7 رنگ مناسب برای ست کردن مبل طوسی

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همانطور که می‌دانید دنیای رنگ‌ها بسیار گسترده و جذاب است. هر کدام از رنگ‌ها معنی و مفهوم خاصی دارند و تاثیرات خاصی بر روح و روان و احساسات ما می‌گذارند. همین مسئله باعث شده که انتخاب رنگ برای دکوراسیون امری مهم و دشوار باشد.
ست کردن مبل طوسی

رنگ طوسی یکی از جالب‌ترین و کاربردی‌ترین رنگ‌ها در دکوراسیون منزل است؛ تا جایی که بسیاری از طراحان داخلی رنگ طوسی را پادشاه رنگ‌ها در دکوراسیون مدرن می‌دانند. استفاده از رنگ‌های طوسی در مبلمان باعث می‌شود به راحتی وسایل خانه را با آن همانگ کنیم. در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا راه‌های ست کردن مبل طوسی با سایر رنگ‌ها را برای شما شرح دهیم.

راه‌های ست کردن مبل طوسی با سایر رنگ‌ها

رنگ طوسی از طیف‌های مختلفی چون طوسی طبیعی، خاکستری، دودی، طوسی روشن و طوسی سربی و همینطور طوسی نقره‌ای تشکیل شده است. بنابراین سعی کنید که دکوراسیون منزل شما با هر کدام از این طیف‌های خاکستری هماهنگ باشد.

مبل طوسی و سفید

ترکیب رنگ طوسی و سفید

یک از راه‌های ست کردن مبل طوسی با دیگر وسایل خانه، استفاده از ترکیب رنگ سفید و طوسی است. استفاده از رنگ سفید در مبلمان باعث می‌شود فضای خانه بزرگ‌تر دیده شود.

مبل طوسی وزرد

ترکیب رنگ طوسی و زرد

از آنجا که رنگ زرد انرژی و آرامش را به افراد منتقل می‌کند، ترکیب آن در کنار رنگ طوسی که جزو رنگ‌های خنثی به شمار می‌آید بهترین انتخاب است. پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید، رنگ مبل طوسی و رنگ کوسن‌های آن زرد باشد.

مبل سبز و طوسی

سبز و طوسی

ترکیب طوسی سبز نیز یکی از شیک‌ترین ترکیب‌هایی است که می‌توانید برای دکوراسیون استفاده کنید. رنگ سبز نیز مثل رنگ طوسی طیف‌های مختلفی دارد که هر طیف آن با رنگ طوسی به راحتی هماهنگ می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  این 5 رنگ هرگز مناسب خانه شما نیست!

مبل طوسی و بنفش

طوسی و بنفش

اگر به دنبال فضایی هستید که بسیار تجملاتی نباشد می‌توانید از ترکیب طوسی بنفش استفاده کنید، چرا که استفاده از دو رنگ گرم و سرد اجازه نمیدهد زرق و برق در خانه زیاد باشد و فضایی کلاسیک را به خانه شما هدیه می‌دهد.

ست کردن مبل طوسی با صورتی

ست کردن مبل طوسی با صورتی

اگر می‌خواهید آرامش دکوراسیون خانه به دیگران نیز منتقل شود، از ترکیب رنگ طوسی و صورتی برای مبل‌های خود استفاده کنید.

طوسی و قرمز

یکی دیگر از بهترین ترکیب‌های رنگی برای ست کردن مبل طوسی استفاده از رنگ طوسی و قرمز با یکدیگر است. رنگ قرمز نیز مانند رنگ نارنجی فضای گرمی را در خانه ایجاد می‌کند.

مبل طوسی و کله غازی

 رنگ طوسی و کله غازی

 از ترکیب رنگ‌های مناسب برای طیف طوسی و فیلی، استفاده از رنگ کله غازی است. اگر مبلمان شما طوسی و یا فیلی هستند می‌توانید برای مواردی از جمله رنگ دیوار و کاغذ دیواری، کوسن ها، فرش و… به سراغ رنگ کله غازی بروید.

پیشنهاد مطالعه: بدون هزینه اتاق خواب خود را زیبا کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

۷ گلدان دیواری شیک و مدرن برای دکور منزل

گل و گیاه از قدیم‌الایام در دکوراسیون خانه‏‌های ایرانی حضور داشته‌ است. شما با کمک گیاهان …