میانگین قیمت مسکن در منطقه 3

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
منطقه 3 تهران یکی از پرمتقاضی‌ترین مناطق تهران برای خرید آپارتمان به شمار می‌رود؛ با ما همراه باشید تا اقدام به بررسی قیمت مسکن در این منطقه کنیم.
خرید آپارتمان در منطقه 3

منطقه 3 تهران در شمالی شرقی تهران واقع شده است که به دلیل دسترسی راحت به امکانات رفاهی، منطقه بسیار مناسب و ایده‌آلی برای سکونت است؛ اما این موضوع نیازمند داشتن بودجه مناسب برای خرید ملک در این منطقه است. چرا که متوسط قیمت مسکن در این منطقه نسبت به سایر مناطق پایتخت بالاتر است. در ادامه همراه مجله ملکی دلتا باشید.

به دلیل ساخت‌وسازهایی که در طی سالیان اخیر در محله‌های این منطقه انجام شده، بافت امروزه این منطقه اغلب نوساز است. از سوی دیگر به دلیل وجود مراکز تجاری مهم، مراکز فرهنگی، بیمارستان‌ های خوب و دسترسی مناسب این منطقه سبب شده تا طرفداران خرید آپارتمان در منطقه ۳ روز به روز بیشتر شود.

بررسی قیمت مسکن در منطقه 3

قیمت خرید آپارتمان در منطقه 3 تهران از متری 50 میلیون تومان آغاز می‌شود و تا متری 80 میلیون تومان ادامه دارد. البته لازم به ذکر است که این قیمت‌های ذکر شده می‌تواند متناسب با سال ساخت، موقعیت جغرافیایی، امکانات و … بیشتر یا کم‌تر باشد.

برای مثال یک واحد مسکونی 138 متری نوساز در محله جردن، با امکانات آسانسور و پارکینگ متری 68 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است، از همین رو شما برای خرید این ملک باید بالای 9 میلیارد تومان نقدینگی داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  ویژگی مناطق جنوبی تهران برای خرید خانه

یک واحد دیگری با متراژ 120 متر و 15 سال ساخت در محله میرداماد، در حال حاضر متری 50 میلیون تومان آگهی شده است.

شما برای خرید یک واحد 90 متری در ظفر با سن بنای 30 سال ساخت، باید بالای 4 میلیارد و 500 میلیون تومان نقدینگی داشته باشید.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در منطقه 3 هستید، لازم است بدانید که قیمت‌های ذکر شده میانگینی از قیمت خانه در همه محله‌های منطقه 3 است، از همین رو شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر از قیمت مسکن در این منطقه به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

مطالعه بیشتر: مطلب «بررسی قیمت خرید آپارتمان در پاسداران» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …