ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا تا به حال به درست كردن گلدان با وسايل دور ريختنی فکر کرده‌اید؟
ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی و ارزان

بسیاری از ما برای زیبایی منزل و فضای سبز خانه ایده‌های زیبا و خاصی به ذهنمان رسیده ولی به علت هزینه‌های بالا از عملی کردن ایده خود صرف نظر کرده‌ایم. از جمله وسایلی که به زیباسازی خانه و فضای‌سبز محیط کمک می‌کند، گلدان‌ها هستند. اما قیمت گلدان‌های خاصی که در فروشگاه‌ها می‌بینید، بسیار بالا است و تقریبا ارزش ندارد پول هنگفتی برای خرید یک گلدان بدهید. خود شما به راحتی می‌توانید با وسایل دور ریختنی یک گلدان خاص بسازید، بدون اینکه نیاز باشد هزینه بالایی بپردازید. در صورتی که علاقه دارید با ایده‌های ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی و ارزان آشنا شوید تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی و ارزان

ترفندهای کاربردی برای ساخت گلدان ارزان قیمت

بهترین زمان برای گلکاری، اوایل تابستان است. ساده‌ترین راه این است که گلدان‌های سال گذشته را با مقداری خاک تازه به روز کنید و داخل آن‌ها گل‌های زیبایی بکارید اما قبل از شروع این کار کلیشه‌ای به شما پیشنهاد می‌دهیم امسال کمی خلاقیت به خرج دهید و گلدان‌های عجیب و تازه‌ای را برای گلکاری در نظر بگیرید. در ادامه با تعدادی از این ایده‌های خلاقانه ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی و ارزان آشنا می‌شوید.

از چکمه‌های قدیمی استفاده کنید

از چکمه‌های قدیمی استفاده کنید

اگر یک جفت کفش پلاستیکی دارید که از آن استفاده نمی‌کنید، می‌توانید در زیر کفش یک سوراخ ایجاد کنید و گلدان‌هایی کوچک با ظاهری متفاوت داشته باشید. این گلدان‌ها برای گیاهانی که ریشه‌های کوچک دارند مناسب هستند. سعی کنید برای انتخاب گل از رنگ متضاد کفش استفاده کنید.

لاستیک‌های فرسوده ماشین بهترین انتخاب برای ساخت گلدان

اگر شما در خانه‌ای زندگی می‌کنید که حیاط دنج و زیبایی دارید، این ترفند می‌تواند زیبایی حیاط شما را دو برابر کند. تایرهای کهنه و بی‌استفاده خود را دور نیندازید. می‌توانید با کمی رنگ و خلاقیت، از آن‌ها گلدان‌های زیبا بسازید. از این تایرها می‌توانید برای ورودی خانه نیز استفاده کنید تا مهمانان در بدو ورود به خانه شما، از دیدن آن همه رنگ هیجان زده شوند.

مطلب پیشنهادی:  4 رنگ فوق‌العاده کابینت برای آشپزخانه‌های کوچک

لاستیک‌های فرسوده ماشین بهترین انتخاب برای ساخت گلدان

ساخت گلدان با آبکش

ساخت گلدان با آبکش از ایده‌هایی است که در دسترس و بسیار ارزان است. سبدها و آبکش‌های فلزی و پلاستیکی به خاطر داشتن سوراخ‌های کوچک، وسیله‌ مناسبی برای تبدیل شدن به گلدان هستند. بعد از آماده سازی، این گلدان‌های خلاقانه را می‌توانید به صورت آویز هم استفاده کنید.

تابلویی از گیاهان بسازید

این ایده خلاقانه را می‌توانید در حیاط و بالکن خانه برای خوشامدگویی به مهمانان روی دیوار نصب کنید. برای اجرای این ایده کافی است یک تخته بزرگ داشته باشید و شیشه‌های خالی را با خاک مناسب پر کنید. سپس شیشه‌ها را با بست فلزی روی تخته محکم کنید و در نهایت گل‌های زیبایی داخل شیشه‌ها بکارید تا تابلوی هنری زیبای شما کامل شود.

 

تابلویی از گیاهان بسازید

پیشنهاد مطالعه: «گیاهان آپارتمانی که گل می‌دهند»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین نورپردازی در خانه های کوچک

نورپردازی نقش مهمی در ایجاد فضایی دلنشین و زیبا در خانه‌ها دارد، به خصوص در خانه‌های کوچک …