با انتخاب درست این وسایل مهمانان خود را شگفت‌زده کنید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ایده‌های خلاقانه‌ای که هزینه کمی داشته باشد، چیزی است که بیشتر مردم برای تغییر دکوراسیون خانه خود به دنبال آن هستند.
روش های داشتن خانه شیک و مدرن

برای شیک و مدرن شدن دکوراسیون خانه ایده‌های گوناگونی وجود دارد که با هزینه کم می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. اگر سال‌ها است که تغییری در دکوراسیون ایجاد نکرده‌اید، تنها کافی است که با روش های داشتن خانه شیک و مدرن آشنا شوید. اگر می‌خواهید دکوراسیون خانه خود را چشم‌نواز کنید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

روش های داشتن خانه شیک و مدرن

گاهی تغییرات کوچک می‌تواند تاثیر بزرگی در زیبایی دکوراسیون خانه داشته باشد، تغییر دادن جزئیات می‌تواند خانه‌ای شیک و مدرن به شما هدیه دهد.

روش های داشتن خانه شیک و مدرن

انتخاب لوستر و نور آویز جذاب

چراغ‌ها و لوسترها می‌توانند باعث بهتر یا بدتر شدن طراحی داخلی و چیدمان خانه شوند. اگر می‌خواهید دکوراسیون بی‌نقصی داشته باشید بی‌شک باید لوسترها و نورآویزهای درستی انتخاب کنید. برای طراحی‌های مدرن بهترین انتخاب نورآویزها هستند. چراغ‌های آویزی که توجه را به خود جلب کنند و زیبایی بصری داشته باشند.

انتخاب پلان های باز

در صورت امکان نقشه پلان باز را برای پذیرایی و چیدمان خانه انتخاب کنید تا با این کار فضایی باز و بدون مانع داشته باشید که باعث بزرگ‌تر دیده شدن فضای خانه و فراوانی نور در منزل شود.

استفاده از اشیای براق

یکی از بهترین ایده‌ها برای داشتن خانه شیک و مدرن، استفاده از دکوری‌های براق مانند ظروف و دکوری‌های کریستالی، برنجی، برنز، استیل و غیره است. این اشیا اگر در مکانی درست قرار گیرند، می‌توانند  بسیار تاثیرگذار باشند. استفاده از بوفه یا کمدهای بزرگ مخصوص دکوری برای خانه‌های بزرگ و دکوراسیون سنتی مناسب هستند.

تزیین با گیاهان بلند و بزرگ

تزیین با گیاهان بلند و بزرگ

استفاده از گیاهان چه در داخل خانه چه بیرون از آن یکی از روش‌های زیبا برای متمایز کردن دکوراسیون محسوب می‌شود. می‌توانید از چند گلدان با گیاهان بلند یا بزرگ در راهرو یا نشیمن استفاده کنید. بهره بردن از گیاهان یکی از راه‌های طراحی داخلی مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. گیاهان آپارتمانی متناسب با هر بودجه‌ای به راحتی قابل استفاده در منزل هستند.

مطلب پیشنهادی:  4 مدل پارتیشن خانگی مدرن برای فضاهای کوچک!

استفاده از چوب سفید از روش هایی برای داشتن خانه شیک و مدرن

صرف نظر از رنگ‌آمیزی که برای دکور منزل خود انتخاب کردید استفاده از چوب سفید باعث بزرگ‌تر جلوه دادن منزل شما می‌شود و همچنین تضاد زیبایی با کاغذ دیواری‌های رنگی ایجاد می‌کند. بنابراین سعی کنید هنگام خرید وسایل چوبی از رنگ‌های روشن استفاده کنید.

استفاده از رنگ‌های الهام بخش

مواظب باشید که انتخاب رنگ اشتباه می‌تواند ایده اولیه طراحی شما را از بین ببرد. اگر می‌خواهید دکور متفاوت و خاصی داشته باشید از رنگ‌های خنثی دوری و رنگ‌های خاص و الهام بخش را انتخاب کنید. سعی کنید فضای منزل سرد به‌نظر نرسد. در انتخاب پرده‌ها، رنگ کاغذ دیواری و دکوری‌ها از رنگ‌های طبیعت و گرم استفاده کنید تا فضایی گرم و صمیمی داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: با چند ترفند ساده دکور خانه خود را لوکس کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

5 ایده کاربردی برای چیدمان خانه به سبک مینیمال

افراد بسیاری هستد که هنگام چیدمان پذیرایی، سادگی را بسیار ترجیح می‌دهند و از محیط‌های شلوغ…