جدیدترین قیمت اجاره خانه و خرید آپارتمان در امیربهادر تهران

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به محله امیربهادر سری زده باشید حس و حال خوب روزهای قدیم تهران را به خوبی درک می‌کنید. چنانچه علاقه‌مند به زندگی در محله‌های قدیمی هستید، خرید آپارتمان در امیربهادر بهترین انتخاب است.
خرید آپارتمان در امیربهادر

امیربهادر جزو قدیمی‌ترین محله‌های جنوب تهران است و بافت قدیمی و اصیلی دارد. در این محله آپارتمان‌های قدیمی زیادی دیده می‌شود که با خرید آن‌ها می‌توانید سرمایه‌گذاری خوبی برای آینده داشته باشید. به دلیل دسترسی‌های خوب به مرکز شهر، خرید آپارتمان در امیربهادر متقاضیان زیادی دارد. چنانچه قصد خرید آپارتمان در محله امیربهادر در تهران را دارید تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

محله امیربهادر تهران کجاست؟

امیربهادر محله‌ای قدیمی در جنوب تهران است که در منطقه ۱۱ شهرداری قرار دارد. بافت قدیمی حاکم بر این منطقه باعث شده تا حال و هوای تهران قدیم همچنان در این محله جریان داشته باشد. بسیاری از خانواده‌ها از قدیم در این محل ساکن بوده‌اند و می‌خواهند همچنان با هم در ارتباط باشند. این موضوع باعث شده است که همچنان متقاضیان اجاره یا خرید آپارتمان در امیربهادر بالا باشد.

این محله از از شمال با خیابان بشیری و خیابان ولیعصر، از شرق با خیابان وحدت اسلامی و از جنوب با خیابان مولوی محدود شده است. همچنین در مجاورت با محله‌های گمرک، خانی‌آباد، سنگلج و امیریه قرار دارند.

نقشه محله امیربهادر تهران

در تصویر زیر، نقشه محله امیر بهادر و محله های مجاور آن را مشاهده می کنید.

دسترسی به محله امیربهادر

با توجه به اینکه محله  امیربهادر در محدوده طرح ترافیک زوج و فرد قرار دارد، اما همچنان دسترسی به این محله بسیار راحت است. چرا که این محله از لحاظ خطوط تاکسی و اتوبوس بسیار غنی است. ایستگاه‌های اتوبوس این محله شامل ایستگاه مدرس، ایستگاه مولوی، ایستگاه ولیعصر، ایستگاه وحدت اسلامی و ایستگاه پل امیر بهادر می‌شوند. این موضوع باعث بالا رفتن متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در امیربهادر شده است.

محله امیربهادر ایستگاه مترو ندارد اما شما می‌توانید با استفاده از ایستگاه متروی مهدیه که در مجاورت این محله قرار دارد به راحتی رفت و آمد کنید.

دسترسی به امیربهادر

قیمت خرید آپارتمان در امیربهادر

انتخاب یک محله خوب می‌تواند تا حد زیادی در آرامش شما نقش داشته باشد. چرا که خانه را می‌توان بازسازی و تغییر داد اما محله را نمی‌توان به سادگی تغییر داد. به همین دلیل بسیاری از افراد برای خرید خانه نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری به خرج می‌دهند. علاوه بر این موضوع آنچه که در تعیین قیمت ملک تاثیر گذار است متراژ، موقعیت جغرافیایی و قدمت‌بنا است.

مطلب پیشنهادی:  قیمت خرید آپارتمان در ظفر متری چند؟

در این محله هر دو نوع ساختمان نوساز و قدیمی را مشاهده می‌کنید. همین امر سبب می‌شود که انتخاب‌های بیشتری برای خرید خانه داشته باشید. قیمت آپارتمان در این محله نسبت به میانگین قیمت آپارتمان در سایر محله‌های تهران متوسط رو به پایین است.

در حال حاضر، متوسط قیمت خرید آپارتمان در امیربهادر، چیزی بین ۴۵ تا ۸۵ میلیون تومان در متر مربع است. در جدول زیر چند نمونه آگهی برای خرید آپارتمان در محله امیربهادر ارائه شده است.

متراژ بنا

سن بنا قیمت هر متر قیمت آپارتمان

96 متر

نوساز 70 میلیون تومان 6.720 میلیارد تومان
68 متر 14 ساله 63.235 میلیون تومان

4.300 میلیارد تومان

50 متر 19 ساله 60 میلیون تومان

3 میلیارد تومان

قیمت اجاره آپارتمان در امیربهادر

قیمت اجاره آپارتمان در محله‌های پایین شهر تهران نسبتاً نوسان کمتری دارد. در جدول زیر چند مورد آگهی اجاره آپارتمان در امیربهادر ارائه شده است.

متراژ بنا سن بنا مبلغ ودیعه اجاره ماهیانه
50 متر 17 سال 200 میلیون تومان 6 میلیون تومان
85 متر 14 سال 500 میلیون تومان 3 میلیون تومان
105 متر نوساز 1.100 میلیارد تومان

امکانات محله امیربهادر

محله امیربهادر به دلیل قدمت زیاد، مکان‌های دیدنی بسیاری را در خود جای داده است. از محبوب‌ترین مکان‌های دیدنی این محله می‌توان به خانه امیر بهادر که در خیابان ولیعصر قرار دارد اشاره کرد که از زیباترین خانه‌های تاریخی در محله تهران است. اما به غیر از خانه امیربهادر، جاذبه‌های دیدنی دیگری نیز در این منطقه به چشم می‌خورند.

خانه تاریخی امیربهادر

سخن پایانی

قیمت خرید آپارتمان در امیربهادر و سایر مناطق جنوبی شهر، نسبت به مناطق دیگر نوسان کمتری دارد. پایین‌تر بودن قیمت ملک در این مناطق باعث شده است که متقاضیان زیادی برای خرید و اجاره وجود داشته باشد. محله‌های پایین شهر تهران نسبتاً بافت قدیمی خود را حفظ کرده‌اند و از این جهت برای بسیاری از افراد، جذاب به نظر می‌رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله شیراز تهران را بیشتر بشناسید

ساکنان خیابان شیراز جنوبی جزو سکنه قدیمی این خیابان هستند که با وجود تغییر کاربری این نقطه…