مقایسه قیمت خانه در بهترین منطقه الهیه تهران!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال منطقه‌ای خوش آب و هوا و لوکس برای خرید خانه در تهران هستید، محله الهیه می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. برای آشنایی بیشتر با جزئیات این محله و بررسی قیمت ملک، با ما همراه باشید.
الهیه تهران

الهیه جزو محله‌های لوکس و گران‌قیمت پایتخت است که افراد بسیاری آن را با برج‌های مدرن و مراکز خرید متنوع می‌شناسند. یکی دیگر از دلایلی که باعث شده تقاضا برای خری یا رهن و اجاره در الهیه تهران بالا رود، آب‌‌و‌هوای مناسب و دسترسی راحت به سایر نقاط تهران است؛ در صورتی که فصد خرید آپارتمان در الهیه را دارید،تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

محله الهیه تهران کجاست؟

الهیه جزو مناطق اعیان نشین شمال شهر و منطقه 1 شهرداری است و بخشی از منطقه شمیرانات به شمار می‌آید. اگر بخواهیم به طور کامل‌تر موقعیت جغرافیایی این منطقه را شرح دهیم باید بگوییم که الهیه از شمال به تجریش، بزرگراه صدر و محله امانیه، از جنوب به خیابان ولیعصر، از غرب به محله محمودیه و از شرق به خیابان شریعتی و محله قیطریه محدود می‌شود. بیشتر بافت شهری الهیه را آپارتمان‌های چند طبقه با معماری خاص تشکیل داده‌اند و شما به ندرت در این محله خانه‌های ویلایی می‌بینید؛

از سوی دیگر قدمت بالای محله الهیه تهران باعث شده تا ساخت‌و‌سازها از نظم خاصی پیروی نکنند و همین امر سبب شده تا بیشتر کوچه‌های الهیه پر پیچ و خم باشد؛ به همین دلیل شاهد ترافیک در این محله هستیم. مهم‌ترین دلیلی که باعث شده افراد بسیاری حتی آن‌ها که ساکن تهران نیستند این محله را بشناسند، وجود سفارتخانه‌ها و ساختمان‌های دیپلماتیکی است که موقعیت این منطقه را استراتژیک کرده است.

الهیه تهران

بهترین محله های الهیه تهران کدامند؟

اگر قصد زندگی در الهیه تهران را دارید لازم است ابتدا بهترین منطقه الهیه تهران را بشناسید. بیشتر خانه های لوکس الهیه تهران در خیابان‌های فرشته، تختی، الهیه، پارسا، واثق نوری، صحرا و کامران تشکیل می‌دهد. قیمت خانه در الهیه تهران در هریک از این محله‌ها متفاوت است. برای مثال خیابان فرشته بهترین محله الهیه به شمار می‌آید که قیمت خانه در آن بالاتر از سایر محله‌ها است.

مطلب پیشنهادی:  سیاست‌گذاری اشتباه، دلیل کاهش تولید مسکن بود

بهترین مسیر برای رفتن به الهیه کدام است؟

وجود اتوبان مدرس و صدر رفت و آمد با اتومبیل شخصی را به این محله آسان کرده است؛ علاوه بر آن اگر قصد دارید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، می‌توانید از نزدیک‌ترین ایستگاه مترو که ایستگاه‌های قیطریه و صدر قرار دارند استفاده نمایید یا ز نزدیک‌ترین ایستگاه بی آر تی که در خط تجریش- راه آهن قرار دارد برای تردد به این محله استفاده کنید.

الهیه تهران

برای خرید آپارتمان در الهیه چقدر بودجه نیاز دارید؟

با توجه به اینکه الهیه جزو مناطق بالا شهر تهران است، به طبع قیمت خرید خانه در این محله بالا است و شما به بودجه بیشتری نسبت به سایر مناطق تهران نیاز دارید؛ قیمت خانه در الهیه نیز تحت تاثیر عوامل مختلفی چون سن بنا، متراژ و موقعیت جغرافیایی تعیین می‌شود؛ اما در حالت کلی می‌توان گفت قیمت هر متر زمین در الهیه بین 150 تا 250 میلیون متغیر است؛ در نتیجه بودجه لازم برای خرید یک واحد  آپارتمان 160 متری در خیابان تختی الهیه 28 میلیارد است در حالی که یک واحد آپارتمان 160 متری در خیابان فرشته الهیه حدودا 36 تا 40 میلیارد است. برای مشاهده فایل‌های بیشتر در این محدوده می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه: بررسی قیمت آپارتمان در خیابان اشرفی اصفهانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…