مقایسه مناطق مختلف جزیره کیش برای خرید خانه

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ به معرفی بهترین محله‌های کیش برای خرید خانه می‌پردازیم.
مناطق مختلف کیش

کیش به دلیل داشتن جاذبه‌های طبیعی فراوان، سواحل مرجانی، آب و هوای پاک و بدون آلودگی، امکانات شهری فوقق‌العاده و بافت مدرن شهری همواره مقصد مهمی برای سرمایه‌گذاری و سکونت بوده است. در این مطلب از دلتامگ به مقایسه مناطق مختلف کیش برای خرید خانه می‌پردازیم.

خرید آپارتمان در کیش

موقعیت جغرافیایی جزیره کیش

یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین جزیره‌های خیلج‌فارس، جزیره کیش است. از دیرباز جزیره کیش از اهمیت بالایی برخوردار بوده‌ است و در سال‌های دور از مراکز مهم صید مروارید به شمار می‌رفت. کیش شهری است در استان هرمزگان که به اصلی‌ترین بنادر جنوب کشور از جمله بندرعباس، بندر شهید رجایی و بندر باهنر بسیار نزدیک است. آب و هوای جزیره کیش به طور کلی گرم و مرطوب است تابستان‌های جزیره کیش داغ اما زمستان‌هایش معتدل و خنک است.

مناطق مختلف کیش

کیش را می‌توان قطب گردشگری ایران نامید. اکثر افراد این جزیره دیدنی را تنها به عنوان مقصدی برای سفر می‌دانند. در حالی که خرید خانه در کیش، ساخت ویلا و آپارتمان در کیش و احداث هتل در این شهر زیبا و مدرن از سودده‌ترین سرمایه‌گذاری‌های سال‌های اخیر بوده است. به همین دلیل لازم است مناطق مختلف کیش را برای خرید خانه شناخت.

خرید آپارتمان در کیش

بهترین منطقه کیش برای تفریح

کیش وسعت زیادی ندارد و می‌توان بزرگ‌ترین وتر این جزیره بیضی شکل را در 20 دقیقه طی نمود و از شرقی‌ترین بخش آن به غربی‌ترین نقطه آن رسید. بنابراین شما در هرجای کیش باشید می‌توانید به سادگی از خیابان‌های بدون ترافیک کیش بگذرید و به مناطق دیدنی و تفریحی دلخواهتان در کیش برسید. از مهم‌ترین مراکز تفریحی کیش می‌توان به کشتی یونانی کیش، آکواریوم کیش، شهر زیرزمینی کاریز، قلعه جنی کیش، شهر باستانی حریره، باغ پرندگان کیش، روستای باغو کیش، پارک دلفین‌ کیش، ساحل مرجان، ساحل درختان نارگیل و اسکله تفریحی کیش اشاره نمود.

بهترین محله‌های کیش برای زندگی

در جزیره کیش محله‌های زیادی برای سکونت و خرید خانه، مناسب هستند که تعدادی از آنها به دلیل دسترسی مناسب‌تر به مراکز خرید و سایر امکانات شهری بیشتر مورد توجه واقع شده‌اند.

خرید خانه در شهرک صدف کیش

یکی از بهترین شهرک‌های کیش برای زندگی، شهرک صدف می‌باشد که در شرق جزیره کیش قرار دارد. این شهرک در 7 فاز ساخته شده است که در حال حاضر 5 فاز کامل و 2 فاز در حال ساخت می‌باشد. موقعیت جغرافیایی این شهرک باعث دسترسی مناسب به مراکز خرید، مرکز درمانی، پارک و فروشگاه­های مواد غذایی شده است.

لازم به ذکر است که برخی از آپارتمان‌های شهرک صدف با اینکه در نوار ساحلی بنا نشده است اما برخی از آپارتمان‌هایش دید ساحلی دارند.

خرید خانه در شهرک ساحلی دامون کیش

در این شهرک آپارتمان و خانه‌های ویلایی دوبلکس با معماری ساحلی یافت می‌شود. دسترسی این شهرک به مناطق تفریحی و مراکز خرید و مجتمع‌­های درمانی بسیار خوب است. نزدیکی به خیابان و میدان وصال منجر به رفت و آمد آسان به این شهرک شده است. امکانات تفریحی، ورزشی، استخر و… از دیگر مزیت‌های زندگی در این محله به حساب می‌آیند.

مطلب پیشنهادی:  صادقیه، قطب مرکز خرید در غرب پایتخت

گران‌ترین مناطق کیش

امروزه بسیاری از افراد و ساکنین جزیره کیش، فاز ۲ شهرک صدف را بهترین منطقه مسکونی این جزیره می‌دانند. فاز دو این شهرک علاوه بر برخورداری از امکانات پیشرفته، دارای ساختمان‌های نوساز و مدرن است. امنیت، آرامش و نظم خاصی در خیابان‌ها و ساختمان‌های فاز دو شهرک صدف مشاهده می‌شود که شما را ترغیب به سکونت در آنجا می‌کند. همچین باید خاطر نشان کرد که شهرک دامون نیز یکی از گرانترین مناطق مسکونی جزیره کیش است که مناظر طبیعی چشم‌‌نواز و بسیار زیبایی دارد. زیبایی معماری در شهرک دامون بسیار بیشتر از شهرک صدف است. به طور میانگین می‌توان گفت که قیمت خانه در شهرک دامون کیش از شهرک صدف کمی گران‌تر است.

البته ناگفته نماند که اگر جهت سرمایه‌گذاری و یا حتی سکونت قصد خرید یکی از واحدهای برج‌های دو قلوی کیش را دارید بهتر است بدانید که قیمت این واحدها از منازل مسکونی و آپارتمانی در دیگر نقاط جزیره کیش همچون شهرک صدف و دامون بیشتر است. در ادامه توضیح مختصری در مورد دو برج لوکس کیش با نام برج دوقلو و پاسارگاد می‌پردازیم.

برج مسکونی، ساحلی دو قلوی کیش

یکی از برج‌های لوکس کیش که توانسته خیلی از افراد به خودش جذب کند برج دوقلو کیش است. از ویژگی‌های خاص این برج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرار گرفتن در خط ساحلی خلیج فارس
  • داشتن منظره‌ی زیبا و چشم نواز به سمت دریا
  • محوطه سرسبز بزرگ برای اوقات فراغت ساکنین این مجموعه
  • ضد زلزله بودن
  • داشتن استخر مجزا برای بانوان و آقایان
  • برخورداری از تجهیزات و سیستم‌هایی با کیفیت بالا

برج های دوقلو کیش

مجتمع مسکونی لوکس پاسارگاد کیش

مجتمع پاسارگاد لوکس‌ترین خانه‌ها را دارد و به دلیل نزدیکی به دریا “پلاک 1 دریا” را از آن خود کرده است. این مجتمع  225 واحد را در خود جای داده است که متراژهای هر کدام از 40 تا 120 متربع هستند. چند عاملی که باعث منحصربه‌فرد شدن این مجتمع شده است شامل: مقاومت در برابر زلزله، محوطه سرسبز، ایستگاه دوچرخه سواری، نورگیری عالی داخل فضای خانه‌ها، نزدیکی به سواحل، نزدیکی به تفریحات آبی، طراحی آبنما، وجود آلاچیق در محوطه.

مناطق ارزان کیش

اگر به دنبال خرید خانه در مناطق ارزان کیش هستید باید به محلات قدیمی مراجعه کنید. در این میان محله سفین قیمت کمتر و کیفیت مطلوب‌تری دارد. این منطقه هر چند به نقاط بومی‌نشین و بافت قدیمی کیش نزدیک است با این حال دارای بافت مدرن و نوساز نیز است. این منطقه به علت قیمت مقرون به صرفه خانه، می‌‌تواند موقعیت مناسبی جهت سرمایه‌گذاری نیز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در جزیره کیش

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…