گرانی مسکن و کوچ پایتخت‌نشینان به شهر پردیس

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شهر پردیس با آب و هوایی کوهستانی و قیمت مناسب ملک، موجب جلب رضایت بیشتر خریداران مسکن در این منطقه شده است.
شهر پردیس

سرمایه گذاری مسکن در پردیس باتوجه به گرانی خانه در پایتخت یک فرصت ایده آل برای شما است. با توجه‌به اینکه جمعیت تهران در حال افزایش است، ظرفیت پذیرش این حجم از جمعیت در شهر مشکل است. همین عامل باعث شده قیمت خرید و اجاره خانه در تهران افزایش یابد. با ساخت شهر پردیس، بسیاری از مردم برای زندگی این شهر را انتخاب می‌کنند.

فاصله پردیس تا تهران 17 کیلومتر است؛ بنابراین برای عبور و مرور روزانه دچار مشکل نمی‌شوید. ممکن است برای بسیاری از افراد که قصد خرید خانه در پردیس را دارند این سوال به وجود بیاید که پردیس منطقه چند تهران است؟ یا اینکه فاصله پردیس تا تهرانپارس چقدر است؟ برای پاسخ به این سوالات تا انتهای مطلب با دلتامگ همراه باشید.

شهر پردیس منطقه چند تهران است؟

شهر پردیس در شرق تهران یا به‌عبارت‌دیگر انتهای سه‌راه تهرانپارس قرار دارد. علاوه بر آب‌و‌هوای خوب این منطقه آنچه که باعث شده بسیاری از مردم این شهر را برای سکونت انتخاب کنند، افزایش تورم و نوسانات شدید بازار مسکن در تهران است؛ در نتیجه افراد ترجیح می‌دهند به‌جای پرداخت اجاره‌های سنگین در تهران، در حومه پایتخت خانه‌ای بخرند و در آن سکونت داشته باشند. البته ناگفته نماند که باتوجه به آینده روشنی که برای این شهر پیش‌بینی می‌شود، با خرید خانه در پردیس می‌توانید سرمایه‌گذاری پرسودی را نیز تجربه کنید.
شهر پردیس

فاصله پردیس تا تهران با مترو چقدر است؟

اگر قصد دارید با اتومبیل شخصی خود به شهر پردیس بروید، بهترین مسیر آزادراه تهران پردیس است که در شرق تهران است. اما اگر می‌خواهید از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی استفاده کنید باتوجه‌به اینکه مترو پردیس هنوز به بهره‌‌برداری نرسیده است، می‌توانید از مترو فرهنگسرا که به چهارراه تهرانپارس و میدان نوبنیاد می‌رسد استفاده کنید. سپس با استفاده از تاکسی و اتوبوس‌هایی که در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارند خود را به پردیس برسانید.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در پردیس چقدر آب می‌خورد؟

ازطرفی باتوجه به اینکه همه فازهای پردیس دسترسی خوبی به وسایل حمل‌ونقل عمومی دارند، ساکنان فازهای ۱ تا ۵ پردیس می‌‏توانند به میدان امام رفته و به‌وسیله تاکسی‌‏هایی که در آنجا توقف کرده‏‌اند، به سمت متروی فرهنگسرا بروند. در فازهای ۵ به بعد هم اتوبوس‌‏هایی هستند که می‌توانند در فاصله 25 دقیقه شمارا به تهران برسانند.

سرمایه گذاری مسکن در پردیس

چرا سرمایه گذاری مسکن در پردیس سودآور است؟

موقعیت مکانی پردیس، قرارگیری در محور آبعلی- تهران و جاده هراز که به شمال ختم می‌شود، انواع پروژه‌ها ی زیرساختی و روبنایی همچون احداث آزادراه تهران- پردیس و کشیدن خط لوله انتقال آب و رشد صعودی قیمت مسکن باعث شد تا زمینه برای سرمایه‌گذاری پرسود در بخش‌های تجاری و مسکونی شهر پردیس بیشتر از قبل شود که در حال حاضر یکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها، طرح احداث خطوط مترو برای شهر است که با راه‌اندازی آن باتوجه به اینکه دسترسی به تهران بسیار راحت‌تر از قبل می‌شود قیمت خانه نیز افزایش می‌یابد؛ بنابراین شما با سرمایه گذاری مسکن در پردیس می‌توانید در آینده از سود بالایی برخوردار شوید.

مطالعه بیشتر: مقایسه دو شهر پردیس و اندیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در شهر پردیس

همچنین بخوانید

کدام فاز از شهر پردیس برای خرید خانه مناسب‌تر است؟

یکی از قدیمی‌ترین فازهای پردیس، فاز 1 می‌باشد. در این فاز واحدهای لوکس ویلایی چشم هر رهگذر…