بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
افرادی که قصد دریافت شهروندی ترکیه را دارند، می‌توانند با خرید املاک و مستغلات در این کشور سرمایه‌گذاری کنند. از مهم‌ترین مزایای خرید ملک در آلانیا و آنتالیا و سایر شهرهای مهم دیگر ترکیه دریافت شهروندی و یا اخذ اقامت ترکیه می‌باشد.
خانه در ترکیه

به گزارش دلتامگ به نقل از خبرگزاری قطره، علاقه‌مندانی که به ترکیه سفر می‌کنند، با مشاهده این شهر زیبا ترغیب می‌شوند ملکی بخرند و در این کشور سکونت کنند. علاوه بر آن خرید خانه در ترکیه از موقعیت‌های عالی برای علاقه‌مندان به شمار می‌آید. در این مطلب سعی می‌شود تا با مقایسه در چند شهر در ترکیه، به شما کمک کنیم بهترین انتخاب را برای خرید داشته باشید.

خانه در ترکیه

آنتالیا از مهم‌ترین شهرهای ترکیه به شمار می‌آید که جاذبه‌های دیدنی بسیاری را در خود جای داده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این شهر که هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند، آب و هوای مطبوع و مدیترانه‌ای است. قرارگیری آنتالیا در میان کوه‌های توروس موجب شده از وزش بادهای شدید در آنتالیا جلوگیری شود، به همین علت بیشتر فصل سال در آنتالیا هوا آفتابی است. به گونه‌ای که در فصل تابستان آب و هوای این شهر گرم و خشک و در زمستان گرم و بارانی است. اگر جزو علاقه‌مندان به زندگی در چنین هوایی هستید، آنتالیا بهترین انتخاب است.

خانه در ترکیه

از دیگرشهرهای ترکیه که از موقعیت مطلوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار می‌باشد، ازمیر است. از طرفی در میان سایر شهرهای ترکیه ازمیر سومین جایگاه از نظر جمعیت بعد از استابول و آنکارا دارد. موقعیت جغرافیایی ازمیر و قرارگیری در کنار دریای اژه، موجب شده ازمیر به یک شهر تجاری و بندری تبدیل شود. بنابراین سرمایه‌گذاری در این شهر می‌تواند بسیار سودمند باشد  چرا که رفاه و آسایش در این شهر برای کسانی که قصد خرید ملک را دارند بالا است.

مطلب پیشنهادی:  بدهکاری ۲۲هزار میلیاردی دولت به بانک مسکن

آلانیا از شهرهای تاریخی ترکیه به حساب می‌ آید که در ۱۳۵ کیلومتری شهر آنتالیا قرار گرفته و دارای اماکن گردشگری و تفریحات فوق العاده جذاب است. از جمله سواحل تاریخی و مشهور به نام ساحل کلئوپاترا در این شهر قرار دارد که موجب جذب گرادشگران فراوانی می‌شود. بنابراین با خرید خانه در ترکیه می‌توانید از سود خوبی بهره‌مند شوید.

پیشنهاد مطالعه: «معاملات مسکن در ترکیه افزایش یافت»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …