تزیین دیوار اتاق‌خواب با وسایل دور ریختنی

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اغلب افراد از وسایل دور ریختنی هیچ بهره‌ای نمی‌برند در صورتی که با کمی خلاقیت می‌توانید به راحتی و با کمترین هزینه دکور اتاق خواب خود را شگفت‌انگیز کنید.
تزیین دیوار اتاق خواب

همه ما حدود یک سوم از عمر خود را در اتاق خواب‌ سپری می‌کنیم. بنابراین تزیین دیوار اتاق خواب می‌تواند تاثیر به‌سزایی در بهبود روحیه ما داشته باشد. اما تغییر دکوراسیون نیاز به صرف هزینه بالایی دارد. راهکارهایی وجود دارد که می‌توانید با کمترین هزینه بهترین تغییر دکوراسیون را برای اتاق‌ خواب خود انجام دهید. شما می‌توانید با ساده‌ترین وسایل دیوار اتاق‌ خواب خود را تزیین کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. تنها کافی است سری به انباری بزنید و وسایلی را که دیگر به آن نیازی ندارید بیرون بیاورید. ما در این مطلب به شما می‌گوییم چگونه دیوار اتاق‌ خواب خود را با ارزان‌‌ترین وسایل تزیین کنید. در صورتی که علاقه‌مند به ادامه این مطلب هستید تا پایان با دلتامگ همراه باشید.

تزیین دیوار اتاق خواب

تابلو هنری بسازید

دیگر نیازی نیست هزینه بالایی را برای خرید تابلو پرداخت کنید. شما می‌توانید با کمی خلاقیت و حوصله و وسایلی که در دسترس همه قرار دارد، یک تابلو زیبا بسازید و به دیوار اتاقتان نصب کنید. برای ساخت تابلو طرح‌های مختلف و کم هزینه‌ای وجود دارد که ما چند مورد از آن را به شما آموزش می‌دهیم. برای ساخت تابلو به پارچه یا کاغذ رنگی، نخ کوبلن، کاموا و یونولیت نیاز دارید. در ابتدا لازم است با استفاده از میخ طرح دلخواه خود را روی بوم بسازید و بعد با نخ کوبلن یا کاموا نوشته‌ها را به هم متصل کنید. برای تابلوی بعدی می‌توانید با پارچه‌های اضافه که در خانه دارید، تابلو‌های پارچه‌ای در ابعاد مختلف بسازید. برای ساخت تابلو لازم است، یونولیت‌ها را به ابعاد مختلف برش بزنید و پارچه‌ها را روی آن‌ها نصب کنید و به طور نامنظم به دیوار بکوبید.

مطلب پیشنهادی:  3 روش معجزه‌آسا برای جرم گیری ماشین لباسشویی در خانه!

تزیین دیوار با وسایل شخصی

استفاده از وسایل شخصی یکی از راه‌های تزیین دیوار با کمترین هزینه است. برای مثال وسایلی که کمتر به آن نیاز دارید مانند کلاه، اسکیت برد و حتی یک گیتار غیر قابل استفاده را می‌توانید به دیوار اتاق خود نصب کنید و دیزاینی متفاوت و خاص داشته باشید.

با ساده‌ترین وسایل دیوار اتاق را رنگ‌آمیزی کنید

با ساده‌ترین وسایل دیوار اتاق را رنگ‌آمیزی کنید

همیشه نباید رنگ آمیزی دیوار‌ها ساده و تک رنگ باشد. شما می‌توانید با تکنیک‌های جدید، دیوار اتاق خوابتان را رنگ‌آمیزی کنید.

برای مثال شما می‌توانید با استفاده از یک سرنگ یا ظرف سس، رنگ را از بالای دیوار به سمت پایین بریزید و اجازه دهید تا خشک شود. حتما دقت داشته باشید که قبل از این کار کف اتاق و دیوار‌های دیگر را با پلاستیک و چسب بپوشانید.

استفاده از رسیه های رنگی

استفاده از ریسه‌های نوری را فراموش نکنید

یکی دیگر از راه‌های تزیین دیوار اتاق خواب استفاده از ریسه‌های نوری رنگی و ساده می‌باشد. اگر به ریسه‌های نوری رنگی علاقه دارید آن را به صورت نور مخفی یا در بالای دیوار نصب کنید تا حال و هوای رویایی به اتاق خوابتان ببخشد.

پیشنهاد مطالعه: این مدل پهن کردن فرش خانه شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

چیدمان لاکچری ساعت دیواری با توجه به دکوراسیون

انتخاب و نصب صحیح ساعت دیواری می‌تواند به عنوان نقطه عطف دکوراسیون شما عمل کند و فضایی لوک…