بررسی وضعیت نرخ اجاره ویلا

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نرخ ویلاهای مناطق کردان و لواسان به نسبت قیمت اجاره در ویلاهای شهرهای شمالی ایران بالاتر گزارش شده است.
ویلا

به گزارش دلتا مگ به نقل از تجارت‌نیوز، افزایش تورم در بخش مسکن طی سال‌های اخیر بر بازار مسکن به شدت تاثیر گذاشته شده است. این رشد قیمت در رهن و اجاره مسکن خود را به طرز شگفت‌انگیزی نشان داده است. جالب است بدانید که گاهی اوقات برای اجاره یا رهن یک ویلا یا سوئیت برای یک شب باید هزینه هنگفتی را پرداخت کرد. برای اخذ گزارشات بیشتر پیرامون وضعیت اجاره‌بها تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

ویلا

گرانی ویلا در شهرهای شمالی کشور

مسئله اجاره ویلا در شهر‌های شمالی کشور به دلیل جاذبه‌های توریستی که این نواحی برای گردشگران دارند همواره گرانتر از سایر شهرهای ایران بوده است. بنابراین مسافران سواحل آبی خزر همیشه با نرخ‌های گزاف این ویلاها مواجه می‌شوند.

جالب است بدانید که جدا از شهرهای شمالی ایران، ویلاهای اطراف تهران به علت برخورداری از آب‌و‌هوایی دلپذیر و خنک همواره پذیرای مسافران و برگزاری جشن و مهمانی‌ها بوده است. افراد با مشاهده تبلیغات اینترنتی و مقایسه کردن قیمت ویلاهای اطراف تهران با سایر استان‌ها، متوجه قیمت‌‌های ماورائی و گزاف آنها می‌شوند.

در صورتی که علاقه‌مند به دانستن مطالب پیرامون وضعیت اجاره‌بها در تهران هستید، مطلب« علت افزایش 12 برابری اجاره‌بها» را در دلتا مگ بخوانید.

مطلب پیشنهادی:  اتمام طرح مسکن مهر تا انتخابات پیش رو!

ویلا

 شبی 20 میلیون تومان نرخ اجاره ویلا در لواسان

لواسان و کردان از مناطق پر طرفدار حومه تهران محسوب می‌شوند. لازم است بدانید که در سال‌های گذشته با احداث شهرک و ویلاهای لوکس، لواسان و کردان ظاهری مدرن و زیبا پیدا کرده است. البته نرخ اجاره‌بهای ویلا در این مناطق به شبی 20 میلیون تومان رسیده است.

گفتنی است که گاهی نرخ این ویلاها از هتل‌های 5 ستاره نیز پیشی می‌گیرد. البته که نرخ این ویلاها در روزهای تعطیل و اعیاد گاهی افزایش دو برابری را تجربه می‌کند.

نتیجه‌گیری

به نظر می‌رسد میزان نقدینگی افرادی که در لواسان و کردان صاحب ویلاهای مدرن و لاکچری هستند از درآمد موجران در تهران پیشی می‌گیرد.

مطالعه بیشتر: برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه خرید و فروش ملک، مطلب «اعمال مالیات در‌پی عدم ارائه تسهیلات مسکن » را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …