با قیمت باورنکردنی در آجودانیه تهران صاحب خانه شوید!

2
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با توجه به آب و هوای خوب منطقه آجودانیه و دوری از آلودگی شهری، زندگی در این محله می‌تواند یک امتیاز برای شما به شمار آید به شرط آنکه بتوانید فایل مورد نظر خود را با قیمت مناسب پیدا کنید. در صورتی که قصد خرید خانه در این منطقه را دارید، تا پایان مطلب با ما همراه باشید.
محله آجودانیه تهران

خیابان سباری که بسیاری از افراد آن را با نام آجودانیه می‌شناسند، جزو مناطق لوکس و اعیان نشین تهران است که بین محله‌های کاشانک و دارآباد قرارگرفته است. دسترسی و امکانات رفاهی مناسب این محله باعث افزایش تقاضا برای اجاره و خرید آپارتمان در آجودانیه شده است. برای آشنایی بیشتر با محله آجودانیه تهران، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

آجودانیه کدام منطقه تهران است؟

خیابان سباری آجودانیه در شمال شرقی تهران و در منطقه 1 شهرداری قرار دارد که از غرب با محله‌های محله حصار بوعلی و دزاشیب و از جنوب با محله‌های فرمانیه و اراج، از شرق با دارآباد در ارتباط است. آنچه که باعث جذابیت این محله شده نزدیک بودن به دامنه‌های کوه البرز است که سبب شده آب‌و‌هوای خوبی در این منطقه جریان داشته باشد. قیمت زمین در آجودانیه تهران نسبتا بالا است؛ چرا که این محله جزو مناطق بالا شهر تهران به شمار می‌آید. بیشتر پیشرفت این محله مربوط به زمان بعد از انقلاب است. بیشتر کوچه‌های این محله بن بست است به همین دلیل است که آرامش بسیار خوبی در آن ساکن است. زندگی در برج‌های لوکس  که در این منطقه به چشم می‌خورند، می‌تواند تجربه یک زندگی لوکس را برای شما رقم بزند. بهترین کوچه آجودانیه را خیابان آجودانیه تشکیل می‌دهد که در تقاطع خیابان موحد دانش قرار گرفته است و خیابان دیگر آن میثاق است که شمال و جنوب منطقه را به یکدیگر متصل می‌کند.

محله آجودانیه تهران

وضعیت حمل و نقل در محله آجودانیه تهران به چه صورت است؟

با وجود اتوبان صدر و خیابان پاسداران، رفت‌وآمد به محله آجودانیه با اتومبیل شخصی بسیار راحت است؛ علاوه بر آن خطوط اتوبوس و تاکسی متعددی که در این محله قرار دارد دسترسی را به سایر نقاط تهران راحت کرده است. برای رفتن به آجودانیه با مترو نیز می‌توانید از نزدیکترین مترو به آجودانیه که در ایستگاه نوبنیاد قرار دارد استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  بررسی قیمت خرید آپارتمان در هروی

محله آجودانیه تهران

قیمت مسکن در آجودانیه

قدمت بالای محله آجودانیه تهران این امکان را به وجود آورده تا شما شاهد خانه‌هایی با بافت سنتی و مدرن باشید؛ از دیگر مزایای خوب محله آجودانیه این است که تقریباً هر نوع متراژ خانه‌ای در این منطقه پیدا می‌شود و شما می‌توانید متناسب با بودجه خود خانه دلخواهتان را خریداری کنید. قیمت اجاره و خرید خانه در آجودانیه بالا است و قیمت هر ملک با توجه به امکانات و متراژ آن متفاوت است. برای مشاهده فایل‌های بیشتر خانه در این منطقه، سایت ملکی دلتا می‌تواند در این زمینه بسیار به شما کند. در حال حاضر حداکثر بودجه مورد نیاز برای خرید یک واحد آپارتمان 100 متری دو سال ساخت در آجودانیه 13 میلیارد است؛ البته شما می‌توانید با توجه به امکانات ساختمان و سال ساخت، خانه‌هایی با قیمت مناسب‌تر نیز پیدا کنید.

2 دیدگاه

  1. رضا مقدم

    12 فروردین 1402 در 2:10 ب.ظ

    هیچ جا افسرانیه خودمون نمیشه.

    پاسخ

  2. رقییه بیگم

    12 فروردین 1402 در 7:03 ب.ظ

    تهران مفت هم گرونه هواش همیشه آلوده آب آلوده روی سه تا گسل زلزله فقط برای نو کیسه ها جالبه مخصوصآ بالای شهر که اصالتی دیگه باقی نمونده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…