چرا برای خرید آپارتمان در اقدسیه باید بیشتر هزینه کرد؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خرید آپارتمان در اقدسیه نیازمند شناخت کامل و همه جانبه این منطقه است. در این گزارش برای افرادی که قصد خرید آپارتمان در این منطقه را دارند این محله را کاملا معرفی کرده‌ایم.
خرید آپاتمان از دلتا

به گزارش «مجله ملکی دلتا» خرید آپارتمان در اقدسیه مستلزم صرف هزینه قابل توجهی است. زیرا این محله یکی از مناطق لوکس تهران به شمار می‌­رود و قیمت خانه‌های آن نیز گران است. اقدسیه در محدوده شهرداری در منطقه یک جای گرفته که جز محله‌های خوش آب و هوا و لوکس محسوب می‌شود. در واقع این محله در شمال شرق تهران واقع شده و از شرق به اتوبان ازگل، از غرب به شهرک چمران و از شمال به محله آجودانیه متصل می‌شود.

اقدسیه

اقدسیه در گذشته

این محله نیز همانند اغلب محلاتی که در شمال تهران جای گرفته‌اند؛ در گذشته جز اراضی کشاورزی به شمار می‌رفت و کاربری کشاورزی نیز داشت. مالکان اولیه در این محله صندوقدار ناصرالدین شاه بودند. با آغاز روند ساخت و سازی در تهران و با گسترش کلان‌شهر تهران پس از انقلاب تمامی این اراضی کشاورزی به آپارتمان و ویلا مبدل شد.

امکانات رفاهی محله

این محله مملو از رستوران‌‌های لوکس و کافه‌های مدرن است. علاوه بر آن تعداد زیادی مغازه با برندهای لوکس و خارجی فعالیت ‌می‌کنند. به دلیل وجود مغازه­‌ها و مجتمع‌­های تجاری متعدد مهمترین تفریح در این منطقه مال گردی محسوب می‌­شود. همچنین در این محله مناطق سبز فراوانی نیز وجود دارد. به طوری که می­‌توان سرانه فضای سبز در آن را مطلوب دانست. برخی از فضای سبز این محله شامل پارک شطرنج، اراج و گلزار، باغ سبز، بوستان اقدسیه و بوستان لادن است. علاوه بر آن در این منطقه مجموعه­‌هایی همچون مجموعه ورزشی نوبنیاد، مجموعه ورزشی رویال اقدسیه، باشگاه سوارکاری اقدسیه نیز وجود دارد.

پارک شطرنج

مناطق پر تقاضا برای خرید آپارتمان

افراد در زمان خرید آپارتمان در محله اقدسیه به خیابانی که در آن واحدی را خریداری می‌­کنند توجه ویژه­ای دارند. در این محله نیز همانند سایر محله‌­ها برخی از خیابان­‌ها به علت تقاضای بالای دارای قیمتی بالاتر نسبت به سایر خیابان‌­ها است. از همین رو برخی از خیابان‌­های پر تقاضا در محله اقدسیه شامل خيابان اميربهادر، خيابان اقدسيه (موحد دانش)، خيابان فيروزبخش، خيابان گلستان شمالی (قاسمی)، خیابان گلزار، خيابان سپند، خیابان صنایع و خیابان تیموری می­‌باشد.

مطلب پیشنهادی:  دلالان در بالا بردن قیمت مسکن چه نقشی داشتند؟

دسترسی به اقدسیه

محدوده طرح ترافیک شامل اقدسیه نمی­‌شود. همچنین از این محله به راحتی می‌­توان به اتوبان‌های صدر، امام علی، ارتش و صیاد شیرازی دسترسی داشت. بنابراین تردد با خودروی شخصی به راحتی امکانپذیر است. علاوه بر آن می‌­توان با استفاده از خط ۳ مترو که در اطراف این محله ایستگاه دارد نیز به این منطقه تردد کرد. از محله اقدیسه خطوط بی آر تی و اتوبوسرانی نیز عبور می­کند. بنابراین یکی از روش‌­های رفت و امد در این منطقه همین سامانه اتوبوسرانی می­‌باشد.

اقدسیه

خرید آپارتمان در اقدسیه

با توجه به امکاناتی که این منطقه در اختیار ساکنان محله قرار می­دهد. برای خرید اپارتمان در این محله باید کمی بیشتر از سایر مناطق تهران هزینه کرد. علت این امر نیز شرایط جغرافیایی و دسترسی آسان به این محله است. اما اگر قصد خرید آپارتمان در اقدسیه را دارید می­‌توانید به سایت دلتا مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای خرید آپارتمان در ولنجک مطلب شرایط خرید آپارتمان در ولنجک را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …