5 ایده جذاب برای دکور دیوار تلویزیون

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
طراحی دیوار پشت تلویزیون در دکوراسیون داخلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چرا که بیشترین تاثیر را در زیبایی دکوراسیون منزل دارد.
دکور دیوار تلویزیون

یکی از مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین وسایلی که در هر خانه‌ای پیدا می‌شود، تلویزیون است. در نتیجه فضایی که در آن تلویزیون قرار می‌گیرد بسیار در معرض دید قرار دارد و نقطه‌ کانونی خانه محسوب می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید یک تغییر بسیار بزرگ، چشمگیر و در عین‌ حال با صرف کمترین هزینه در خانه‌ خود ایجاد کنید، طراحی دیوار پشت تلویزیون گزینه‌ بسیار مناسبی می‌باشد. در نتیجه با طراحی درست و مناسب می‌توانید جلوه‌ای زیبا و جذاب در خانه‌ ایجاد کنید و فضای خانه را بزرگ‌تر از آن چیزی که هست نشان دهید. در صورتی که علاقه دارید با ایده‌های کاربردی دکور دیوار تلویزیون آشنا شوید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون

نکته بسیار مهمی که قبل از انتخاب دکور دیوار تلویزیون باید به آن توجه داشت این است که، در کنار استفاده از این طرح‌ها باید از عناصر و اِلمان‌های تکمیل کننده‌ای مانند میز تلویزیون، شلف و طبقات چوبی هماهنگ، انواع ابزار و وسایل دکوراسیون مانند گلدان، مجسمه و… نیز استفاده‌کرد. چرا که دکوراسیون دیوار تلویزیون، در کنار این اِلما‌ن‌ها بسیار جذاب‌تر و زیباتر دیده‌می‌شود. در ادامه با 7 ایده جذاب دیزاین دیوار تلویزیون آشنا می‌شوید.

یک گالری دیواری درست کنید

یک گالری دیواری درست کنید

برای دکوراسیون فضای اطراف میز تلویزیون می‌توانید از فضای اطراف آن به عنوان یک گالری استفاده کنید و تعداد زیادی تابلو، متناسب با فضا و حال و هوای منزل به دیوار نصب کنید. حتی می‌توانید روی دیوار و بالای میز تلویزیون یک شلف ساده نصب کنید و روی آن را با لوازم دکوری بپوشانید.

اطراف دیوار تلویزیون کمد دیواری بسازید

همه چیز را داخل دیوار مخفی کنید

اگر دوست دارید که فضای اطراف تلویزیون شما ساده باشد و وسایل در معرض دید نباشد، بهترین انتخاب استفاده از یک دکور چوبی دردار است. در این حالت شما می‌توانید تلویزیون را به درب دکوری متصل و به دیوار نصب کنید و درب کمد دکوری را ببندید و به این ترتیب همه چیز را داخل دیوار مخفی کنید.

مطلب پیشنهادی:  با این ۶ مدل کاشی بین کابینتی، به آشپزخانه خود جلوه بدهید

بهترین ایده برای دکور دیوار خانه‌های کوچک

اگر خانه شما از فضای کمی برخوردار است و به راحتی نمی‌توانید برای دیوار تلویزیون دکور مناسب انتخاب کنید، بهترین ایده استفاده از یک شلف ساده بالای میز تلویزیون است. با نصب این شلف می‌توانید از آن به عنوان یک کتابخانه و از فضای بالای آن برای قرار دادن دکوری استفاده کنید. میز زیر تلویزیون را هم از نوع کشودار انتخاب کنید و لوازم اضافی را در کشوها بچینید.

بهترین ایده برای دکور دیوار خانه‌های کوچک

اطراف دیوار تلویزیون کمد دیواری بسازید

می‌توانید تلویزیون را به دیوار نصب کنید و تمام فضای دیوار اطراف را با یک کمد سرتاسر دکور کنید. طراحی این کمد می‌تواند به گونه‌ای باشد که در قسمت پایین یک یا چند کمد دارای درب یا بدون درب و در اطراف و کناره‌ها و قسمت بالا چندین شلف کار شده‌باشد. می‌توانید داخل کمدهای پایینی لوازم اضافی و کتاب بچینید و روی شلف‌ها را با لوازم دکوری تزیین کنید.

پیشنهاد مطالعه: تزیین دیوار اتاق‌خواب با وسایل دور ریختنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبل برای پذیرایی مربعی شکل

پذیرایی مربعی شکل، فضایی متناسب و کاربردی برای دورهمی‌ها و استراحت است. با چیدمان و دکوراس…