احداث مسکن در مازندران طی 4 سال آینده

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران پیرامون ساخت 127 هزار واحد مسکونی از نتیجه مثبت این سیاست گذاری طی 50 سال آینده خبرداد.
احداث مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از ایرنا، سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران پیرامون احداث 127 هزار واحد مسکونی طی چهار سال آینده از برقراری تناسب و توازن برای ساخت مسکن در مناطق گوناگون مازندران خبر داد. با توجه به اینکه بسیاری از مسئولان به تاثیر تولید واحدهای مسکونی بیشتر بر کاهش قیمت در بازار مسکن پی‌بردند، پیش‌بینی می‌شود که در چند سال آینده  قیمت خرید آپارتمان شکسته شود. برای اخذ گزارشات بیشتر پیرامون احداث مسکن در استان مازندران تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

احداث مسکن

همکاری با سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای برای احداث مسکن

استانداری مازندران، در جلسه کارگروه زیربنایی استان مازندران در خصوص تاسیس شهرک‌های جدید از اعلام آمادگی دستگاه‌های خدماتی برای تحقق این پروژه عظیم ابراز امیدواری کرد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه شهرک‌سازی، سیاست‌گذاری حاکمیت برای مسکن است، یادآور شد: «باید از زمین‌های کشاورزی صیانت کنیم. بنابراین برای نقاط قابل سکونت برای افراد مختلف سیاست‌گذاری اصولی داشته باشیم تا بتوانیم این بخش را به درستی مدیریت نماییم. در همین راستا شرکت سرمایه‌گذاری از کشور ترکیه با جدیدترین مکانیزم و پیشرفته‌ترین تکنولوژی حوزه مسکن، اخیرا به مازندران آمد و به زودی کارش را آغاز می‌کند.»

حسینی‌پور درباره نتیجه مثبت این سیاست‌گذاری در زمینه احداث مسکن برای 50 سال آینده بر آبادانی مناطق محروم بر طبق برنامه ویژه و سیاست‌گذاری‌های متناسب تاکید کرد.

مطلب پیشنهادی:  نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن

مقاله مرتبط:

ساخت ۱۰۰ هزار مسکن در سال

احداث مسکن

تامین زمین برای شهرک‌سازی بر عهده دولت

استاندار مازندران، با اشاره به این که مازندران دچار مشکل در تامین زمین است و قیمت‌های زمین در استان بسیار بالارفته است، افزود:«شهرک‌سازی در استان با توجه به تامین زمین از سوی دولت بزرگترین اتفاق است. همچنین باید به این سمت حرکت کنیم چرا که مورد تاکید وزارت راه و شهرسازی است.»

این مقام مسئول در پایان ضمن اشاره به احداث مسکن از اجرای انبوه‌سازی و ساخت ویلا در شهرک‌ها برای هدایت ذائقه‌ها در زمینه مسکن اطلاع داد.

نتیجه‌گیری

به نظر می‌رسد ساخت و ساز مسکن تا حد زیادی بتواند از افزایش قیمت مسکن جلوگیری کند، اما اجرای این پروزه‌های عظیم نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و سیاست‌گذاری‌های اصولی دارد.

مطالعه بیشتر:

اختصاص4 درصد از اراضی دولتی برای احداث مسکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

آیا در سال 1403 خانه ارزان می‌شود؟

دولت با جمع‌آوری اطلاعات از املاکی‌ها و سامانه‌های آنلاین، قصد شناسایی و عرضه خانه‌های خال…