ساخت مسکن برای خانه اولی‌ها

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سید مهدی هدایت، مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران از ساخت 15 هزار واحد مسکونی در قالب طرح اجاره‌داری برای زوج‌های جوان خبر داد.
ساخت مسکن برای زوجین

به گزارش دلتا مگ به نقل از تجارت‌نیوز، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از ساخت مسکن برای زوجین توسط شهرداری به صورت مشارکتی خبر داد.

مهدی هدایت به همراه تعدادی از خبرنگاران از پروژه 800 واحدی باغ آذری واقع در منطقه 16 تهران بازدید کرد. جالب است بدانید که پروژه 800 واحدی باغ آذری به عنوان پروژه‌های قرارگاه مسکن شهرداری تهران در حال ساخت است.

بهتر است جهت خرید آپارتمان از جدیدترین اخبار مسکن مطلع شوید. برای دریافت گزارشات بیشتر پیرامون ساخت مسکن تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

ساخت و ساز

امضای تفاهم‌نامه جهت  ساخت مسکن برای زوجین

این مقام آگاه ضمن اشاره به قرارگاه جهادی مسکن از پیش‌بینی تمهیداتی برای ساخت مسکن در این پروژه 800 واحدی ابراز امیدواری کرد.

هدایت در خصوص قرارگاه مسکن شهرداری تهران بر امضای تفاهم‌نامه برای ساخت 270 هزار واحد مسکونی تاکید کرد. وی در ادامه از امضای تفاهم‌نامه برای 120 هزار واحد دیگر طی چند روز آینده خبر داد.

وی افزود:« با ابلاغ مصوبه تشویقی بافت فرسوده در سال جاری، صدور پروانه ساخت را به ۲۰ هزار واحد خواهیم رساند. البته سال گذشته نیز حدودا برای ۱۰ هزار واحد صدور پروانه انجام شده است. همچنین ۴۶ پروژه در ۲۲ منطقه تهران با ظرفیت ساخت‌و‌ساز ۵۲ هزار واحد شناسایی شده است. لازم به ذکر است که این تعداد واحدها وارد فاز آغاز به کار شده است. در واقع به صورت روزانه صدور پروانه‌ها و شروع عملیات احداث مسکن پیگیری می‌شود.»

مطلب پیشنهادی:  12 شهر اصفهان به لیست ثبت نام نهضت ملی مسکن اضافه شد

 ساخت مسکن برای زوج‌های جوان

صدور پروانه برای ساخت واحدهای مسکونی

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ادامه داد:« در راستای مولد‌سازی سرمایه‌های شهرداری و کمک به حوزه تولید مسکن و خانه‌دار شدن بخشی از پرسنل شهرداری تهران، زمین‌هایی با مساحت ۱۱۰ هکتار از مناطق مختلف و سازمان‌ها در نظر گرفته شده است. ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی شناسایی و در مرحله اخذ مصوبه کمیسیون ماده ۵ است. همچنین این پروژه‌ها به صورت مشارکتی توسط بخش خصوصی احداث خواهد شد. لازم به ذکر است که شهرداری مستقیما ورودی در حوزه اجرا نخواهد داشت.»

مطالعه بیشتر: واگذاری تنها 4 درصد زمین برای ساخت مسکن ملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …