چند روش کم هزینه و ارزان برای لاغر شدن!

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای لاغر شدن حتما نباید رژیم‌های سخت بگیرید و یا تمرین‌های طاقت‌فرسا انجام دهید. با رعایت یک سری نکات ساده به راحتی لاغر شوید و لاغر بمانید.
کاهش وزن ارزان

تناسب اندام و لاغر شدن دغدغه خیلی از افراد است. برای بسیاری از مردم لاغر شدن و لاغر ماندن همچون رویایی دست‌نیافتنی و پر زحمت به‌نظر می‌رسد. دیدگاهی که بین مردم جا افتاده این است که برای لاغر شدن لازم است تا رژیم‌های سختی را تحمل کنند و ورزش‌های سنگین انجام دهند، درحالی که یک سری روش‌های کاهش وزن ارزان و در دسترس وجود دارند که به ما در لاغر شدن و لاغر ماندن کمک می‌کند. با دلتامگ همراه باشید تا تعدادی از این روش‌ها را بررسی کنیم.

روش های کم هزینه کاهش وزن

روش‌های کاهش وزن ارزان

با رعایت این نکات ساده و ارزان می‌توانید سبک زندگی خود را تغییر دهید، لاغر شوید و لاغر بمانید:

وعده‌های غذایی خود را زیاد کنید

وعده‌های اصلی غذای خود را از سه وعده به پنج یا شش وعده کوچک افزایش دهید. افرادی که صبحانه خود را در وعده‌های کوچک و در فاصله زمانی چند ساعته می‌خورند نسبت به افرادی که تنها در یک وعده صبحانه می‌خورند، ۳۰ درصد کالری کمتری دریافت می‌کنند. این روش باعث می شود تا بدن شما انسولین کمتری آزاد کند و قند خون ثابت بماند؛ در نتیجه احساس گرسنگی ‌کمتری کنید.

مثل رستوران‌های گران قیمت غذا را سرو کنید

روش‌های سنتی غذا کشیدن در دیس و پر کردن ظرف‌ها را فراموش کنید. سعی کنید غذا را به صورت پرسی سرو کنید و از رستوران‌های گران قیمت الگو بگیرید. این رستوران‌ها به جای کمیت غذا به کیفیت غذا توجه دارند و مقدار غذای کم‌تری با قیمت بالاتری به مشتری ارائه می‌دهند. شما نیز تلاش کنید تا غذاهای خوشمزه درست کنید و هنگام غذا خوردن به جای تندتند خوردن، به طعم و مزه غذا دقت کنید.

مطلب پیشنهادی:  از کجا بفهمیم فردی دروغگوست؟

پیاده‌روی، راهی برای کاهش وزن ارزان

اگر هر روز دو تا سه هزار قدم بیشتر پیاده‌روی کنید، می‌توانید وزن خود را ثابت نگه دارید و از افزایش آن جلوگیری کنید. دو تا سه هزار قدم به طور میانگین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان می‌برد. پیاده‌روی بیشتر یعنی کاهش وزن بیشتر.

لاغری آسان

مصرف سبزیجات را افزایش دهید

مصرف سبزیجات باعث می‌شود تا دیگر نگران کالری مصرفی خود نباشید. سعی کنید وعده‌های اصلی خود را با سالاد شروع کنید. سالادها حتی این ویژگی را دارند که با اضافه کردن واحد پروتئینی، خود یک وعده کامل باشند. افزایش مصرف سبزیجات هزینه‌های شما را هم کاهش می‌دهند.

از رنگ آبی کمک بگیرید

آبی رنگ کاهش اشتها و لاغری است. بنابراین سعی کنید غذای خود را در بشقاب‌های آبی بخورید و رومیزی و وسایل غذا خوردن را به رنگ آبی در بیاورید.

پیشنهادمطالعه: بیماری قلبی خود را با این خوشمزه‌ها ضربه فنی کنید!

بیشتر ببینید در سبک زندگی

همچنین بخوانید

۵ روش برای کنترل استرس و مدیریت آن

در این مطلب از دلتامگ روش های کنترل استرس و مدیریت آن را بررسی کرده‌ایم تا با به کارگیری آ…