مرکز خرید اپال کامل‌ترین پاساژ تهران!

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
باتوجه به مراکز خرید متنوعی که در تهران وجود دارد، انتخاب یک مرکز خرید مناسب که بتوانید در کمترین زمان وسایل مورد نیاز خود را پیدا کنید کم است ما در این مطلب یکی از بهترین مراکز خرید تهران را به شما معرفی می‌کنیم.
مرکز خرید اپال

اگر ساکن تهران هستید و قصد خرید آپارتمان در تهران را دارید، در این مطلب از دلتامگ قصد داریم یکی از بهترین مناطق تهران را به شما معرفی کنم. اگر از بودجه کافی برخوردار هستید زندگی در سعادت آباد تهران بهترین انتخاب است. برای آشنایی بیشتر با محله های سعادت اباد و مراکز خرید مهم آن مانند مرکز خرید اپال، آن تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 سعادت آباد تهران کجاست؟

سعادت آباد در منطقه ۲ شهرداری تهران و در قسمت شمال غربی شهر قرار گرفته است. اوج رشد این منطقه در دهه ۸۰ اتفاق افتاد و ساختمان‌های کوتاه جای خود را به ساختمان‌های بلند دادند. سرانجام خانه‌ها و کوچه‌های این محله ظاهری لوکس و مدرن به خود گرفت. امروزه سعادت آباد از لحاظ ارزش زمین یکی از محله های گران قیمت شهر تهران به شمار می‌رود. آب و هوای مطبوع و امکانات رفاهی سعادت باعث شده تا افراد بسیاری تمایل به زندگی در این محله را داشته باشند. با خرید آپارتمان در سعادت آباد، زندگی در یک محیط لاکچری را به خود و خانواده‌تان هدیه دهید.

مرکز خرید اپال

بهترین منطقه سعادت آباد تهران کجاست؟

خیابان سرو که به تازگی آن را با نام هاشمی رفسنجانی می‌شناسند، جزو گرانترین منطقه سعادت آباد به شمار می‌آید که قیمت خانه در آن بالا است. علاوه بر این خیابان، خیابان فرهنگ، خیابان بیست و چهار متری، خیابان شهرداری، خیابان آسمان‌‌ها، خیابان صراف‌ها، خیابان دشت بهشت، خیابان علامه، خیابان پاک نژاد نیز جزو بهترین محله‌های سعادت آباد است.

بررسی حمل و نقل عمومی محله سعادت آباد

با وجود بزرگراه‌های همت، رفسنجانی، بزرگراه چمران و یادگار امام که در اطراف محله‌ سعادت آباد قرار دارند، دسترسی به این محله بسیار راحت است. علاوه بر آن اگر می‌خواهید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، دو ایستگاه مترو دادمان و میدان کتاب برای محله سعادت آباد در نظر گرفته شده که هنوز به بهره‌برداری نرسیده است؛ در حال حاضر ایستگاه مترو میدان صنعت که در خط ۷ مترو قرار دارد نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به محله سعادت آباد است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

مترو مرکز خرید اپال

امکانات رفاهی محله سعادت آباد چگونه است؟

سعادت آباد از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار است. وجود دو بیمارستان مهم چون پارسیان و عرفان در این محله باعث شده رفت و آمد به محله سعادت آباد بیشتر شود. آب‌ و هوای خوب این منطقه از تهران باعث شده تا بوستان‌های زیادی در آن به وجود آید. برخی از این بوستان‌ها شامل بوستان سعادت آباد، پارک لادن، بوستان سلامت،‌ بوستان معلم، پارک شکوفه، پارک دلاوران، پارک آبشار و … می‌شوند. از دیگر امکانات رفاهی این محله می‌توان به مراکز تجاری مهمی چون مجتمع تجاری پرواز، مجتمع تجاری ابریشم، مجتمع تجاری کسری، مجتمع تجاری اپال و مجتمع تجاری رویال اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی:  قیمت خرید آپارتمان در فرمانیه چند؟

مرکز خرید اپال

امکانات مرکز خرید اپال

بزرگترین مرکز خرید شمال غرب تهران، اپال است که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. مساحت این مرکز خرید ۷/۲۱۶ متر مربع است که در ۲۳ طبقه ساخته شده است؛ از این تعداد ۹ طبقه آن در زیر زمین و ۱۴ طبقه آن در ارتفاع قرار دارد. در نتیجه شما برای بازدید از این مرکز خرید مشکل کمبود فضا و پارک خودرو ندارید. علاوه بر آن نزدیک ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید اپال، مترو میدان صنعت است و شما می‌توانید به راحتی به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید. اگر با این مرکز خرید به خوبی آشنایی ندارید، ما برای شما تمام جزییات این مرکز خرید را شرح می‌دهیم. برای رفتن به این مرکز خرید، آدرس مرکز خرید اپال را به خاطر بسپارید. تهران، سعادت آباد، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان

مترو مرکز خرید اپال

آشنایی با برندهای موجود در مرکز خرید اپال

  • فروشگاه چرم مشهد
  • فروشگاه پلی استور
  • بوتیک کوکو
  • بوتیک گیشا
  • فروشگاه جین وست
  • گالری آوانگارد
  • فروشگاه شولند

مرکز خرید اپال

رستوران های مرکز خرید اپال

  • رستوران ملل
  • کافه نانوایی لوف باکس
  • کافی شاپ

مرکز خرید اپال

تفریحات در مرکز خرید اپال

  • شهربازی اپال
  • شهر مشاغل اپال
  • سینما اپال
  • اپال بولینگ

مرکز خرید اپال

ساعت کاری مرکز خرید اپال به چه صورت است؟

واحدهای تجاری: از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۲؛ پنجشنبه، جمعه، تعطیلات و روزهای قبل تعطیلی تا ساعت ۲۳
فودکورت و کافه رستوران‌ها: از ساعت ۱۱ تا ۲۴
کافه و رستوران‌ها با سرو صبحانه: از ساعت ۹ تا ۲۴
مجموعه بولینگ و بیلیارد اپال: از ساعت ۱۱ تا ۲۳
شهربازی اپال: در حال حاضر تعطیل است.
طبقه هاپیر اپال: از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۳ چهارشنبه و پنجشنبه ۹:۳۰ تا ۲۴

پیشنهاد مطالعه: تهرانپارس، بهترین محله شرق تهران برای زندگی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…