فرصت استثنایی خرید آپارتمان در ونک را از دست ندهید

3
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ونک از مدرن‌ترین محله‌های تهران به شمار می‌آید که از امکانات رفاهی بسیاری برخوردار است؛ در صورتی که قصد سکونت در این محله را دارید برای مشاهده جدیدترین قیمت‌ خانه با ما همراه باشید.
خرید آپارتمان در ونک

با توجه به افزایش قیمت خانه، انتخاب محله مناسب از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ چرا که مجبورید بیشتر پس‌انداز خود را بابت خرید خانه هزینه کنید، در نتیجه محله‌ای که انتخاب می‌کنید باید معیارهای شما را داشته باشد. در کلانشهری مانند تهران که امکان شناخت همه محله‌ها به راحتی ممکن نیست، ما در این مطلب از دلتامگ قصد داریم یکی از بهترین مناطق تهران، محله ونک را به شما معرفی کنیم. چنانچه قصد خرید آپارتمان در ونک را دارید همراه ما باشید.

خرید آپارتمان در تهران

محله ونک تهران کجاست؟

 قدمت بالای این محله و وجود مراکز اداری مهم، باعث محبوبیت و شهرت آن شده است؛ به گونه‌ای که برای بسیاری از افراد که آشنایی کافی با این محله را ندارند، این سوال مطرح می‌شود که میدان ونک منطقه چند تهران است؟ محله ونک در شمال غرب تهران و منطقه 3 شهرداری قرار دارد. از ویژگی‌های بارز محله ونک وجود دو بافت مسکونی و تجاری در کنار یکدیگر است.

برای شناخت محله های ونک باید این نکته را در نظر داشته باشید که میدان ونک با محله ونک متفاوت است. میدان ونک از شمال به بزرگراه نیایش، از جنوب به همت، از سمت شرق به خیابان آفریقا و جهان کودک و از غرب به بزرگراه کردستان متصل می‌شود. محله ونک به بزرگراه‌های شهید همت، چمران، هاشمی رفسنجانی و خیابان شیخ بهائی محدود می‌شود. بافت امروزی محله ونک به دو قسمت جدید و قدیم تقسیم می‌شود که بخش قدیمی آن به ده ونک معروف است و در قسمت غربی ونک قرار دارد. بخش جدید ونک که بافت مدرنی دارد در مرکز این محله قرار گرفته و جزو بهترین منطقه ونک تهران به شمار می‌آید.

خرید آپارتمان در ونک

خیابان‌های مهم اطراف میدان ونک

برای زندگی در این محله نیاز است با خیابان‌های ونک و محله‌های نزدیک ونک آشنا شوید. مراکز اداری و تجاری مهمی که در میدان ونک قرار دارد باعث شده خیابان‌هایی که در اطراف این میدان قرار دارند به خیابان‌های اصلی ونک تبدیل شوند. برای مثال خیابان‌های ملاصدرا، ولیعصر و شیخ بهایی از مهم‌ترین خیابان‌های ونک هستند؛ فاصله میدان ونک تا میدان ولیعصر بسیار کم است و شما می‌توانید با استفاده از اتوبوس‌های BRT در این محدوده تردد کنید.

دسترسی محله ونک

با توجه به اینکه بیشتر مراکز اداری و تجاری در این محدوده متمرکز است، رفت‌وآمد به این محله زیاد و ازدحام جمعیت بالا است؛ دسترسی به این محله در شرایط مطلوبی قرار دارد و شما می‌توانید با اتومبیل خود به این محله بروید و همین ویژگی یکی از دلایل خرید آپارتمان در ونک است.

مطلب پیشنهادی:  جدیدترین نرخ خرید آپارتمان در تجریش

بهترین مسیر دسترسی به محله ونک، استفاده از وسایل نقلیه عمومی است. در میدان ونک ایستگاه تاکسی و اتوبوس‌ بسیاری قرار دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به هر نقطه از تهران که می‌خواهید بروید؛ لازم به ذکر است که محله ونک ایستگاه مترو اختصاصی ندارد، اما شما می‌توانید از نزدیکترین ایستگاه مترو به میدان ونک که در ایستگاه حقانی قرار دارد استفاده کنید.

امکانات رفاهی ونک

این محله مانند دیگر محله‌های تهران، امکانات رفاهی بسیاری دارد و همین باعث افزایش تقاضا برای خرید آپارتمان در ونک می‌شود. از جمله مراکز درمانی این محله شامل:

  • بیمارستان بقیه‌الله‌الاعظم
  • هاشمی‌نژاد
  • محب مهر
  • بیمارستان تخصصی چشم
  • بیمارستان پارسیان
  • عرفان

مراکز خرید ونک

  • مرکز خرید ونک
  • آسمان
  • مجتمع آیینه
  • مرکز تجاری خورشید

مکان های تفریحی

  • بوستان باغ ایرانی در خیابان شهید پیروزان
  • بوستان خوارزمی در شیخ بهایی شمالی
  • باشگاه پینت بال در میدان ونک
  • پل طبیعت
  • پارک آب و آتش

قیمت خرید آپارتمان در ونک تهران

ونک از محله‌های اعیان‌نشین تهران است و با توجه به ساختمان‌های لوکس و نوسازی که در این محله قرار دارد، قیمت ملک بالاتر از مناطق متوسط تهران است. بهترین محله ونک برای خرید خانه، شیخ بهایی و شیراز شمالی است که مدرن‌ترین ساختمان‌ها در آن قرار دارد و قیمت خانه تا حدودی بالا است. محله ده ونک نیز به دلیل بافت قدیمی‌تر خانه‌ها، قیمت ملک پایین‌تر مناطق ذکر شده است.

در زیر نمونه‌هایی از قیمت خرید آپارتمان در ونک از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا(سال) قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

150

نوساز 145,000,000

21,000,000,000

145 18 103,000,000

15,000,000,000

100

12 135,000,000

13,000,000,000

3 دیدگاه

  1. […] مطالعه: مطلب «ونک، از محله‌های مدرن پایتخت برای زندگی» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. صادقی

    20 فروردین 1402 در 10:17 ق.ظ

    با سلام ممنونم بابت زحمات در صورت امکان ارزانترين و گرانترین سایر محلات مثل تجريش ، باغ فردوس، زعفرانیه ، محمودیه ، قیطریه ، پل رومی ، امانیه را هم در سایت قرار دهید

    پاسخ

    • فائزه امیری

      20 فروردین 1402 در 11:10 ق.ظ

      سلام ممنون از همراهی شما انشالله در مطالب آینده به این موضوع اشاهره خواهد شد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…