145 هکتار زمین به طرح ملی مسکن تعلق می‌گیرد

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خلیل محبت‌خواه، مدیر کل راه و شهر‌سازی پیرامون پروژه ملی مسکن از واگذاری 60 هکتار زمین به اسلامشهر خبر داد.
مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از ایرنا، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران پیرامون سرعت فرآیند ساخت و ساز و شروع واگذاری‌های جدید به کارگزاران از اجرای عملیات ساخت و ساز مسکن در 145 هکتار زمین که دارای مجوز ساخت است، خبر داد.

متقاضیان خرید ملک در طرح نهضت ملی مسکن حتما باید زمین را به همراه مجوز ساخت و ساز تحویل بگیرند. برای دریافت گزارشات بیشتر پیرامون نهضت ملی مسکن تا پایان این خبر دلتا مگ همراه باشید.

مسکن

واگذاری زمین برای ساخت و ساز مسکن

مدیر کل راه و شهر سازی، خلیل محبت‌خواه در خصوص نهضت ملی از واگذاری زمین سه سایت در جنوب غرب استان و آغاز دور جدید احداث خانه در نهضت ملی خبر داد.

این مقام آگاه ضمن اشاره به واگذاری زمین به متقاضیان طرح ملی مسکن از تحویل 60 هکتار به شهرستان عدل‌‌آباد اسلامشهر، 82 هکتار به شهرستان رباط‌ کریم و 3 هکتار به قرار امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

محبت‌خواه درباره تحویل زمین به متقاضیان مسکن از واگذاری 145 هکتار زمین دارای تمامی مجوزهای مربوطه به خصوص مجوز کمیسیون ماده 5 اطلاع داد.

مسکن

برنامه بازدید وزیر راه و شهرسازی از اسلام‌شهر

محبت خواه گفت:« قبل از تحویل سایت‌های جدید طی یک سال گذشته در دولت سیزدهم، تمام موارد مربوط به تامین زمین نهضت ملی در کمیته تخصیص زمین راه و شهرسازی استان تهران مطرح شد. همچنین دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ و کمیسیون‌های مربوطه در محل استانداری تهران با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی نهایی شده است.»

مطلب پیشنهادی:  تنوع قیمت خرید آپارتمان در کاشانک

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خواهان تسریع در عملیات اجرایی دو تجهیز کارگاه و دیگر موارد از سوی قرارگاه شد. محبت‌خواه از بازدید مقام عالی وزیر مهندس رستم قاسمی در طول هفته‌های آینده از ناحیه غرب و جنوب غرب استان تهران و آمادگی این اداره کل اطلاع داد.

نتیجه‌گیری: به نظر می‌رسد که دولت تصمیم جدی برای تکمیل پروژه ملی مسکن با واگذاری زمین به متقاضیان در شهرهای مختلف دارد.

مطالعه بیشتر: نام‌‎نویسی 230 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …