رپورتاژ آگهی

۵ نکته برای ساخت معجزه بزرگ در سود مشاوران املاک

0
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
چکیده: پادشاه بی‌رقیب دنیای تبلیغات استفاده از تبلیغات گوگل است و این موضوع بر همه کسب‌کارها همچون مشاوران املاک حائز اهمیت است، در این مقاله به بررسی این موضوع و معجزه در دنیا املاک با استفاده از تبلیغات گوگل ادز خواهیم پرداخت.
تبلیغات گوگل

تبلیغات کلیکی گوگل: روشی برای افزایش ترافیک وب‌سایت شما

تبلیغات کلیکی گوگل که در آن شما به‌ازای هر کلیک ملزم به پرداخت هزینه هستید، یکی از بهترین روش‌های ایجاد ترافیک فوری برای لیست املاک موجود در وب‌سایت کسب‌وکارتان است. برای نتیجه گرفتن از تبلیغات گوگل  برای مشاوران املاک، تنها به استراتژی‌های مناسبی نیاز دارید تا به‌وسیله آنها بتوانید به افرادی که روزانه از موتور جستجوگر گوگل برای یافتن خانه مورد نظرشان استفاده می‌کنند نشان داده شوید! اگر در زمینه مشاور املاک و مستغلات فعالیت دارید و قصد دارید به خریداران بیشتری دست پیدا کنید، گوگل ادز (گوگل ادوردز سابق) محبوب‌ترین و مطمئن‌ترین راه پیش روی شما است.

پنج نکته کاربردی جهت تبلیغات گوگل برای مشاوران املاک

ما پنج نکته حیاتی مختص راه‌اندازی تبلیغات گوگل برای مشاوران املاک را در این پست قرار داده‌ایم که قبلا توسط بسیاری از شرکت‌های مربوط به املاک و مستغلات امتحان‌شده و جواب داده‌اند. گوگل ادز یا همان تبلیغات در گوگل، تنها راه نجات شما از کمبود خریداران است تا بتوانید به مشتریان بالقوه بیشتری دست پیدا کنید.

از ویژگی هدف‌گذاری جغرافیایی گوگل برای دستیابی به خریداران بالقوه استفاده کنید

اولین استراتژی که برای تبلیغات گوگل برای مشاوران املاک در نظر گرفته‌ایم، استفاده از هدف‌گذاری جغرافیایی است. برای حل مشکل نمایش تبلیغات شما در سایر نقاط کشور که تحت حوزه کاری شما نیستند، خیلی راحت می‌توانید از آپشن هدف‌گذاری جغرافیایی (Geo-targeting) گوگل ادز استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر علاقه‌مند به جذب شهروندان استان اصفهان هستید، می‌توانید نمایش تبلیغات خود را تنها به آی‌پی‌های این استان اختصاص دهید تا از کلیک‌های اضافه که منجر به بالارفتن هزینه شما می‌شوند جلوگیری کنید.

برای فعال‌سازی هدف‌گذاری جغرافیای، بعد از واردشدن به اکانت گوگل ادز، روی گزینه لوکیشن کلیک کنید. با انتخاب کشورها، شهرها و مناطق موردنظر خود در مرحله بعدی از هزینه‌های اضافه جلوگیری خواهید کرد. در نهایت، با تنظیمات بید (بالاترین قیمت پیشنهادی برای تبلیغات گوگل) به‌صورت صحیح، درصد نشان‌دادن تبلیغاتتان در نزدیک‌ترین مناطق به حوزه کاری خود را افزایش دهید. تنظیمات قیمت پیشنهادی باید به‌گونه‌ای باشد که هرچه کاربر به منطقه شما نزدیک‌تر، قیمت بیشتر، و هرچه کاربر از منطقه شما دورتر باشد، قیمت کاهش یابد.

اکانت گوگل ادز

از کلمات کلیدی منفی برای فیلترکردن تبلیغات در گوگل استفاده کنید

راه‌اندازی کمپین تبلیغات گوگل برای انواع کسب‌وکارها همچون مشاوران املاک با کمک کلمات کلیدی منفی بسیار سودمند است. در واقع شما با ایجاد کلمات کلیدی منفی به ربات‌های گوگل دستور می‌دهید تا تبلیغات – اگر همراه چنین کلماتی شدند – نمایش داده نشوند. برای مثال، اگر به دنبال خریداران املاک کلنگی نیستید خیلی راحت می‌توانید عبارت “خرید ملک کلنگی” را در لیست کلمات کلیدی منفی قرار دهید تا تبلیغتان – که مربوط به “خرید ملک” است –  به این دست از افراد نشان داده نشود.

برای به‌دست‌آوردن بیشتری کلیک، موقعیت یک گوگل ادز را از آن خود کنید

موقعیت یک گوگل ادز به معنای اولین وب‌سایتی است که به کاربر نشان داده می‌شود. تحقیقات بسیاری انجام‌شده که نشان می‌دهند وب‌سایتی که در این موقعیت قرار بگیرد، نسبت به وب‌سایت‌های پوزیشن‌های دو، سه، و چهار، کلیک بیشتری دریافت می‌کند. برای اینکه در این موقعیت قرار بگیرید، لازم است تا برای کلمات کلیدی مهم خود که دارای رقبا هستید، قیمت پیشنهادی را افزایش دهید.

مطلب پیشنهادی:  ماجرای عجیب مردی که فیل شد!

تبلیغات گوگل برای مشاوران املاک اگرچه بسیار مفید است، اما مدیریت آن برای افرادی که آشنا به این حوزه نباشند کمی سخت است. برای مثال در همین مورد، اگر قیمت پیشنهادی را به‌شدت بالا ببرید، به‌ازای هر کلیک، هزینه بیشتری هم باید پرداخت کنید. رسیدن به یک نرخ متوسط که هم کلیک بیشتری دریافت کنید و هم هزینه هر کلیک را کاهش بدهید یک هنر است!

تبلیغات گوگل برای مشاوران املاک

روی انواع تطبیق کلیدواژه‌های در تبلیغات گوگل توجه کنید

تبلیغات گوگل برای مشاوران املاک سه نوع تطبیق کلیدواژه در نظر گرفته تا نتیجه کمپین این نوع مارکتینگ بیش‌ازپیش دقیق شود. گوگل ادز یک پلتفرم تبلیغاتی بسیار انعطاف‌پذیر است که به‌وسیله آن می‌توانید برای کلمه کلیدی هدف سه نوع تطابق از جمله تطابق گسترده (Broad)، تطابق عبارتی (Phrase)، تطابق دقیق (Exact) انتخاب کنید.

در تطابق گسترده، کافی است کلمه کلیدی در عبارت سرچ‌شده کاربر حضور داشته‌باشند. در تطابق عبارتی، لازم است عبارت کلیدی بدون برهم‌زدن ترتیب کلیدواژه آمده باشد و در تطابق دقیق، عبارت کلیدی باید جستجو شود تا تبلیغات شما به نمایش گذاشته‌ شوند. برای درک بهتر این ویژگی تبلیغات‌گوگل ادز برای مشاوران املاک، به مثال زیر توجه کنید.

 

کلمه کلیدی: خرید خانه در صادقیه
عبارت جستجو شده Broad Match Phrase Match Exact Match
خریدوفروش خانه در صادقیه مجاز غیرمجاز غیرمجاز
فروش و خرید خانه در صادقیه مجاز مجاز غیرمجاز
خرید خانه در صادقیه مجاز مجاز مجاز
خرید خانه در نزدیکی صادقیه مجاز غیرمجاز غیرمجاز

 

نرخ تبدیل‌های خود را در مراحل اولیه رصد کنید

یکی دیگر از ویژگی‌های که باعث‌شده‌ است تبلیغات گوگل برای مشاوران املاک بسیار کارآمد باشد،  (Conversions) است. این ویژگی به شما نشان می‌دهد که چند درصد از افرادی که به روی لینک تبلیغ‌شده شما کلیک کردند و آگهی‌تان را دیدند، سعی کردند با دفترتان تماس بگیرند. زمان شروع ردیابی نرخ تبدیل، چند روز پس از اجرای تبلیغات‌گوگل است. با ردیابی چنین نرخی، در می‌یابید که چند درصد از کاربران روی تبلیغ شما کلیک می‌کنند، چه روزهایی بیشترین و چه روزهایی کمترین بازخورد را داشته‌اید و از همه مهم‌تر اینکه خواهید فهمید چند درصد از کلیک‌ها تبدیل به خرید واقعی شده‌اند.

امکان ردیابی تبدیل‌ها

تبلیغات گوگل برای مشاوران املاک؛ کارآمد اما حساس

صرف راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی در گوگل به‌تنهایی نمی‌تواند باعث رشد و شکوفایی کسب‌وکار شما در حوزه املاک و مستغلات شود. همان‌طور که در این پست مشاهده‌‌ کردید، برای دستیابی به هدف خود با کمترین هزینه ممکن، گزینه‌های بسیار زیادی در پلتفرم تبلیغات‌گوگل گنجانده‌‌شده‌ است. جالب‌تر اینکه با کم‌ و زیاد کردن گزینه‌ها، ممکن است هزینه گزافی را بدون اینکه مشتری جدیدی پیدا کنید متقبل شوید.

برای رسیدن به اهداف خود به بهترین شکل ممکن، در مجموعه ادستیتو به‌عنوان پارتنر رسمی گوگل در ایران می‌توانید برای کسب‌وکارتان تبلیغات گوگل را انجام دهید و به بهترین شکل ممکن کمپین‌های خود را توسط مشاوران ادستیتو مدیریت کنید. متخصصین ادستیتو با سابقه‌ای درخشان و تجربه‌ای منحصربه‌فرد آماده هرگونه کمک‌رسانی به مشاوران املاک در حیطه تبلیغات گوگل هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

در این کشور باید چاق شوید تا ازدواج کنید!

مقیاس‌های زیبایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر و از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است. در حالی ک…