بهترین فرصت اجاره خانه و خرید آپارتمان در پرند همزمان با افتتاح مترو پرند

0
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر قصد خرید خانه برای سرمایه‌گذاری یا سکونت را دارید پرند بهترین انتخاب است.
خرید خانه در پرند همزمان با افتتاح مترو پرند

شهر پرند با دارا بودن بیش از 100 هزار واحد مسکونی در قالب مسکن ‌مهر، لقب پایتخت مسکن‌ مهر را به خود اختصاص داده است. بنابراین اگر قصد خرید آپارتمان برای سرمایه‌گذاری یا سکونت را دارید پرند انتخاب مناسبی است. شهر تازه تاسیس پرند با افقی روشن، در شهرستان رباط‌کریم و در استان تهران قرار دارد. یکی از دلایلی که باعث شکل‌گیری شهر پرند شد، مشکلات متعددی است که به دنبال افزایش جمعیت در پایتخت به وجود آمد. چنانچه قصد آشنایی بیشتر و خرید خانه در پرند را دارید تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

شهر پرند کجاست؟

شهر پرند در کنار اتوبان ساوه در 35 کیلومتری غرب تهران واقع شده است. جمعیت پرند در سرشماری سال 1395 برابر با ۹۷ هزار نفر بود. با توجه به جدیدترین سرشماری در سال 1400، جمعیت این شهر 300 هزار نفر برآورد شده است. این شهر تازه تاسیس از هفت فاز تشکیل شده است. با توجه به افزایش روزافزون جمعیت و استقبالی که برای سکونت در این شهر به وجود آمده، مقرر شده است که تعداد فازها را از 7 به 16 ارتقا دهند. با این اوصاف اگر قصد خرید خانه در پرند را دارید باید بدانید که آینده شهر جدید پرند بسیار روشن است.

خرید آپارتمان در پرند

نقشه شهر پرند

دسترسی شهر پرند

مترو پرند از مهم‌ترین راه‌های دسترسی شهر پرند به شمار می‌آید که در آذرماه 1402 افتتاح گردید. مترو پرند به طول ۵۰ کیلومتر از ایستگاه شاهد، گلزار شهدا و حرم مطهر تا فرودگاه امام به فاصله ۳۰ کیلومتر و ۲۰ کیلومتر از فرودگاه امام تا شهر پرند امتداد می‌یابد و دسترسی شهروندان ساکن پرند به شهر تهران را از طریق خط 1 مترو تهران فراهم ‌می‌آورد. نزدیکی به آزادراه غدیر، آزادراه تهران-قم و بزرگراه فرودگاه از دیگر دسترسی‌های آزادراهی شهر پرند است. در حال حاضر برای راحتی تردد شهروندان و آنهایی که قصد خرید خانه در پرند را دارند، ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس فراوانی وجود دارد.

امکانات شهر پرند

بیشترین امکانات در شهر پرند مربوط به فازهای ابتدایی آن است، به گونه‌ای که هر چه به سمت فازهای 5 و 6 می‌رویم شاهد آن هستیم که از امکانات رفاهی آن کاسته می‌شود. در بین فازهای 3 و 4 بوستان بزرگ مشاهیر دیده می‌شود، که افراد بسیاری اوقات فراغت خود را در آن سپری می‌کنند. قرار است در آینده امکانات متنوعی چون آمفی‌تئاتر، پیست دوچرخه و نگارخانه به این بوستان افزوده شود. در پرند 40 مدرسه وجود دارد، که با سکونت در این منطقه نگرانی برای ثبت‌نام فرزندان خود نخواهید داشت. علاوه بر آن 5 کلانتری در پرند وجود دارد که باعث می‌شود این شهر از امنیت خوبی برخوردار باشد و محیط آرامی را برای شهروندان به وجود می‌آورد. در پرند طولانی‌ترین پیست بین‌المللی کارتینگ ایران وجود دارد. اگر علاقه‌مند به پیست‌های اتومبیل‌رانی هستید، بازدید از شهر پرند می‌تواند شما را به وجد آورد. با خرید خانه در پرند می‌توانید به امکانات خوبی که در این شهر جدید وجود دارد دسترسی پیدا کنید.

اجاره خانه و خرید آپارتمان در شهر جدید پرند

مزایای شهر پرند

  • سرمایه‌گذاری سودمند از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت این شهر است، به دلیل آینده روشنی که برای پرند پیش‌بینی شده می‌توانید با خرید آپارتمان در آینده، به سود کلان دست یابید.
  • آب و هوای مطبوع در پرند، شرایط مناسبی را فراهم کرده تا بازنشستگان بتوانند از این آب و هوای سالم استفاده کنند.
  • نزدیک بودن به شهرک صنعتی، از دیگر ویژگی‌های مثبت در پرند است که افراد می‌توانند با اقامت در آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن شغل مناسبی پیدا کنند.
  • قیمت مناسب اجاره یا خرید خانه در پرند.
  • رفت و آمد آسان به دلیل کمبود ترافیک نسبت به تهران.
  • نوساز و مدرن بودن بافت شهر.
مطلب پیشنهادی:  با یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان در ستارخان آپارتمان بخرید + جدول

بهترین فاز پرند کجاست؟

وسعت شهر پرند و پروژه‌های بسیار زیادی که در این شهر تازه تاسیس ساخته شده، باعث می‌شود بسیاری از افراد هنگام خرید خانه در پرند، با این سوال مواجه شوند که کدام فاز شهر پرند بهتر است یا اینکه بهترین پروژه شهر پرند کدام است؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید.

هنگام ورود به شهر، در ابتدا با ساختمان‌های باشکوهی مواجه می‌شوید که از متراژهای بالایی برخوردار هستند. فاز صفر تا ۳ شهر پرند را واحدهای شخصی‌ساز تشکیل می‌دهند که همگی دارای سندهای شرکتی یا شخصی هستند. پروژه‌های مسکن‌ مهر از فاز 4 به بعد شروع می‌شوند که با متراژهای متفاوتی ساخته شده‌اند. قدیمی‌ترین فاز این شهر، فاز صفر است و در آن زمین‌ها به گونه‌ای تقسیم‌بندی شده‌اند که دارای متراژهای بیش از 100 متر و به صورت ویلایی هستند. از سوی دیگر به دلیل قدمت بالای این فاز، بیشترین امکانات رفاهی، آموزشی و بهداشتی در این ناحیه قرار دارند.

خرید آپارتمان در شهر جدید پرند

قیمت خرید خانه در پرند

قیمت خرید خانه در پرند با توجه به متراژ و فاز آن تعیین می‌شود؛ برای مثال به دلیل اینکه بیشتر خانه‌های فاز ابتدایی ویلایی هستند و متراژ بالایی دارند، قیمت اجاره یا خرید نسبت به فازهای انتهایی بالاتر است. بنابراین اگر از بودجه کافی برخوردار هستید، بهترین راه سرمایه‌گذاری در پرند خرید خانه در فازهای صفر تا سه است و چنانچه از بودجه محدودی برخوردار هستید و علاقه‌ دارید در این شهر ملکی بخرید، مجتمع‌‌های مسکن‌ مهر با متراژهای متفاوت و نقشه‌های زیبا بهترین انتخاب است.

متراژ (متر)

سن بنا (سال) قیمت هر مترمربع (تومان)

قیمت کل (تومان)

91

6 28,571,000

2,600,000,000

50

نوساز 6,000,000

300,000,000

60

نوساز 5,000,000

300,000,000

اجاره آپارتمان در پرند

از آنجایی که ساخت مسکن مهر در این شهر باعث شده که قیمت خانه در آن شکسته شود پس می‌توان انتظار داشت که قیمت اجاره آپارتمان در پرند نیز نسبت به سایر شهرهای اطراف تهران کمتر باشد.

متراژ (متر)

سن بنا (سال) قیمت رهن (تومان)

قیمت اجاره (تومان)

75

2 120,000,000

رهن کامل

71

5 ۱۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰

رهن کامل

78

4 ۵۵٬۰۰۰٬۰۰۰

۳٬۵۰۰٬۰۰۰

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…