تسهیلات مسکن نخبگان به 600 میلیون تومان رسید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سید محسن فاضلیان عضو هیئت مدیره بانک مسکن پیرامون تسهیلات خرید خانه نخبگان از بازپرداخت این وام طی 20 سال خبر داد.
تسهیلات

به گزارش دلتا مگ به نقل از تجارت‌نیوز، سید محسن فاضلیان عضو هیئت مدیره بانک مسکن با بیان حل مشکلات اجاره‌نشینی از افزایش سقف تسهیلات خرید و احداث مسکن نخبگان و استعدادهای برتر به 600 میلیون تومان ابراز امیدواری کرد.

بنابراین با افزایش تسهیلات نخبگان می‌توانند به راحتی اقدام به خرید آپارتمان کنند. برای دریافت گزارشات بیشتر پیرامون افزایش وام مسکن تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

تسهیلات

بازپرداخت تسهیلات مسکن طی 20 سال

سید محسن فاضلیان اظهار کرد:‌« باتوجه به نقش مسکن در ایجاد آرامش خانوار و تأکید مدیران ارشد بانک درخصوص حمایت از موضوع تهیه مسکن، سقف فردی تسهیلات خرید و ساخت مسکن نخبگان و استعدادهای برتر به ۶۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.»

این مقام آگاه در خصوص مصوبه هیئت‌ مدیره بانک مسکن به منظور پشتیبانی بیشتر از روند خرید و احداث مسکن نخبگان و استعدادهای برتر، مدت زمان باز‌پرداخت وام مسکن را 20 سال اعلام کرد.

عضو هیئت مدیره بانک مسکن افزود: «باتوجه به اهمیت موضوع مدیریت مصرف انرژی در ساخت مسکن، از سال‌های گذشته حمایت از تولید مسکن با فناوری‌های نوین در دستور کار مدیران ارشد بانک قرار گرفت. بر همین اساس در سیاست‌های اعتباری که هر سال برای مسیر تسهیلات‌دهی بانک تنظیم می‌شود، این امر مهم در اولویت اعطای تسهیلات قرار دارد.»

مطلب پیشنهادی:  افزایش نرخ اجاره خانه مشهد

تسهیلات

فناوری چه تاثیری بر ساخت و ساز مسکن دارد؟

فاضلیان برای ترغیب بیشتر انبوه‌سازان جهت احداث مسکن با فناوری‌های جدید، میزان تسهیلات برای این متقاضیان مسکن در سال 1401 به 600 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

وی تصریح کرد:« به طور حتم با ورود شرکت‌های دانش بنیان به صنایع مرتبط با صنعت استراتژیک مسکن و ساختمان می‌توانیم ضمن ایجاد اشتغال، افزایش امنیت ساختمان‌های کشور، کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره‌وری را شاهد باشیم.»

نتیجه‌گیری:  به نظر می‌رسد افزایش 600 میلیون تومانی تسهیلات خرید مسکن نخبگان، موجب تسریع در روند ساخت و ساز و ایجاد ایمنی‌سازی بیشتر در ساختمان‌های نوساز می‌شود.

مطالعه بیشتر:   20درصد از منابع‌مالی به تسهیلات مسکن تعلق می‌گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …