بهترین مدل تخت خواب برای اتاق کوچک

0
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتخاب درست وسایل و دکوراسیون اصولی اتاق‌ خواب‌‌های کوچک، باعث می‌شود فضای اتاق شما کاربردی‌تر شود و اینگونه از هر وسیله‌ای که دوست داشته باشید می‌توانید در اتاق استفاده کنید.
تخت خواب برای اتاق خواب کوچک

باتوجه‌به اوضاع فعلی بازار مسکن، بسیاری از افراد مجبور به خرید خانه‌هایی با متراژ کوچک هستند؛ درنتیجه مجبور هستند بسیاری از وسایلی را که دوست دارند خریداری نکنند. از مهم‌‌ترین مشکلات این خانه‌ها، اتاق‌خواب کوچک و کمبود فضا است که چیدمان را با مشکل مواجه می‌کند؛ بنابراین انتخاب تخت خواب برای اتاق خواب کوچک کمی دشوار است. اما با رعایت یک‌سری قواعد می‌توانید دکوراسیون خانه نقلی خود را زیبا کنید. برای آشنایی با انواع تخت خواب‌ برای اتاق کوچک، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

نحوه چیدمان تخت خواب برای اتاق خواب کوچک

برای داشتن یک اتاق‌خواب کوچک با دکور خواص، تنها لازم است بتوانید از فضا بهترین استفاده را ببرید. برای مثال لازم است بدانید از چه رنگی برای این اتاق‌ها استفاده کنید تا فضا را بزرگ‌تر از آن چیزی که هست نشان دهد؛ یا اینکه بدانید تخت خواب را در کدام قسمت اتاق قرار دهید تا فضا بزرگ‌تر شود.

قراردادن تخت خواب در گوشه اتاق

همه ما می‌دانیم که قراردادن تخت خواب در وسط اتاق، جلوه آن را بیشتر می‌کند؛ اما این ایده برای دکوراسیون اتاق‌خواب کوچک چندان مناسب نیست. در این اتاق‌خواب‌ها بهتر است تخت خواب را کنج اتاق قرار دهید تا فضای بیشتری در اختیار شما قرار گیرد.

تخت خواب برای اتاق خواب کوچک

از آینه در اتاق خواب خود استفاده کنید

استفاده از آینه در اتاق‌خواب باعث می‌شود نور در اتاق بازتاب بیشتری داشته باشد، این امر باعث می‌شود فضای اتاق بزرگ‌تر از حد معمول نشان داده شود.

مطلب پیشنهادی:  با جدیدترین مدل کاشی بین کابینتی آشپزخانه خود را زیبا کنید!

تخت خواب تاشو بهترین مدل تخت خواب برای اتاق خواب کوچک

تخت خواب‌های تاشو انواع مختلفی دارند و در مدل‌های یک نفره و دونفره تولید می‌شوند. تخت خواب‌های عمودی بیشتر در اتاق‌هایی که عرض بیشتری دارند، استفاده می‌شوند. تخت خواب‌های تاشو افقی نیز وجود دارند که باتوجه به متراژ اتاق آن‌ها را انتخاب می‌کنند.

تخت خواب برای اتاق خواب کوچک

از تخت‌های کشودار استفاده کنید

یکی دیگر از بهترین مدل‌های تخت خواب برای اتاق ‌خواب کوچک، استفاده از تخت‌هایی است که در زیر آن‌ها کشو قرار دارد. این‌گونه می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و وسایل موردنیاز خود را در آن قرار داده تا علاوه بر دردسترس‌بودن محیط اتاق شما نیز منظم باشد.

از رنگ‌های روشن برای تخت خواب استفاده نمایید

بهترین و کاربردی‌ترین رنگ تخت خواب برای اتاق خواب کوچک، استفاده از رنگ سفید است؛ انتخاب این رنگ برای سرویس خواب باعث می‌شود فضای اتاق بزرگ‌تر از حد معمول به چشم آید.

پیشنهاد مطالعه: اتاق خواب شما با این روتختی‌ها زیباتر می‌شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین نورپردازی در خانه های کوچک

نورپردازی نقش مهمی در ایجاد فضایی دلنشین و زیبا در خانه‌ها دارد، به خصوص در خانه‌های کوچک …