جدیدترین قیمت خرید آپارتمان در هروی

2
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر می‌خواهید از جدیدترین قیمت‌ خرید آپارتمان در هروی تهران مطلع شوید و بتوانید یک انتخاب عالی در محله هروی داشته باشید؛ این مقاله را از دست ندهید.
خرید آپارتمان در هروی

در شمال شرقی پایتخت و در حاشیه بزرگ‌راه صیاد شیرازی یکی از بهترین و امن‌ترین محله‌های تهران یعنی محله هروی واقع شده است. بخشی از این محله خوش آب‌وهوا هنوز هم بافت قدیمی و باصفای خود را حفظ کرده و همین سبب می‌شود که خرید آپارتمان در هروی یک انتخاب عالی برای کسانی باشد که به بافت‌های قدیمی و باصفا علاقه دارند. این محله جزء محله‌هایی به شمار می‌آید که تمام ویژگی‌های خوب در آن وجود دارد. دلتامگ در این مقاله به معرفی این محله محبوب پرداخته است، با ما همراه باشید.

خرید آپارتمان در تهران

محله هروی کجاست؟

محله هروی در شمال شرق تهران و منطقه 4 شهرداری قرار دارد و قدمت آن به زمان قاجار باز می‌گردد. این محله از شمال به بزرگراه صدر و محله آراج، از جنوب به بزرگراه شهید زین‌الدین، محله مجیدیه و کاظم‌آباد، از شرق به بزرگراه امام علی، محله شیان و شمیران نو و از غرب به بزرگراه شهید صیاد شیرازی، محله پاسداران و ضراب‌خانه متصل می‌شود.

خیابان هروی در پاسداران قرار دارد؛ بنابراین جزو بالاشهر تهران محسوب می‌شود و انتظار می‌رود که قیمت خرید آپارتمان در هروی بالا باشد.

خرید آپارتمان در هروی

بیشتر سوالی که ذهن افراد را هنگام اجاره و یا خرید خانه مشغول می‌کند، پیدا کردن بهترین نقطه در محله موردنظر است. بهترین خیابان‌های هروی شامل: استاد حسن بنا، خیابان ریحانه و خیابان گیلان، گلبرگ و بوستان هستند. هرچند باید بدانید که این خیابان‌ها به‌صورت اشتراکی در منطقه پاسداران هم هستند.

دسترسی محله هروی

به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین محله‌های پایتخت که از دسترسی بسیار خوبی برخوردار است، محله هروی تهران است. این محله به چهار بزرگراه دسترسی دارد، رفت‌وآمد در آن با اتومبیل شخصی بسیار راحت است؛ علاوه‌ بر آن وضعیت حمل‌ونقل عمومی در این محله نیز بسیار خوب است به‌گونه‌ای که شما می‌توانید از مترو هروی که در این محله قرار دارد به‌راحتی به هر نقطه از تهران که می‌خواهید تردد کنید. یکی از ویژگی‌های مناسب که باعث زیاد بودن تقاضای خرید آپارتمان در هروی شد؛ همین دسترسی عالی محله است.

مطلب پیشنهادی:  قیمت خرید آپارتمان در شیخ بهایی تهران چند؟

مراکز درمانی محله

از بزرگترین و مجهزترین مراکز درمانی محله که به صورت 24 ساعته در خدمت اهالی قرار دارد ؛ درمانگاه شبانه روزی هروی است. به جز این کلینیک‌ها و مطب‌های خصوص زیادی به صورت تخصصی خدمات خود را در سطح محله ارائه می‌دهند.

مراکز تجاری تفریحی محله هروی

محله هروی در خیابان پاسداران تهران قرار گرفته که پر از مجتمع های تجاری دیدنی و جذاب است. برخی از مجتمع های تجاری هروی عبارت‌اند از:

  • مرکز خرید نگین ظفر
  • مجتمع تجاری مایسا
  • مجتمع تجاری الماس هروی
  • پاساژ اردک چوبی
  • مجتمع تجاری هدیش ما

امکانات رفاهی و درمانی، مراکز خرید متعدد، دسترسی به خطوط اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی و حتی خطوط مترو، مراکز فرهنگی و آموزشی عالی، پردیس سینمایی هروی و دیگر مراکز تفریحی که در این محله وجود دارد در کنار آب‌وهوای خوب و امنیت بالا سبب می‌شود که محله هروی تهران از بهترین مناطق تهران برای خرید خانه و آپارتمان باشد.

 قیمت خرید  آپارتمان در هروی تهران

با توجه به امکانات رفاهی خوبی که در محله هروی تهران به چشم می‌خورد و از سوی دیگر موقعیت جغرافیایی این محله، قیمت  خرید خانه در هروی بالا است و شما برای خرید آپارتمان در این منطقه به نقدینگی بیشتری نسبت به محله‌های متوسط و پایین‌شهر تهران نیاز دارید.

در زیر نمونه‌هایی از قیمت خرید آپارتمان در هروی را برایتان از سایت ملکی دلتا آوردیم.

متراژ (متر)

سن بنا (سال) قیمت هر متر مربع (تومان)

قیمت کل (تومان)

145

11 سال ساخت 136,000,000

19,000,000,000

95

2 سال ساخت 140,000,000

14,000,000,000

108

2 سال ساخت 115,000,000

12,000,000,000

 

2 دیدگاه

  1. […] بیشتر: مطلب «هروی، محله‌ای جذاب برای سکونت» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] بیشتر: مطلب «هروی، محله‌ای جذاب برای سکونت» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…