هرگز از این آیتم‎‌ها در آشپزخانه خود استفاده نکنید!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کاشی یا سرامیک یا تایل، پوششی برای زیباتر جلوه دادن نما و فضای منزل است که این فضا می‌تواند شامل آشپزخانه نیز باشد.
بهترین نوع کاشی بین کابینتی

شما می‌توانید با انتخاب بهترین نوع کاشی بین کابینتی فضای بین کابینت  آشپزخانه را جذاب و دیدنی کنید. حجم زیاد کابینت در آشپزخانه، محدود بودن فضای بین کابینت‌های بالایی و پایینی و تنوع کاشی انتخاب را برای شما مشکل می‌کند. انتخاب یک کاشی مناسب باعث می‌شود زیبایی و جلوه کابینت‌ها بیشتر نمایان شود. در این مطلب از دلتامگ  می‌خواهیم به معرفی بهترین نوع کاشی بین کابینتی بپردازیم، تا پایان با ما همراه باشید.

چرا نباید از کاشی سرویس بهداشتی برای بین کابینت استفاده کرد؟

با توجه به اینکه فضای بین کابینت آشپزخانه محدود است اگر شما از کاشی معمولی برای این قسمت از خانه استفاده کنید باعث می‌شود فضا خسته کننده و یکنواخت به نظر برسد. بنابراین سعی کنید از کاشی و سرامیکی که برای سرویس بهداشتی استفاده می‌کنید در آشپزخانه بکار نبرید.

ویژگی‌های بهترین نوع کاشی بین کابینتی

ویژگی‌های بهترین نوع کاشی بین کابینتی

مناسب‌ترین کاشی‌ها برای فضای بین کابینت باید ویژگی‌های زیر را داشته باشند.

  1. به راحتی قابل شستشو باشد.
  2. لعاب پوششی بر روی آن‌ها ماندگار بوده و از کیفیت بالایی برخوردار باشند.
  3. اندازه مناسب و تعیین شده و نصب راحتی داشته باشند.
  4. استحکام و توان مقاومت در برابر شرایط محیطی را داشته باشند.

بهترین نوع کاشی بین کابینتی در آشپزخانه

انتخاب کاشی‌های بین کابینتی کاملا سلیقه‌ای است؛ اما شما می‌توانید با توجه به معیارها و سبک دکوراسیون خانه مناسب‌ترین کاشی را انتخاب نمایید.

کاشی یا تایل آلومینیومی

مدرن‌ترین و جدیدترین نوع کاشی برای بین کابینت، کاشی یا تایل آلومینیومی است؛ این نوع کاشی از ورق فلز و در پیکسل‌بندی‌ها و سایزهای مختلف با رنگ‌بندی متنوعی در بازار موجود است. تایل‌های آلومینیومی که به‌عنوان کاشی پشت چسب‌دار نیز شناخته می‌شوند به‌صورت یکپارچه بر روی چسب‌های قوی دو طرفه بوده و نصب آسان و سریعی دارند.

مطلب پیشنهادی:  7 ترفند جادویی برای روشن کردن اتاق خواب بدون پنجره!

بهترین نوع کاشی بین کابینتی

کاشی یا تایل‌های شیشه‌ای،از بهترین نوع کاشی بین کابینتی

کاشی‌ها و تایل‌های شیشه‌ای، نسل جدیدی از کاشی‌های بین کابینتی است. جنس و متریال این نوع تایل‌ها از شیشه سکوریت و رنگی است که در سایز بندی و رنگ‌بندی متنوع به بازار عرضه می‌شود. تایل‌های شیشه‌ای را با نام پشت توری نیز می‌شناسند که  به‌صورت قطعات در سایز ۳۰*۳۰ بر روی تور قرار می‌گیرند و به واسطه چسب‌های آکواریوم نصب می‌شوند.

کاشی یا تایل سنگی

همان گونه که از اسمش پیدا است متریال این نوع کاشی‌ها از جنس سنگ گرانیت براق است که به وسیله ابزار سی ان سی و برش‌های مخصوص در پیکسل‌های مختلف قابل عرضه است و با استفاده از چسب‌های پودری و خمیری نصب آن قابل انجام است.

بهترین نوع کاشی بین کابینتی

کاشی یا تایل میکس

این تایل‌ها معمولا در سایزهای ۳۰*۳۰  در پیکسل‌های متفاوت و با ترکیب شیشه و آلومینیوم، شیشه و سنگ، آلومینیوم ،استیل و غیره در بازار موجود است. این مدل از کاشی بر روی تور نصب می‌شود و در دسته کاشی‌های پشت توری قرار می‌گیرند.

کاشی یا تایل کامپوزیت، بهترین نوع کاشی بین کابینتی

این سبک از تایل‌ها از مواد کامپوزیتی که ترکیبی از آلومینیوم، رزین و سایر مواد است ساخته شده و در ابعاد و رنگ‌بندی مختلفی قابل عرضه است. این مدل از تایل‌ها نیز بر روی چسب‌های قوی دو طرفه چسبیده می‌شود و در دسته کاشی‌های پشت چسب‌دار به فروش می‌رسد.

پیشنهاد مطالعه: 7 ترفند برای دکوراسیون آشپزخانه پنجره‌دار!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گام هایی ساده برای طراحی زیباترین کلوزت روم

زیباترین کمد لباس اتاقی است که هم کاربردی و هم شیک باشد. باید فضایی باشد که بتوانید به راح…