8.5 میلیون فرصت شغلی ایجاد می‌شود

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
احمد نادری نماینده مجلس پیرامون توسعه ساخت‌وساز در کشور از تاثیر شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعتی‌سازی برای احداث مسکن خبر داد.
مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از تجارت‌نیوز، محمود محمود‌زاده معاون وزارت راه‌و‌شهرسازی پیرامون احداث 4 میلیون واحد مسکونی از ایجاد 8.5 میلیون فرصت شغلی خبر داد. جالب است بدانید که احداث و عرضه 4 میلیون مسکن موجب شکست قیمت خرید آپارتمان می‌شود. برای دریافت گزارشات بیشتر پیرامون ساخت مسکن تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

احمد نادری نماینده مجلس با اشاره به صنعتی‌سازی در زمینه ساخت مسکن از ایجاد اشتغال در سراسر کشور خبر داد.

فرصت شغلی

صنعت ساختمان عامل ایجاد هزاران فرصت شغلی

نادری همچنین گفت:« برای شرکت‌های دانش‌بنیان در کمیسیون آموزش و تحقیقات، قانونی تصویب شد که می‌تواند شرکت‌های دانش‌بنیان را فعال و متحول کند و تصویب چنین قانونی در ۴۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است.»

این مقام مسئول با اشاره به توسعه ساخت‌وساز در کشور بر تاثیر شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعتی‌سازی برای احداث مسکن تاکید کرد.

همچنین احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس در ادامه این مراسم بیان داشت:‌« صنعت ساختمان چندین هزار گروه شغلی را می‌تواند به حرکت درآورد و از منابع انسانی تا معدن را می‌تواند فعال کند. بانک‌ها باید به کمک نهضت ملی مسکن بیایند.»

مطلب پیشنهادی:  اختلال سامانه وام ودیعه مسکن رفع شد

فرصت شغلی

اعمال قانون جدید برای مالیات ارزش‌افزوده

عضو هیأت‌ رئیسه مجلس درباره فرصت‌های شغلی جدید از حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین تصویب قوانین جدید برای مالیات بر ارزش‌افزوده خبر داد.

به نقل از امیرآبادی فراهانی، قانون جهش مسکن، دولت را موظف به احداث سالیانه یک میلیون مسکن در سراسر کشور می‌کند. با توجه به اینکه دولت هم کوشش بسیاری می‌کند تا از متخصصان حوزه مسکن کمک بگیرد.

نتیجه‌گیری

به نظر می‌رسد که استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعتی‌سازی علاوه براینکه به کیفیت ساخت مسکن کمک می‌کند، موجب ایجاد فرصت‌های شغلی جدید نیز می‌شود.

مطالعه بیشتر:واریز 18 هزار میلیارد تومان جهت احداث مسکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …