خیابان فرشته تهران کجاست؟ دسترسی و امکانات+نمونه آگهی

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در صورتی که قصد خرید آپارتمان در محله فرشته را دارید و می‌خواید با گرانترین و ارزانترین قیمت خانه در این محدوده آشنا شوید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
خیابان فرشته تهران

برخی از محله‌ها و خیابان‌های تهران از معروفیت خاصی برخوردارند به گونه‌ای که اگر ساکن تهران هم نباشید، نام این محله‌ها را شنیده‌اید؛ خیابان فرشته تهران جزو آن دسته از محله‌های لوکس و معروف است که بسیاری از افراد حتی اگر قصد خرید آپارتمان در فرشته را نداشته باشند، بازهم علاقه دارند درباره این محله اطلاعاتی به دست آورند و بدانند که گرانترین خانه در خیابان فرشته چقدر قیمت دارد؟ برای آشنایی با این محله تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خرید آپارتمان در تهران

محله فرشته تهران کجاست؟

این خیابان معروف در شمال تهران و منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد. در تقسیم‌‍‌بندی‌های جدیدی که صورت گرفت، محله فرشته در الهیه قرار دارد و زیباترین و لوکس‌ترین برج‌های تهران در این منطقه قرار دارد؛ به گونه‌ای که به آن لقب قلب پنت هاوس‌های تهران را دادند که برای خرید آن‌ها باید بودجه بسیار خوبی داشته باشد، البته لازم به ذکر است که با توجه به خانه انتخابی، با قیمت خیلی مناسب‌تر هم می‌توانید در این خیابان زیبا صاحب خانه شوید. در ادامه گرانترین و ارزانترین خانه در خیابان فرشته را معرفی می‌کنیم.

خیابان فرشته تهران از وسعت خوبی برخوردار است به طوری که این محله از خیابان ولیعصر شمالی بعد از پارک وی آغاز می‌شود و تا محدوده پل رومی ادامه می‌یابد. نقشه محله فرشته را هم که بررسی کنید در می‌یابید که این محله از جنوب به  بزرگراه مدرس، از غرب به خیابان ولیعصر و از شرق به خیابان شریفی منش، بزرگراه صدر و خیابان شریعتی متصل می‌شود.

با توجه به موقعیت جغرافیایی خیابان فرشته تهران، تمام کوچه و خیابان‌های این محله برای زندگی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد؛ اما برای آشنایی بیشتر چند مورد از بهترین خیابان های محله فرشته را معرفی می‌کنیم. خیابان آقا بزرگی، بوسنی هرزگوین و چناران جزو بهترین خیابان‌های این محله است و بیشتر افراد خیابان فرشته تهران را با نام این خیابان‌ها می‌شناسند.

مطلب پیشنهادی:  صفر تا صد محله شیخ بهایی جنوبی تهران

خرید آپارتمان در فرشته

دسترسی خیابان فرشته

وجود بزرگراه‌ها و خیابان‌های مهم مثل زعفرانیه و الهیه در اطراف خیابان فرشته باعث شده بتوانید به راحتی از این خیابان به سایر نقاط تهران تردد کنید. علاوه بر آن حمل و نقل عمومی در این محله نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد به طوری که می‌توانید به راحتی از ایستگاه بی ار تی فرشته استفاده کنید یا اینکه از نزدیکترین ایستگاه مترو به فرشته که در خیابان شریعتی قرار دارد استفاده کنید.

مراکز تفریحی مهم خیابان فرشته تهران

وجود مراکز مجلل و شیک مانند سام سنتر، کویین سنتر، کافه‌ها و رستوران‌های لوکس و فودکورت‌های مشهور و متنوع در این خیابان باعث شده تا فرشته را به عنوان یکی از مراکز اصلی تفریحات لوکس در تهران بشناسیم. برخی از موزه‌هایی که در منطقه‌ الهیه و محدوده فرشته واقع شدند، از جمله، موزه موسیقی ایران، دکتر حسابی و… جذابیت زیادی برای مردم دارند.

قیمت خرید آپارتمان در محله فرشته تهران

همه ما می‌دانیم که خیابان فرشته تهران جزو مناطق لوکس و بالاشهر تهران است به همین دلیل قیمت خانه در فرشته تهران بالا است؛ اما در صورتی که بودجه کافی داشته باشید، زندگی در این محله ارزش آن را دارد که مبلغ بالایی را بپردازید. در زیر چند نمونه قیمت خرید آپارتمان در فرشته را از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا(سال)

قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

160

14

240,000,000

38,000,000,000

165

6

369,000,000

61,000,000,000

115

17

169,000,000

19,000,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله اندرزگو تهران کجاست؟+نمونه آگهی

با توجه به اینکه بلوار اندرزگو به خیابان‌های اصلی مانند فرشته، فرمانیه، کامرانیه و قیطریه …