با این 5 ترفند دندان‌هایی به سفیدی برف داشته باشید!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دندان‌ها از اصلی‌ترین فاکتورهای زیبایی در چهره ما هستند. با دندان‌هایی پاکیزه و زیبا قطعا می‌توان لبخند زیبایی داشت.
روش های ساده برای سفید کردن دندان

برای سفید کردن دندان‌ های خود، غیر از مراجعه به دندانپزشک که بر دیگر روش‌ها اولویت دارد، می‌توانید از یک سری روش های ساده برای سفید کردن دندان نیز استفاده کنید. با دلتامگ همراه باشید تا برخی از این روش‌ها را بررسی کنیم.

روش های ساده برای سفید کردن دندان

شست‌وشو با سرکه سیب: سرکه سیب را به نسبت یک به سه با آب رقیق کنید، سپس محلولی که رقیق کرده‌اید را با یک خمیردندان مخلوط کنید. با خمیری که درست کرده‌اید طبق معمول مسواک بزنید.

استفاده از روغن نارگیل: مقداری روغن نارگیل را گرم کنید تا به حالت مایع در بیاید، سپس دو قاشق چایخوری به آن جوش شیرین اضافه کنید. برای بهتر شدن طعم آن از ۵ تا ۱۰ قطره اسانس خوراکی نعناع استفاده کنید.

چگونه دندان های خود را سفید کنیم؟

استفاده از خمیر زغال چوب: پودر زغال چوب فعال را با مقدارکمی آب مخلوط کنید. مخلوط به دست آمده را به آرامی بر روی دندان‌های خود بمالید و اجازه دهید تا برای ۲ الی ۳ دقیقه مخلوط زغال فعال و آب روی دندان‌های شما بماند. بعد از آن دهان خود را آبکشی کنید.

استفاده از پوست موز:‌ قسمت داخلی پوست موز سرشار از مواد معدنی شامل پتاسیم، منگنز و منیزیم است. پوست موز را تمیز بشویید و قسمت داخلی آن را روی دندان‌های خود قرار دهید. این مواد معدنی که جذب مینای دندان می‌شوند، خاصیت سفیدکنندگی دارند.

مطلب پیشنهادی:  سکونت در 2 سیاره دیگر به غیر از زمین ممکن شد! + ویدیو

استفاده از خمیر توت‌فرنگی:‌ یک تا دو عدد توت‌فرنگی را کاملا له کنید و به آن حدودا یک قاشق چایخوری جوش شیرین اضافه کنید. مخلوط به دست آمده را با یک مسواک به مدت ۵ تا ۷ دقیقه به آرامی روی دندان‌های خود بکشید. بهتر است از مسواک سایز کودکان استفاده کنید تا بتوانید به راحتی فواصل بین دندان‌ها را هم مسواک کنید.

هشدار: فراموش نکنید که سایش و فشار بیش از حد سطح دندان‌ها، باعث تخریب مینای آن می‌شود. یعنی امکان دارد در پی استفاده مکرر از این روش‌ها، به سلامت دندان‌های خود آسیب بزنید. بنابراین پیشنهاد می‌شود که به‌ندرت و با احتیاط سراغ هر یک از این روش‌ها بروید و در استفاده از این روش‌ها افراط نکنید.

پیشنهاد مطالعه: روش‌های سریع و ارزان برای درمان بوی بد دهان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

طرز تهیه حلوای کاکائویی

حلوا کاکائویی یا همان حلوا شکلاتی نوعی از حلوای پایه است و فقط در مواد اولیه حلوا، شکلات و…