با 5 وسیله دور ریختنی آشپزخانه خود را زیبا کنید!

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر تا به حال خواسته‌اید با وسایل دور ریختنی لوازمی زیبا و فانتزی درست کنید؛ اما در شروع کار و خلق ایده‌ به مشکل برخوردید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
تزیین آشپزخانه با وسایل دور ریختنی

تزیین آشپزخانه با وسایل دور ریختنی نیازمند اندکی ذوق هنری و خلاقیت است. شما می‌توانید با کمترین هزینه خالق لوازمی باشید که از وسایل دور ریختنی ساخته شده‌اند. البته گاهی داشتن فکر اقتصادی و صرفه جویی در هزینه‌ها، شما را در ساختن این وسایل زیبا یاری خواهد کرد. در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا شما را با روش‌های ساخت این وسایل آشنا کنیم.

تزیین آشپزخانه با وسایل دور ریختنی

چنانچه می‌خواهید با وسایل دور ریختنی برای آشپزخانه خود لوازم زیبا و فانتزی درست کنید می‌توانید از ایده‌های زیر الهام بگیرید.

ساخت زیر بشقابی با چوب

برای تزیین آشپزخانه با وسایل دور ریختنی، می‌توان به ساخت زیر بشقابی با چوب اشاره کرد. با چوب بستنی و تنه درختان می‌توانید برای آشپزخانه خود زیر بشقابی‌های زیبا بسازید. چنانچه برای این کار از چوب بستنی استفاده می‌کنید، ابتدا مقوای ضخیمی بردارید و آن را در هر شکل و اندازه‌ای که دوست دارید برش بزنید.

تزیین آشپزخانه با وسایل دور ریختنی

سپس زیر و روی مقوا را با استفاده از چسب حرارتی و یا چسب مایع از چوب بستنی پر کنید. برای زیباتر شدن کار می‌توانید چوب بستنی‌ها را با گواش رنگ کنید یا روی آن‌ها هر طرحی که دوست دارید نقاشی کنید.

ساخت زیر لیوانی با کنف و نمد

با استفاده از کنف و نمد می‌توانید زیر لیوانی‌های بسیار زیبایی برای آشپزخانه خود بسازید. برای ساخت زیر لیوانی کنفی آسان‌ترین راه این است که حلقه‌ایی از تنه درخت یا مقوای ضخیم دایره‌ای شکل را بردارید و دور آن را با کنف بپیچید. برای ساخت زیر لیوانی نمدی نیز می‌توانید مقداری پارچه نمدی بردارید و روی آن الگوی طرح دلخواه خود را رسم کنید. از هر الگو باید دو عدد داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  ساخت دکوری‌های شیک با بطری‌های دور ریز

ساخت زیرلیوانی با کنف

ساخت رومیزی با واشر

برای ساخت رومیزی با واشر، ابتدا با توجه به با ابعاد میز، برای آن پارچه تهیه کنید. برای این کار می‌توانید از مقوا نیز استفاده کنید. سپس واشرها را با استفاده از چسب روی پارچه و یا مقوا بچسبانید. با انجام این کار رومیزی شما آماده خواهد شد.

ساخت رومیزی با واشر

ساخت تابلو با قاشق و چنگال‌های کهنه و قدیمی

با قاشق و چنگال‌هایی که دیگر استفاده نمی‌کنید می‌توانید تابلوی بسیار زیبایی برای آشپزخانه خود بسازید. برای این کار کافی است یک بشقاب گرد بدون استفاده را بردارید و قاشق و چنگال‌ها را دور تا دور آن بچسبانید. سپس آن را روی دیوار آشپزخانه نصب کنید.

ساخت تابلو با قاشق و چنگال‌های کهنه و قدیمی

ساخت جا قاشقی با قوطی کنسرو از روش های تزیین آشپزخانه با وسایل دور ریختنی

یکی از راه‌های تزیین آشپزخانه با وسایل دور ریختنی، می‌توان به ساخت جا قاشقی با قوطی کنسرو اشاره کرد. برای این کار به مقداری کنف نیاز دارید. ابتدا قوطی کنسرو را تمیز کنید. سپس با استفاده از چسب مایع دور تا دور آن را با کنف پر کنید. با انجام این کار جا قاشقی شما آماده خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: تزیین دیوار اتاق‌خواب با وسایل دور ریختنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

ایده هایی ساده برای چیدمان حمام لاکچری

حمام فضایی است که می‌تواند به واحه‌ای از آرامش و تجدید قوا تبدیل شود. در این دورهع از زمان…