پرداخت تسهیلات نوسازی به بافت فرسوده

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن پیرامون پرداخت تسهیلات نوسازی مسکن از انعقاد قرارداد این بانک با ۱۰ هزار و ۱۹۹ واحد خبر داد.
وام نوسازی

به گزارش دلتا مگ به نقل از ایلنا، محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن پیرامون انعقاد قرارداد 4 هزار و 496 میلیارد تومان وام جهت نوسازی بافت فرسوده از اعطای دو هزار و 597میلیارد تومان وام نوسازی به 10 هزار و 199 واحد توسط بانک مسکن خبر داد.

لازم به ذکر است که پرداخت وام  مسکن نیز موجب تسهیل خرید آپارتمان برای متقاضیان می‌شود. برای دریافت گزارشات بیشتر پیرامون تسهیلات جهت نوسازی بافت فرسوده تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

تسهیلات نوسازی

اعطای تسهیلات نوسازی به ۳۳ هزار و  585 واحد

محمود شایان درباره ارائه وام نوسازی به متقاضیان دریافت تسهیلات در بافت‌های فرسوده، گفت:« در مجموع از ابتدای اجرای طرح از سال ۱۳۹۸ تاکنون تعداد ۳۴ هزار و ۳۰۹ نفر متقاضی دریافت وام نوسازی در بافت فرسوده به بانک مسکن معرفی شدند که بانک با تعداد ۳۳ هزار و ۵۸۵ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۶ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.»

مدیرعامل بانک مسکن در خصوص معرفی شدن ۱۰ هزار و ۳۵۲ نفر متقاضی اخذ وام نوسازی بافت فرسوده از انعقاد قرارداد بانک مسکن با ۱۰ هزار و ۱۹۹ واحد برای پرداخت این تسهیلات خبر داد.

تسهیلات نوسازی

پرداخت 2 هزار و 597 میلیارد تومان جهت نوسازی مسکن

این مقام مسئول مبلغ قرارداد منعقد شده را از نخستین روزهای دولت سیزدهم تاکنون را برای متقاضیان بافت فرسوده 2 هزار و 597 میلیارد تومان برآورد کرد.

مطلب پیشنهادی:  آمار دقیقی از خانه‌های خالی وجود ندارد

محمود شایان درباره تسهیلات مسکن از پرداخت یک هزار و 898 میلیارد تومان وام به 23 هزار و 386 واحد مسکونی از سال 1398 تا پایان مردادماه سال 1400 خبر داد.

چندی‌پیش، مدیرعامل بانک مسکن در خصوص میزان تخصیص اعتبار و تسهیلات به بافت فرسوده که از سال ۹۸ به بعد به متقاضیان پرداخت شده است، گفت:« تسهیلات نوسازی بافت فرسوده از ابتدای سال ۱۳۹۸ به ۵ هزار و ۷۵۷ پروژه با هدف نوسازی تعداد ۲۸ هزار و ۴۰۳ واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری، پرداخت شده است.»

نتیجه‌گیری

به نظر می‌رسد که اعطای تسهیلات جهت نوسازی و مقاوم‌سازی بافت فرسوده از سال 98 تا 1400روندی مناسب را طی کرده باشد. زیرا نیمی از مبلغ نوسازی به 23 هزار و 386 واحد مسکونی پرداخت شده است.

مطالعه بیشتر:پرداخت تسهیلات برای نوسازی بافت‌های فرسوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …