با انتخاب این مدل سینک آشپزخانه‌ای رویایی داشته باشید!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در دکوراسیون آشپزخانه، مدل سینک ظرفشویی تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت فضای داخلی دارد. انواع مدل سینک ظرفشویی با طراحی جدید را می‌توانید در این مطلب مشاهده نمایید.
راهنمای خرید سینک ظرفشویی

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های آشپزخانه که بیشتر از هر بخش دیگر به چشم می‌آید، سینک ظرفشویی است. بنابراین در هنگام انتخاب باید دقت بیشتری داشته‌باشید. با مطالعه راهنمای خرید سینک ظرفشویی در این مطلب از دلتامگ می‌توانید انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید.

راهنمای خرید سینک ظرفشویی

اولین نکته‌ای که در راهنمای خرید سینک ظرفشویی به آن اشاره می‌کنیم، اندازه سینک است. شما باید اندازه آشپزخانه خود را در نظر بگیرید، تا بتوانید سینک مناسب آشپزخانه خود را خریداری کنید. امروزه سینک ظرفشویی به روش‌های مختلف یک تکه، دو تکه و سه تکه طراحی و ساخته می‌شوند. واضح است که هر چه تعداد قسمت‌های سینک بیشتر باشد شستن ظروف و خشک کردن آن‌ها راحت‌تر است.

راهنمای خرید سینک ظرفشویی

نکته مهم دیگری که در خرید سینک باید به آن توجه کرد، جنس آن است. امروزه اکثر سینک‌ها از فولاد ضد زنگ، استیل، شیشه و کامپوزیت ساخته‌می‌شوند که بسیار مقاوم هستند. سینک‌های ظرفشویی برای نصب به دونوع روکار و توکار وجود دارند. البته توجه داشته باشید که سینک‌های روکار بهتر از مدل‌های توکار هستند. زیرا باعث پاشیدن آب در اطراف سینک نمی‌شوند و به راحتی روی دیوار پیچ می‌شوند.

انواع مدل‌های سینک ظرفشویی

امروزه در بازار سینک‌های متنوعی وجود دارد و هر کدام کارایی مخصوص خود را دارند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

سینک‌های فلزی

این مدل سینک‌ها تقریبا قدیمی هستند اما به دلیل نوع کاربرد و هزینه کم آن نسبت به باقی مدل‌ها، هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 سینک ظرفشویی فلزی

سینک مسی

با راهنمای خرید سینک ظرفشویی در می‌یابید که سینک مسی، برای تزیین آشپزخانه‌های کلاسیک یا سنتی مناسب است. این نوع سینک به مرور زمان تیره می‌شود، اما لگن مسی از نظر بهداشتی یکی از بهترین سینک‌ها است.

مطلب پیشنهادی:  گل آپارتمانی مناسب برای پرورش در خانه

سینک برنجی

سینک برنجی، از جمله سینک‌هایی است که کمتر در خانه‌های ایرانی دیده می‌شود. این مدل سینک ظاهری شیک و زیبا دارد و برای آشپزخانه‌ای با دکوراسیون روستیک بسیار مناسب است.

سینک سنگی

سینک سنگی

سینک‌های سنگی از جنس سنگ‌های طبیعی مانند صابونی، سنگ مرمر یا سنگ معدن، گرانیت و کورین هستند که ظاهری متفاوت و بسیار زیبا دارند.

راهنمای خرید سینک ظرفشویی مدل چدن

چدن، یکی از جدیدترین مدل سینک ظرفشویی است که مقاومت و دوام بالایی دارد. این نوع سینک‌ها نسبت به انواع فلزی سنگین‌تر بوده و در برابر خط و خش، ترک و حرارت بالا مقاوم هستند. اگر به دنبال یک سینک مدرن برای آشپزخانه خود هستید، سینک چدنی انتخاب خوبی است. با تنوع رنگی که سینک‌های چدنی دارند، در انتخاب رنگ دستان شما بازتر است.

راهنمای خرید سینک ظرفشویی

سینک شیشه‌ای

از جدیدترین مدل سینک ظرفشویی، مدل شیشه‌ای است. سینک شیشه‌ای از یک لایه زیرین فولادی و یک لایه رویی شیشه‌ ساخته‌شده است. این نوع سینک‌ها را می‌توان با هود و اجاق گاز هماهنگ کرد و دکوراسیون آشپزخانه را یکپارچه کرد.

پیشنهاد مطالعه: با این ترفندها در کوتاه‌ترین زمان حمام را تمیز کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گام هایی ساده برای طراحی زیباترین کلوزت روم

زیباترین کمد لباس اتاقی است که هم کاربردی و هم شیک باشد. باید فضایی باشد که بتوانید به راح…