جزئیات تسهیلات بافت فرسوده

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از شرایط دریافت تسهیلات مسکن برخورداری از سند ملکی تضمینی است. لازم به ذکر است که این سند هرگز نباید در رهن بانکی دیگر باشد.
بافت فرسوده

به گزارش دلتا مگ به نقل از تجارت‌نیوز، دریافت وام بافت فرسوده از بانک مسکن به این شرح است؛ اگر تمایل به استفاده از وام ودیعه بانک مسکن دارید، می‌توانید وامی به میزان 130 میلیون تومان بگیرید. لازم به ذکر است که بیش‌ترین میزان مبلغ تسهیلات مسکن بافت فرسوده 1340 میلیون تومان و کم‌ترین میزان آن 40 میلیون تومان گزارش شده است.

متقاضیان برای خرید آپارتمان در هر منطقه از تهران باید اطلاعات کافی درباره وام ودیعه مسکن کسب کنند. برای اخذ گزارشات بیشتر پیرامون تسهیلات مسکن تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

بافت فرسوده

نحوه دریافت وام 130 میلیون تومانی

گفتنی است که برخورداری از حداکثر مربوط به چگونگی اخذ وام از سوی متقاضیان دارد. در صورتی که متقاضی قرارداد عاملیت وام را درخواست کند، 50 میلیون تومان به وی پرداخت می‌‌گردد.

در واقع متقاضی می‌تواند با خرید اوراق، 130 میلیون تومان وام دریافت کند. لازم به ذکر است که برای وام مسکن از محل بدون سپرده بیش‌ترین میزان تسهیلات به مبلغ 120 میلیون تومان به درخواست‌کنندگان وام مسکن اعطا می‌شود.

مقاله مرتبط:

کاهش نرخ تسهیلات مسکن در بافت‌های فرسوده

بافت فرسوده

شرایط اخذ تسهیلات بافت فرسوده

یکی از مواردی که برای دریافت تسهیلات مسکن به آن نیاز دارید، استفاده از سند ملکی برای ضمانت است. لازم به یادآوری است که این سند تضمینی نباید در رهن بانکی دیگر باشد. همچنین دریافت این وام به سپرده قرض الحسنه نیازمند است. جالب است بدانید اگر برای دریافت تسهیلات مسکن به مجبور به استفاده از اوراق ممتاز هستید، حتما باید اقدام به خرید اوراق کنید.

مطلب پیشنهادی:  عدم تمایل چینی‌ها برای ساخت مسکن در ایران

در نخستین گام، باید از طریق اعطای معرفی‌نامه از سوی شرکت بازآفرینی شهری یا اداره راه و شهرسازی اقدام نمائید. همچنین وام‌گیرنده نباید بدهی مربوط به قبل و یا چک برگشتی به همراه داشته باشد.

نتیجه‌گیری

به نظر می‌رسد که بیشترین مدت‌زمان پرداخت تسهیلات بافت فرسوده مسکن 30 ماه در نظر گرفته شده است. همچنین مدت زمان بازپرداخت آن بر طبق تعداد واحد‌های آپارتمانی متفاوت می‌باشد. بنابراین برای 5 واحد آپارتمانی 12 ماه، 6 تا 20 واحد آپارتمانی 15 ماه، 21 تا 50 واحد مسکونی 20 ماه، 51 تا 100 واحد مسکونی 24 ماه و 101 واحد مسکونی به بالا به مدت 30 ماه زمان برای پرداخت آن نیاز دارید.

مطالعه بیشتر:

تاکنون چقدر تسهیلات بافت فرسوده دریافت شده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

محاسبه مالیات خانه‌های خالی در سال 1403

در صورتی که خانه‌ای بیش از 2 ماه خالی باشد به ازای هر ماه اضافه‌تر از موعد قانونی، در سال …