اعطای تسهیلات روستایی با سود 5 درصد

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیرامون پرداخت تسهیلات مسکن از نوسازی واحدهای مسکونی روستایی در سراسر کشور ابراز امیدواری کرد.
تسهیلات روستایی

به گزارش دلتا مگ به نقل از تجارت‌نیوز، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیرامون تسهیلات مسکن روستایی برطبق دستور رئیس جمهور از پرداخت وام 200 میلیون تومانی با سود 5 درصد خبر داد. لازم به ذکر است که متقاضیان مسکن برای خرید آپارتمان حتما اخبار در حوزه تسهیلات بانکی را دنبال کنند.

نیکزاد روز پنجشنبه در بازدید از مناطق سیل‌زده روستاهای فیروزکوه با بیان جزئیات تسهیلات مسکن از تعیین بازپرداخت این وام در مدت 20 سال ابراز امیداواری کرد. وی همچنین در خصوص نحوه ضمانت این وام به صورت دریافت سفته زنجیره‌ای سه نفره توضیح داد.

تسهیلات روستایی

اجرای دستور رئیس‌جمهور مبنی بر پرداخت تسهیلات روستایی

اکبر نیکزاد ادامه داد: «تسهیلات مسکن روستایی ۲۵ آبان سال ۱۴۰۰ با مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان پس از رفع اختلاف‌نظر بین سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن و بانک مرکزی مصوب شد، بنا به دستور ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور عملیاتی شده است.»

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیرامون مرمت خانه‌های روستایی بر نوسازی 7 درصد از واحدهای مسکونی روستایی در سال 1384 باهمکاری مسئولان تاکید کرد. وی در ادامه تعداد واحدهای مسکونی بازسازی شده در روستاها را 50 درصد اعلام کرد.

مطلب پیشنهادی:  آب رفتن نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید

این مقام مسئول در خصوص نوسازی واحدهای مسکونی روستایی از ادامه این روند ابراز خرسندی کرد و بر نوسازی هر چه بیشتر خانه‌های روستایی در سراسر کشور تاکید نمود.

مقاله مرتبط:

۳۰ هزار مسکن روستایی کهگیلویه و بویراحمد نوسازی شد

تسهیلات روستایی

 پرداخت تسهیلات مسکن در اولویت دولت

رئیس بنیاد مسکن توضیح داد: «در حال حاضر دولت ما برای پرداخت یارانه‌ها هر ماه بار سنگینی را متحمل می‌شود. اما با توجه به عنایت و ارادتی که رئیس‌جمهور ما به روستائیان دارند و اهمیتی که رئیس‌‌جمهور به نوسازی واحدهای مسکونی روستایی قائل هستند، دستور دادند که پرداخت تسهیلات مسکن روستایی عملیاتی شود.»

نتیجه‌گیری

به نظر می‌رسد که رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره پیگیری دستور رئیس جمهور مبنی بر اعطای تسهیلات مسکن روستایی تلاش فراوانی می‌کند. همپنین وی از کوشش سازمان برنامه و بودجه کشور با در نظر گرفتن مسئولیت سنگین مالی تقدیر و تشکر کرد.

مطالعه بیشتر:

موافقت با افزایش تسهیلات مسکن روستایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …