معرفی یک خانه لاکچری 127 میلیاردی!

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ما در این گزارش قرار است برخی از خانه‌ های لاکچری با قیمت‌های بالای 80 میلیارد تومان در مناطق مختلف تهران را به شما معرفی کنیم.
مالیات بر خانه های لوکس

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، خرید این خانه های لاکچری هر چند برای هر کسی مقدور نیست، اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید چه امکاناتی این خانه‌ها را از سایر خانه‌ها متمایز کرده است.

معرفی برخی از خانه‌های لاکچری در پایتخت

یک خانه لوکس 580 متری در ولنجک، 127 میلیارد و 600 میلیون تومان (یعنی متری 220 میلیون تومان) قیمت‌گذاری شده است که در ادامه درباره امکانات این خانه توضیح خواهیم داد.

این خانه توسط یک طراح و آرشیتکت معروف ایرانی، مهندسی و طراحی شده است که دارای 4 پارکینگ سنددار است. لابی 600 متری، 2 سالن اجتماعات چند منظوره مبله، سه سالن ورزشی، چهار سالن گیم، روف گاردن چهار فصل، 6 سالن سینما، کافه، استخر، سونا و جکوزی با محوطه وسیع و … از جمله امکانات این خانه رویایی در قلب پایتخت است.

خانه‌ های لاکچری بعدی که می خواهیم به شما معرفی کنیم یک واحد مسکونی با مساحت 500 متر در زعفرانیه است که ساخت آن تماما با متریال برند بوده به قیمت 110 میلیارد تومان آگهی شده است.

خانه‌های لاچکری

این خانه دارای 4 خواب مستر فول امکانات و مقابل یک زلزله 8 ریشتری نیز مقاوم است. این ملک دارای امکاناتی نظیر، پارکینگ، کتابخانه، استخر با دید پانوراما، پرسنل امنیتی و خدمانی 24 ساعته، متریال و تاسیسات تماما وارداتی، 8 پارکینگ سندی، دیزاین شده به صورت کلاسیک و … است.

مطلب پیشنهادی:  افزایش حجم نقدینگی با اجرای طرح یک میلیون واحد مسکونی!

یک خانه 400 متری در محله الهیه، 96 میلیارد 600 میلیارد تومان (یعنی هر متری 220 میلیون) آگهی شده است. این خانه نوساز و کلیدنخورده، توسط یک معمار به نام طراحی شده است که هر امکاناتی را از یک خانه لوکس توقع دارید در آن وجود دارد.

یک خانه 480 متری دیگر نیز در زعفرانیه 88 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد مسکونی نیز تمامی امکانات لوکس سایر واحدهای مسکونی را داراست.

گفتنی است؛ اغلب خانه‌ های لاکچری که بین 70 تا بالای 100 میلیارد تومان قیمت دارند، اغلب در مناطق 1 تا 5 تهران قرار دارند.

مطالعه بیشتر: مطلب «رکود مسکن درآمد شهرداری را کاهش داد» در سایت ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

خبر خوش برای مالکین واحدهای مسکن مهر

روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه ‌و شهرسازی کشور بیان کرد که بیش از دو میلیون واحد مسکو…