مهمانان به کدام بخش خانه بیشتر توجه می‌کنند؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دلیل اینکه نمی‌‌دانید فضای خانه را چگونه برای مهمان آماده کنید، از دعوت کردن آن‌ها شانه خالی می‌کنید.
ویژگی‌ های مهم دکوراسیون منزل

بسیاری از ما دوست داریم هنگام پذیرایی از مهمان خانه‌ای زیبا و بی‌نقص داشته باشیم. اما اگر بخواهید برای هرکدام از مهمانی‌هایی که می‌گیرید، دکور خانه را عوض کنید مسلما خسته می‌شوید. برای حل این مشکل باید بدانید که تنها موارد خاصی در خانه مورد توجه مهمان‌ها هستند. نقاط اصلی خانه یا همان کانون دکوراسیون نقاطی هستند که از نظر مهمانان بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. چنانچه علاقه‌دارید با ویژگی‌ های مهم دکوراسیون منزل آشنا شوید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

ویژگی‌ های مهم دکوراسیون منزل

عطر و بوی خانه

وقتی مهمان‌ها وارد خانه شما می‌شوند اولین چیزی که به آن توجه می‌کنند دکور خانه نیست بلکه عطر و بوی خانه است. اگر غذای بوداری مثل ماهی درست کرده اید یا هر بوی دیگر فقط کافی است یک ربع قبل از ورود مهما‌ن‌ها شمع معطر یا عود روشن کنید و یا داخل ظرف آبی پوست مرکبات و دارچین بجوشانید.

ویژگی‌ های مهم دکوراسیون منزل

گیاهان طبیعی در خانه

گل یکی از واجبات دکور است. مهم نیست مناسبت مهمانی چیست. به نظر من شمع هم به همین اندازه برای یک مهمانی ضروری است. یک دسته گل ارکیده بخرید. اگر از این گل‌ها به خوبی مراقبت شود به اندازه یک ماه ماندگاری دارند.

مطلب پیشنهادی:  جدیدترین مدل‌‌های روشویی دستشویی ترند ۲۰۲۴

مرتب و منظم بودن دکوراسیون

مرتب و منظم بودن دکوراسیون

حتی اگر وقت زیادی برای تمیز کردن خانه ندارید باید وسایل اضافه را منظم و مرتب کنید. به‌عنوان مثال برای هر اتاق یک میز یا سبد دکوری بخرید و وسایلی مانند کنترل‌ها، کلیدها، نامه‌ها و… را روی آن قرار دهید. مهمانان با مرتب بودن خانه احساس آرامش بیشتری خواهند داشت.

ورودی خانه

ورودی خانه از ویژگی‌ های مهم دکوراسیون منزل

یکی از ویژگی‌‎‌های مهم دکوراسیون منزل توجه به دکوراسیون ورودی است. ورودی خانه مکانی است که چشم مهمان‌ها هنگام ورود و خروج به آن می‌خورد. همچنین مکانی است که کت و مانتو و کیف‌هایشان را آنجا قرار می‌دهند. بسته به فضایی که دارید در این قسمت خانه چوب لباسی و یک صندلی یا جایی که بتوانند کفش‌های خود را راحت از پا در بیاورند، قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مکان برای قرارگیری آینه و کنسول در خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین مدل مبلمان چستر برای داشتن دکوراسیونی زیبا و شیک

مبلمان چستر نوعی مبلمان کلاسیک و شیک است که می‌تواند به هر دکوراسیونی زیبایی و ظرأفت ببخشد…