جدیدترین قیمت خرید آپارتمان در دروس

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال خرید خانه در دروس هستید، برای مشاهده جدیدترین قیمت‌های خانه همراه ما باشید.
خرید آپارتمان در دروس

بسیاری از افراد برای خرید خانه ترجیح می‌دهند به سراغ محله‌هایی بروند که قدمت بالایی دارد؛ چرا که معتقد هستند این محله‌ها از دسترسی و امکانات بهتری برخوردار هستند. البته می‌توان گفت تا حدودی این عقاید آن‌ها درست است؛ به همین منظور ما در این مطلب از دلتامگ قصد داریم محله دروس یکی از قدیمی‌ترین محله‌های تهران را به شما معرفی کنیم. در صورتی که تصمیم به خرید آپارتمان در دروس را دارید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

خرید آپارتمان در تهران

محله دروس تهران کجاست؟

دروس، از خوش آب‌و هواترین محله‌های شمال شرق تهران است که در منطقه 3 شهرداری قرار دارد و به دلیل سفارتخانه‌های متعددی که در این محله قرار دارد، در بین ساکنان تهران از محبوبیت خاصی برخوردار است. اگر قصد خرید آپارتمان در دروس را دارید، لازم است با موقعیت جغرافیایی آن نیز آشنا باشید. این محله از شمال به خیابان کلاهدوز، از جنوب به بلوار شهرزاد، از شرق به خیابان پاسداران و از غرب به خیابان فکور که مرز بین قلهک و دروس است متصل می‌شود.

خرید آپارتمان در دروس

بهترین خیابان‌های دروس کدامند؟

برای خرید آپارتمان در دروس، نیاز است با بهترین محله های دروس آشنا شوید؛ چرا که این روند به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. بهترین خیابان‌های این محله را خیابان هدایت، باقری کماسایی، خیابان یارمحمدی، حجت سوری و خیابان صالح حسینی تشکیل می‌دهند.

دسترسی به محله دروس

یکی از دلایل محبوبیت این محله، دسترسی راحت به وسایل نقلیه عمومی است؛ نزدیکترین ایستگاه مترو دروس، مربوط به ایستگاه قلهک و شریعتی است که در خط یک مترو قرار دارد و شما به راحتی می‌توانید در کمترین زمان به سایر نقاط تهران رفت‌وآمد کنید. علاوه بر آن دسترسی به بزرگراه‌های شهید صیاد شیرازی، شهید همت و صدر این امکان را به وجود آورده تا شما بتوانید به راحتی با اتومبیل شخصی خود به محله دروس بروید.

مطلب پیشنهادی:  زیباترین کاروانسرای دوره صفویه که در شهر ری قرار دارد

امکانات رفاهی و تفریحی محله دروس

در سراسر محله دروس، فروشگاه و مغازه‌های گوناگونی وجود دارد که نیاز روزانه ساکنین را رفع می‌کنند. علاوه بر آنها مجتمع‌های تجاری لوکسی نظیر مرکز خرید پاسداران، مجتمع تجاری سامان و مجتمع تجاری نگین ظفر نیز در نزدیکی دروس وجود دارند. در صورتی که قصد گذراندن اوقات فراغت خود را دارید، به دلیل آنکه در گذشته باغ‌های بسیاری در این محدوده قرار داشته اکنون نیز بوستان‌های زیبایی چون پایدار و محصل در محله دروس وجود دارند که می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

بررسی قیمت خرید آپارتمان در دروس تهران

برای خرید آپارتمان در دروس ابتدا باید از جدیدترین قیمت زمین در دروس آگاه باشید تا بتوانید متناسب با بودجه خانه موردنظر خود را پیدا کنید. با توجه به اینکه این محله جزو مناطق بالاشهر تهران است و از امکانات خوبی برخوردار است، انتظار می‌رود که قیمت آپارتمان در دروس بالاتر از مناطق متوسط تهران باشد. از سوی دیگر بیشتر بافت ساختمانی این محله نوساز است و در ساخت آن‌ها تمام اصول شهرسازی رعایت شده است، بنابراین شما با عبور از این محله شاهد ساختمان‌هایی با معماری زیبا هستید.

در زیر نمونه‌هایی از قیمت خرید آپارتمان در دروس را برایتان از سایت ملکی دلتا آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا(سال) قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

170

7سال ساخت 22,000,000

38,000,000,000

91

12سال ساخت 164,000,000

15,000,000,000

240

نوساز 239,000,000

57,000,000,000

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…