جزئیات پرداخت وام مسکن به زنان سرپرست خانوار

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نرجس خاتون اسعدی سرپرست دفتر توانمندسازی خانواده، پیرامون پرداخت تسهیلات مسکن به زنان از بلاعوض بودن سود این وام خبر داد.
پرداخت وام ودیعه به زنان

به گزارش دلتا مگ به نقل از تجارت‌نیوز، میزان پرداخت وام ودیعه به زنان سرپرست خانوار در بخشنامه جامع مالی سازمان بهزیستی ۲۴میلیون تومان تعیین شده است. لازم است بدانید که هم‌اکنون 6 هزار نفر در نوبت دریافت این وام قرار دارند.

زنانی که خانواده‌ای پر جمعیت دارند و مددکار اجتماعی نیز آن‌ها را تایید کند، وام ودیعه مسکن می‌گیرند.

بهتر است جهت خرید آپارتمان از جدیدترین اخبار مسکن آگاه شوید. برای دریافت گزارشات بیشتر پیرامون وام ودیعه مسکن تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

پرداخت وام به زنان

تسهیلات مسکن به چه خانوارهایی تعلق می‌گیرد؟

سرپرست دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی کشور از جزئیات وام ودیعه مسکن به زنان سرپرست خانوار خبر داد.

نرجس خاتون اسعدی گفت:« این ودیعه به زنان تحت پوشش این دفتر که مسکن ندارند و از دهک‌های درآمدی اول تا سوم باشند و در یک سال اخیر کمک هزینه نگرفته باشند، تعلق می‌گیرد.»

اسعدی در خصوص پرداخت وام ودیعه به زنان سرپرست خانوار، گزارش مددکار اجتماعی درباره نیازمندی خانواده را مهم توصیف کرد. همچنین وی یکی از ملاک‌های پرداخت وام ودیعه به زنان را مربوط به پر جمعیت بودن خانواده این زنان دانست.

وی ادامه داد:« با وجود پیگیری‌های مکرر برای تصویب سرانه ودیعه مسکن بانوان سرپرست خانوار به میزان ۱۰۰میلیون تومان، در دستورالعمل جامع مالی سازمان مبلغ ۲۴میلیون تومان ثبت شده است.»

مطلب پیشنهادی:  نگاهی به آخرین وضعیت بازار اجاره در اصفهان

زنان سرپرست خانوار

چند نفر در نوبت پرداخت وام ودیعه مسکن قرار دارند؟

سرپرست دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی کشور در خصوص میزان سود وام مسکن زنان سرپرست خانوار بر بلاعوض بودن این وام تاکید کرد.

وی با اشاره به وام ودیعه مسکن به زنان سرپرست خانوار از تحت پوشش قرار دادن 258 هزار و 800 خانوار خبر داد. وی در ادامه ثبت 6 هزار خانوار را در سامانه دریافت مستمری مهم توصیف کرد.

اسعدی در ادامه افزود: «حدود ۹۷درصد از خانواده‌های زنان سرپرست تحت پوشش که در سامانه ثبت شدند از مستمری ماهیانه بهره‌مند می‌گردند. همچنین اقدامات لازم برای جذب خانواده‌های تحت پوشش که در صف نوبت دریافت مستمری هستند، انجام شده است.»

مطالعه بیشتر: جزئیات وام ودیعه مسکن به زنان مجرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …