متقاضی مسکن ملی در تهران به چند نفر رسید؟

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۴۳ هزار و ۷۶۲ نفر از شهروندان استان تهران در ۶ سایت اقدام ملی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ثبت نام کرده‌اند.
حساب مسکن ملی

به گزارش «مجله ملکی دلتا» خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: تا کنون  ۴۳ هزار و ۷۶۲ نفر از متقاضیان مسکن ملی در تهران در ۶ سایت اقدام ملی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران شامل شهرهای اسلام شهر، رباط کریم، شهریار، پاکدشت، قرچک و نصیرشهر ثبت نام داشته‌اند.

وی افزود: از این میزان متقاضی مسکن ملی در تهران، ۲ هزار متقاضی واریز وجه کامل داشته و دو برابر این تعداد معادل ۴ هزار واحد اداره کل راه و شهرسازی استان تهران عملیات اجرایی پروژه‌های اقدام ملی را در ۶ سایت تهران آغاز کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان کرد: اعتبار این پروژه بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد ریال است که از طریق تسهیلات بانکی، تسهیلات زمین دولتی و آورده مردمی انجام خواهد شد. با چنین روشی که در پیش گرفته و برنامه ریزی کرده‌ایم احتمالا به زودی به نتایج دلخواه در حوزه مسکن خواهیم رسید.

مطلب پیشنهادی:  قیمت فعلی مسکن، نامتعارف است

گفتنی است، با حضور وزیر راه و شهرسازی، پروژه ۸۰۰ واحدی شهید سردار سلیمانی واوان و پروژه ۵۰۰ واحدی شهریار در قالب طرح اقدام ملی تولید مسکن امروز رسماً آغاز شد. در واقع با اجرایی شدن طرح مسکن ملی در کشور عمده مشکل مسکن که در حال حاضر در مردم با آن مواجه هستند بر طرف خواهد شد.

اقتصادآنلاین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

خبر خوش برای مالکین واحدهای مسکن مهر

روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه ‌و شهرسازی کشور بیان کرد که بیش از دو میلیون واحد مسکو…