میانگین قیمت خانه در یوسف آباد

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یوسف آباد یکی از محله‌های پر متقاضی در منطقه 6 تهران محسوب می‌شود که طرفداران بسیاری دارد؛ اگر قصد خرید آپارتمان در این محله را دارید با ما همراه باشید.
خرید آپارتمان در یوسف آباد

شما برای خرید آپارتمان در یوسف آباد باید بودجه کافی داشته باشید، چرا که قیمت ملک در این محله از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر است. در ادامه همراه مجله ملکی دلتا باشید.

متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در این محله با سن بنای بین 5 تا 10 سال ساخت، حدودا 50 تا 60 میلیون تومان است، اما اگر به دنبال خرید واحدهای نوساز هستید باید برای هر متر مربع نزدیک به 75 میلیون تومان نقدینگی داشته باشید.

البته این قیمت‌های ذکر شده بسته به موقعیت جغرافیایی، سن بنا، امکانات، متریال به کار رفته در ساخت، نظر فروشنده و … می‌توانید کمتر با بیشتر باشد.

خرید آپارتمان در یوسف آباد

برای مثال یک واحد نوساز 100 متری در این محله با امکانات آسانسور، انباری و پارکینگ در طبقه چهارم با قیمت 7 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد مسکونی دیگری با متراژ 134 متر و با سن بنای 8 سال ساخت با امکانات انباری، آسانسور و پارکینگ با قیمت 8 میلیارد و 100 میلیارد تومان در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

خانه ارزان قیمت در یوسف آباد

اگر به دنبال خرید آپارتمان در یوسف آباد هستید بد نیست که بدانید، شما در این محله امکان یافتن خانه‌های زیر متری 40 میلیون تومان را خواهید داشت؛ این واحدهای مسکونی اغلب سن ساخت بالایی دارند و در موقعیت جغرافیایی خیلی مناسبی قرار نگرفته‌اند.

مطلب پیشنهادی:  رابطه میان قیمت روز ملک با پورسانت واسطه‌های ملکی از بین می‌رود

هم اکنون یک واحد مسکونی 165 متری 30 سال ساخت با قیمت متری 33 میلیون تومان آگهی شده است؛ از همین رو شما برای خرید این خانه باید 5 میلیارد و 500 میلیون تومان نقدینگی داشته باشید. لازم به توضیح است که این ملک فاقد امکاناتی نظیر پارکینگ، انباری و آسانسور است.

اما اگر شما به دنبال اطلاع از قیمت مسکن در سایر مناطق تهران هستید، می‌توانید به سایت ملکی دلتا رجوع کنید و در آنجا اقدام به بررسی قیمت خانه ایده آل خود کنید.

مطالعه بیشتر: مطلب «زنگ خطر پدیده پانسیون‌ نشینی» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …