تنها با 4 وسیله آشپزخانه را مدرن کنید!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروزه با پیشرفت تکنولوژی در دنیا، زندگی بسیاری از افراد تحت تاثیر آن متحول شده‌، به گونه‌ای که سلایق آن‌ها در طراحی دکوراسیون نیز تغییر یافته و در تلاش هستند سبک دکوراسیون داخلی آن‌ها شیک و مدرن باشد.
آشپزخانه مدرن

با توجه به اینکه آشپزخانه قلب تپنده خانه است، بنابراین دکوراسیون آن بیش از هر بخش دیگری به چشم می‌آید. برای داشتن یک آشپزخانه مدرن لازم است که از وسایل مدرن و شیک نیز استفاده کنید. قرار دادن این وسایل در آشپزخانه، علاوه بر زیبایی خاصی که بر دکوراسیون خانه می‌بخشد، باعث می‌شود از بودن در آشپزخانه و آشپزی لذت بیشتری ببرید. برای آشنایی با وسایل مدرن آشپزخانه تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

این وسایل برای داشتن آشپزخانه مدرن لازم است

برای داشتن یک آشپزخانه مدرن، وجود یک سری وسایل که از تکنولوژی خاص و بروزی برخوردار هستند ضروری است. به گونه‌ای که اگر آشپزخانه‌های مدرن را با یکدیگر مقایسه کرده باشید متوجه می‌شوید که این وسایل در همه آن‌ها مشترک است. تعدادی از این وسایل عبارتند از:

قهوه ساز

درست کردن قهوه به‌ روش سنتی با وجود اینکه از طعم و مزه خاصی برخوردار است؛ اما نسبت به آماده کردن چایی زمان بیشتری می‌برد. انتخاب یک قهوه‌ساز مناسب علاوه بر اینکه ظاهر آشپزخانه شما را مدرن می‌کند به شما کمک می‌کند که خیلی سریع یک قهوه خوشمزه و عالی تهیه کنید.

آشپزخانه مدرن

ماشین ظرفشویی

وجود یک ماشین ظرفشویی در هر آشپزخانه‌ای لازم است؛ خصوصا اگر شما شاغل باشید یا اگر شما یک آقای مجرد باشید این وسیله برای شما بسیار کاربردی است. وجود ماشین ظرفشویی برای آشپزخانه مدرن لازم و باعث می‌شود همیشه آشپزخانه‌ای مرتب داشته باشید.

آشپزخانه مدرن

استفاده از ماکروویو در آشپزخانه مدرن

بهترین و  مدرن‌ترین وسیله‌ای که برای گرم کردن غذا می‌توان از آن استفاده کرد، ماکروویوها هستند. چرا که این وسیله برقی به شما کمک می‌کند تا غذای خود را کمتر از 5 دقیقه گرم کنید. در نتیجه وجود آن در آشپزخانه افرادی که مشغله کاری دارند و با کمبود وقت مواجه هستند، ضروری است. ماکروویوها علاوه بر گرم‌کردن غذا، برای تهیه دسر، کیک، پیتزا و .. کاربرد بسیاری دارد.

مطلب پیشنهادی:  بهترین ترکیب رنگ کابینت مدرن ۲۰۲۴

هودهای جدید و جذاب

شما می‌توانید با انتخاب هود‌های جدید در انواع رنگ‌ها و طرح‌های مختلف، نمایی بسیار زیبا به آشپزخانه مدرن خود بدهید. علاوه بر آن وجود این وسیله در آشپزخانه باعث می‌شود فضای داخلی آشپزخانه در برابر انواع روغن‌ها، بخارهای پخش‌شده هنگام پخت‌وپز و چیزهای چسبنده در امان باشد؛ درنتیجه بیشتر اوقات یک آشپزخانه شیک و تمیز خواهید داشت.

آشپزخانه مدرن

مزایای داشتن وسایل آشپزخانه مدرن

شاید شما تصور کنید که همان کارهایی که می‌توان با وسایل مدرن انجام داد به‌ راحتی با وسیله‌های قدیمی نیز انجام می‌شود بدون آنکه نیاز باشد مبلغ بالایی را هزینه کنید. اما اگر مزایای داشتن یک آشپزخانه مدرن شیک را بدانید حتماً نظرتان عوض می‌شود. در ادامه به تعدادی از این مزیت‌ها می‌پردازیم.

  • صرفه‌جویی در مصرف برق
  • دوام و ایمنی بیشتر
  • توانایی پخت‌وپز سریع و آسان
  • تمیز بودن آشپزخانه در اکثر اوقات
  • لذت بیشتر از آشپزی و وقت گذراندن در این فضا
  • انگیزه بیشتر برای افراد خانواده برای همکاری در کارهای آشپزخانه
  • تمیز و مرتب کردن راحت‌تر
  • خستگی کمتر

پیشنهاد مطالعه: با این روش نصب، تابلو را زیباتر جلوه دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

5 ایده کاربردی برای چیدمان خانه به سبک مینیمال

افراد بسیاری هستد که هنگام چیدمان پذیرایی، سادگی را بسیار ترجیح می‌دهند و از محیط‌های شلوغ…