رپورتاژ آگهی

خرید ویلا در گیلان | ویلاهای ساحلی و جنگلی

0
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
سرسبزی و طراوت استان گیلان از اولین مواردی است که با شنیدن اسم شمال در ذهن‌ها تداعی می‌شود.
قیمت خرید ویلا در گیلان

قیمت خرید ویلا در گیلان

با شنیدن اسم گیلان شما طبیعت بسیار زیبای گیلان را به یاد می‌آورید چه بسا از دسته افرادی باشید که در شهر‍‌های پر از آلودگی زندگی می‌کنید در این صورت زندگی و یا حتی تفریح کردن در شمال برای شما لذت بخش خواهد بود، همچنین اگر به فکر سرمایه‌گذاری در حوزه املاک و مستغلات در استان گیلان نیز هستید، مطمئنا ویلا‌ها از ایده‌آل‌ترین و بهترین گزینه‌ها برای خرید هستند، هوشمندانه‌ترین سرمایه‌گذاری را شاید بتوان به خرید ویلا اختصاص داد البته اگر کسی به فکر خرید ویلا در گیلان است ابتدا باید روشن باشد که سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در گیلان مجموعه ای از سود و خطرات خاص خود را دارد، بنابراین توصیه می‌شود حتما با یک مشاور حرفه‌ای در این باره مشورت نمایید و بعد اقدام به خرید ویلا کنید، با وجود ویلاها و با توجه به سبک این نوع سازه‌ها همچنین داشتن حیاط‌های بزرگ، سرمایه گذاری‌ها و خرید‌ها بیشتر به سمت این نوع ملک‌ها هدایت می‌شود، بی‌شک سکونت دائم و یا موقت در ویلاها به نسبت آپارتمان‌ها حس بهتری را در شما ایجاد خواهد کرد. شما می‌توانید برای بازدید از ویلاهای مختلف در استان گیلان با شماره 09115000896 تماس حاصل نمایید.

خرید ویلا جنگلی در گیلان

در کنار تمامی مزایایی که برای خرید ویلاهای ساحلی به شما گفته شد بی شک معایبی هم خواهد بود که ممکن است افراد را از خرید ویلاهای ساحلی منصرف کنند برای مثال در فصول گرم سال خصوصا تعطیلات تابستانی که هوا به شدت گرم است و مسافران از شهرهای الوده و گرم خود به سمت گیلان فرار می‌کنند اقامت در یک ویلا ساحلی ممکن است برای آن‌ها چندان مناسب نباشد چرا که آب و هوا در این منطقه بسیار شرجی بوده و اگر ویلای شما در جوار دریا قرار داشته باشد ناچار به تحمل گرما خواهید بود و از سفرخود لذت کافی را نخواهید برد. البته تمامی این موارد بستگی به سلایق شما دارد که چه نوع ویلایی را بپسندید، منظره زیبا و ویو سرسبزی که در هنگام سکونت در ویلا جنگلی خود خواهید داشت بزرگترین امتیازی است که در هنگام خرید ویلا جنگلی به دست خواهید اورد.  اگر تمایل به خرید ویلا در دل جنگل های استان گیلان را دارید به دیجی ویلا مراجعه کنید دیجی ویلا مرجع تخصصی خرید ویلا در گیلان است که شما را در این مسیر راهنمایی خواهد کرد. قیمت خرید ویلا جنگلی سوالی است که همیشه در هنگام خرید ویلا با آن روبرو خواهید بود لازم به ذکر است ویلاهای جنگلی به دلیل دور بودن از مناطق شهری و امکانات رفاهی همچون، مدرسه، سوپرمارکت‌ها و .. دارای قیمت‌های نسبتا پایین تر هستند به همین دلیل است که این روزها شاهد گسترده شدن خرید ویلا جنگلی هستیم. باید به هنگام خرید ویلا حال چه از نوع ساحلی و یا جنگلی به این موضوع توجه داشته باشید که شما باید متناسب با بودجه و سرمایه خود به دنبال خرید ویلا باشید وقتی بودجه خود را برای خرید مشخص نمایید در این صورت انتخاب راحت تری برای خرید خواهید داشت.

مطلب پیشنهادی:  یک میلیون مسکن چقدر برق نیاز دارد؟

فروش ویلا

خرید ویلا شهرکی در گیلان:

ویلاهای شهرکی همانطور که از اسم آن‌ها پیدا است مجموعه ویلاهایی هستند که در یک شهرک واقع شده‌اند داشتن یک ویلا شهرکی علاوه بر معایب کمی که دارد مزایای زیادی دارند که داشتن این مزایا باعث شده است معایب ویلاهای شهرکی کمتر دیده شوند، یک باور اشتباهی که در عموم مردمی که قصد خرید ویلا شهرکی دارند به وجود آمده است این است که تصور می‌شود این نوع ویلاهای شهرکی در محیط‌‌‌ های شلوغ ساخته شده اند اما در واقع به این صورت نیست سازندگان این نوع ویلا شهرکی در گیلان در بدو شروع کار موقعیت مکانی را در نظر می‌گیرند که خریدار ویلا را برای خرید مجاب نماید و کاملا آرام باشد.

ویلا ساحلی

قیمت خرید ویلا در گیلان

شما با خرید ویلای شهرکی معمولا از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار خواهید شد. مضاف بر اینکه ویلاهای شهرکی به دلیل ساخت مهندسی یکپارچه از نظر ظاهری نیز شیک تر هستند. محوطه ها دارای فضاسازی مناسب و محصور هستند. نکته مهمی که در ویلاهای شهرکی وجود دارد امنیت مناسب این نوع ویلا‌ها است. مثلا اکثر شهرک‌های ویلایی دارای نگهبانی ، گیت ورود و خروج، دوربین های مداربسته در محوطه و دیوارهای دارای نرده هستند که این موضوع با اینکه در قیمت‌نهایی ویلاهای شهرکی تاثیر می‌گذارد اما فراهم کردن آن در ویلا‌های غیر شهرکی گاه غیر ممکن یا مستلزم هزینه بسیار بالایی است. اگر چه به نسبت ویلا‌های غیر شهرکی ، ویلاهای شهرکی دارای قیمت بالا تری هستند اما در مقایسه با امکانات فراهم شده در شهرک‌های ویلایی معمولا قیمت مناسبی دارند. گفتنی است ویلا‌های شهرکی شاید بهترین گزینه برای افرادی هستند که تمایل دارند بخشی از ایام سال و برای استراحت و اوقات فراغت و تفریح از ویلا استفاده کنند حال که مزایا خرید ویلا شهرکی را شرح دادیم  اگر به دنبال خرید یک ویلا شهرکی هستید به شما توصیه میکنیم از صفحه” خرید ویلا شهرکی در گیلان” بازدید نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …