متقاضیان مسکن مهر بخوانند

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عضو هیئت مدیره عمران هشتگرد اعلام کرد: بدهی متقاضیان مسکن مهر تقسیط شده و شرکت عمران آن را به صورت اقساطی محاسبه خواهد کرد.
قیمت مسکن در حومه

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، عضو هیئت مدیره عمران هشتگرد از تقسیط بدهی متقاضیان مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم هیئت مدیره شرکت عمران هشتگرد، متقاضیانی که به هر دلیلی تاکنون برای واحدهای آماده فروش اقساطی یا آماده تحویل خود مراجعه نکرده‌اند، در صورت مراجعه به کارگزاری مشمول ۱۵ درصد تخفیف می‌شوند.

وی افزود: بدهی متقاضیان مسکن مهر تقسیط شده و شرکت عمران آن را به صورت اقساطی محاسبه خواهد کرد.

مسکن مهر هشتگرد

خبر خوش برای متقاضیان مسکن مهر

وی با بیان اینکه در شهر هشتگرد با خرید و فروش واحدهای مسکن مهر توسط دلالان مواجه هستیم، افزود: این افراد به واسطه اینکه نیازی به استفاده از مسکن ندارند به تبع آن هیچ‌گونه سهمی در فروش اقساطی ندارند و پروسه تحویل واحدها را انجام نمی‌دهند.

وی ادامه داد: حدود ۳۰۰ میلیارد تومان آورده اولیه متقاضیان بر اساس تفاهمنامه باید تکمیل وجه می‌شد که این کار انجام نشده است. طبق بررسی‌های به عمل آمده و طبق اظهارنامه‌های ارسال شده، مشخص شد خیلی از این واحدها واگذار شده و بیشتر واحدها در اختیار دلالان مسکن مهر است.

مطلب پیشنهادی:  افزایش قیمت ملک در چند منطقه از تهران

وی تأکید کرد: بر اساس مصوبه شورای مسکن، واحدهای آماده تحویل، مشمول هزینه‌های نگهداری است و باید در مرحله اول هزینه‌های مربوطه را پرداخت کنند.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران هشتگرد گفت: در مرحله دوم تمام واحدهای خالی که دلالان برای تحویل آن مراجعه نکرده‌اند به امور مالیاتی معرفی می‌شوند و نسبت به اخذ مالیات اقدام خواهد شد.

حاجی‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۴۰ درصد از واحدهای مسکن مهر هشتگرد در دست دلالان است، اما قصد داریم در مرحله سوم واحدهای مسکن مهر را از اختیار دلالان خارج کنیم.

مطالعه بیشتر: اگر به دنبال اخباری بیشتری در این رابطه هستید ما مطالعه مطلب «آمار فروش اقساطی مسکن مهر» را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …