وسایلی که استفاده از آن‌ها ثروت را به خانه شما می‌آورد

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فضا و انرژی که در اطرافتان وجود دارد، در جذب ثروت بسیار تاثیرگذار است. تکنیک‌های فنگ شویی ثروت، در دکوراسیون خانه این امکان را به شما می‌دهد تا کسب‌ و کارتان را رونق ببخشید.
روش‌ های جذب ثروت در دکور خانه

همه ما به طور غریزی به ثروت علاقه‌مند هستیم. براساس قانون جذب، کائنات منشا همه چیز است. جهان می‌تواند هر آنچه را که می‌خواهید به شما بدهد، تنها کافی است به آن فکر کنید. توجه داشته باشید شما می‌توانید با رعایت چند نکته ساده خیلی راحت برای خود موفقیت و ثروت بیشتری را به ارمغان بیاورید. برای بدست آوردن انرژی ثروت تنها کافی است چیدمان خاص و اصولی در خانه داشته باشد. در صورتی که علاقه‌مند هستید روش‌ های جذب ثروت در دکور خانه را بدانید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

روش های جذب ثروت در دکور خانه

با قراردادن آگاهانه اشیا در مکان‌های مشخص می‌توانید فضایی ایجاد کنید که  منجر به جذب ثروت شود. اما به‌ یاد داشته باشید محیط نمی‌تواند جایگزین تلاش برای رسیدن اهداف‌ شما باشد و موفقیت شما را تضمین کند.

به چیدمان ورودی خانه اهمیت ویژه‌ای بدهید

درب ورودی میزان انرژی را که در تمام خانه‌ شما جریان پیدا می‌کند، معین می‌کند. مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه شود، محکم و بزرگ بودن درب ورودی است. درب باید با کل خانه متناسب باشد. اگر خانه‌ بزرگ‌تری دارید، درب ورودی‌ نیز باید بزرگ‌تر باشد. محوطه‌ ورودی خانه باید زیبا باشد و به‌خوبی رنگ‌آمیزی شده باشد. سعی کنید از پادری تمیز و نو استفاده کنید. سطل‌های زباله، گلدان‌های شکسته‌ قدیمی و چیزهای دیگری را که مانع جریان انرژی از درب ورودی می‌شود را از سر راه بردارید.

روش‌ های جذب ثروت در دکور خانه

کنج و گوشه‌های خانه خود را مرتب کنید

شلوغی و کثیفی می‌تواند بر همه‌ حوزه‌های زندگی شما تاثیر بگذارد. چرا که مانع جذب انرژی می‌شود و انرژی منفی را در خود نگه می‌دارد. سعی کنید همه‌ اقلام غیرضروری مانند گیاه‌های خشک‌شده، سطل‌های زباله شکسته را که باعث شلوغی کنج خانه می‌شود، جمع‌آوری کنید.

استفاده از آبنما یکی از روش‌ های جذب ثروت در دکور خانه

آب یکی از نمادهای باستانی مرتبط با ثروت است. درنتیجه برای جذب ثروت، یک آب‌نما در کنج خانه‌ خود قرار دهید. مطمئن شوید که نور خوبی به آب‌نما برخورد می‌کند. سعی کنید آبنمای شما به گونه‌ای به نظر برسد که گویی آب وارد خانه‌ شما می‌شود نه اینکه از آن خارج می‌شود. همچنین برخی بر این باور هستند که قراردادن مجسمه‌ اژدها در کنار نماد آب می‌تواند باعث جذب ثروت شود. اگر امکان قراردادن آب‌نما را در خانه‌ خود ندارید، از تصاویر آب جاری مانند آبشار یا رودخانه‌ خروشان در خانه‌ استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  چیدمان اتاق پذیرایی به سبک ایرانی

استفاده از گیاهان آپارتمانی 

استفاده از گیاهان آپارتمانی

قرار دادن گیاهان آپارتمانی در خانه انرژی و نشاط بسیاری به ساکنان آن می‌بخشد. سعی کنید برای جذب ثروت در خانه خود از گیاه‌هانی استفاده کنید که برگ‌های گرد دارند یا یک سکه فلزی در گلدان قرار دهید. همچنین استفاده از گیاهانی که گل‌های قرمز یا بنفش دارند، می‌تواند تاثیر این کار را افزایش دهد. توجه داشته باشید از گیاهی که برگ سفت و خاردار دارند، خودداری کنید.

از کریستال استفاده کنید

به کمک برخی از سنگ‌ها و کریستال‌های انرژی بخش که دارای ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی هستند، می‌توان انرژی‌های منفی را از خانه دور کرد.

از آینه استفاده کنید

از آینه استفاده کنید

بهترین وسیله برای جذب ثروت، آینه‌ها هستند. سعی کنید در محل غذاخوری‌ یک آینه قرار دهید، به‌‌گونه‌ای که میز غذا را بازتاب دهد. این کار نمادی از فراوانی و ثروت است. آینه‌ای که دارای قاب طلایی و ترجیحا گرد یا مستطیل شکل است، می‌تواند بهترین انتخاب برای این کار باشد.

پیشنهاد مطالعه: ترفندهای نو کردن مبل کهنه در خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

با کابینت‌های مدرن آشپزخانه ای زیبا داشته باشید

کابینت‌های مدرن نوعی کابینت آشپزخانه هستند که با خطوط تمیز، سطوح صاف و عدم وجود جزئیات مشخ…