با کمترین قیمت دکور خانه را نو کنید!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای جذاب کردن خانه هیچگاه دیر نیست. تغییر چیدمان وسایل منزل می‌تواند به خانه حس و حال ساحلی یا آرامش کلبه‌های کنار دریاچه را بدهد.
چیدمان وسایل منزل

همه انسان‌ها دوست دارند که خانه‌ای زیبا و ایده‌آل داشته باشند تا بتوانند بعد از یک روز پرمشغله در منزل خود استراحت کنند و از  آرامشی که در خانه جریان دارد لذت ببرند. یکی از مهم‌ترین عواملی که برای رسیدن به آرامش باید رعایت شود، چیدمان وسایل منزل است. در صورتی که قصد دارید با کمترین قیمت چیدمان خانه را نو کنید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

ایده ‌های جذاب برای چیدمان وسایل منزل

چیدمان وسایل منزل و تغییر دکوراسیون، تاثیر مثبتی بر روحیه شما و افراد خانواده‌تان می‌گذارد؛ چرا که دکوراسیونی که اصولی نباشد انرژی منفی را به شما منتقل می‌کند. در ادامه به چند مورد از روش چیدمان وسایل منزل اشاره می‌کنیم.

زیباترین چیدمان وسایل منزل استفاده از طرح‌های گل‌گلی است

این روزها استفاده از طرح‌های گل‌دار بازار رونق بسیاری دارد و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. شما می‌توانید از کاغذ دیواری، کوسن و یا پرده با طرح گل گلی استفاده کنید.

چیدمان وسایل منزل

استفاده از رنگ سبز در چیدمان منزل

از چند سال اخیر تاکنون استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون خانه بیشتر از قبل کاربرد دارد، چرا که استفاده از این رنگ باعث می‌شود حس طراوت و شادابی در خانه شما جریان داشته باشد. در این روش بهتر است یکی از دیوارهای خانه را رنگ سبز بزنید.

مطلب پیشنهادی:  ۷ مدل لوستر پذیرایی شیک و پرطرفدار برای خانه‌های لوکس

گیاهان رونده از ایده ‌های جذاب برای چیدمان منزل

استفاده از این گیاهان دکور خانه شما را زیبا و چشمگیر می‌کند. گیاهان رونده قابلیت این را دارند تا شما به صورت خلاقانه از آن یک اثر هنری خلق کنید و با این روش حال و هوای بودن در طبیعت را در فضای خانه خود جریان دهید.

چیدمان وسایل منزل

به کار بردن طرح پروانه

به‌کار بردن طرح‌های پروانه در چیدمان وسایل منزل در نگاه اول ممکن است غیر معمول به‌ نظر برسد، اما استفاده از طرح پروانه در کاغذ دیواری یا تابلوفرش‌ها باعث می‌شود دکوراسیون خانه شما به‌روز و فانتزی شود. بهترین محل نصب تابلوهای طرح پروانه بالای تخت، مبل یا حتی سرویس بهداشتی است.

چیدمان وسایل منزل

انتخاب درست پارچه

هنگام انتخاب پارچه برای مبل، تخت و یا پرده به فصل نیز توجه داشته باشید؛ برای مثال مخمل و جیر برای ماه‌های سرد و کرباس و لنین برای تابستان بهترین انتخاب هستند.

پیشنهاد مطالعه: 7 رنگ مناسب برای ست کردن مبل طوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

نکات کلیدی برای دکوراسیون کرم و قهوه‌ای

همان‌طور که می‌دانید، کرم و قهوه‌ای در دیزاین خانه‌های ایرانی، جایگاه ویژه‌ای دارند و خیلی…