5 نکته طلایی برای فروش سریع ملک

3
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گاهی ممکن است برای بازسازی ملک خود هزینه بسیاری را متحمل شوید، در صورتی که ارزش ملک شما دوچندان نشده است. اما به شما پیشنهاد می‌شود برای به فروش رفتن سریع خانه خود، به چشم یک خریدار به خانه نگاه کنید و هرجا که نیاز به تعمیر دارد را تعمیر کنید.
معاملات ملک

از دغدغه‌های بسیاری از افراد هنگام معاملات ملک، به فروش رفتن سریع ملک است. چرا که در موارد بسیاری شاهد آن هستیم مدت طولانی از آگهی کردن یک ملک می‌گذرد اما هنوز به فروش نرفته است. در این هنگام است که فروشنده با سوالات متعددی رو به رو می‌شود که آیا مقدار مبلغ تعیین شده زیاد است؟ آیا ملک مشکلی دارد؟ برای فروش سریع خانه، راه‌هایی وجود دارد که در این مطلب به آن می‌پردازیم. چنانچه قصد فروش ملک در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارید تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

معاملات ملک

برای فروش ملک از مشاور املاک خود کمک بگیرید

از باورهای غلط افراد هنگام فروش ملک این است که آنها فکر می‌کنند مشاوران املاک نمی‌توانند راهنمای خوبی برای فروش خانه باشند. اما این باور اشتباه است چرا که مشاوران املاک با وجود اینکه سالیان سال است در حوزه مسکن فعالیت دارند در نتیجه بیشتر بر قیمت بازار مسکن تسلط دارند. همین امر به شما کمک می‌کند تا خانه شما سریع‌تر به فروش برسد.

آماده‌سازی خانه برای بازدید هنگام فروش

از مهم‌ترین عوامل برای فروش سریع خانه بازدید آن است. چرا که افراد می‌خواهند خانه‌ای را خریداری کنند که نسبت به آن حس خوبی دریافت کنند. بنابراین صاحبخانه باید سعی کند ملک را برای بازدید آماده کند.

در صورتی که علاقه‌مند به دانستن مطالب حقوقی در حوزه ملک هستید مطلب«افزایش قیمت مصالح ساختمانی و تبعات آن» را در دلتامگ دنبال کنید.

مطلب پیشنهادی:  میزان مالیات خانه های لوکس مشخص شد

معاملات ملک

آشپزخانه مهم‌ترین مکان برای فروش ملک

اولین مکانی که هنگام فروش خانه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، آشپزخانه است. اهمیت این نقطه از ملک هنگام فروش به قدری زیاد است که چنانچه خانه نیاز به تعمیر دارد و بودجه کافی را ندارید، فقط آشپزخانه را بازسازی کنید. چرا که تاثیر چشم‌گیری در روند فروش خانه دارد.

حذف پارکینگ اشتباهی بزرگ در فروش ملک

این روز‌ها مالکین ساختمان برای آنکه به سود بیشتری دست یابند، اقدام به فروش پارکینگ به صورت جداگانه می‌کنند. همین امر باعث می‌شود تا روند فروش خانه به کندی پیش رود. چنانچه قصد فروش سریع خانه را دارید، پارکینگ را حذف نکنید.

معاملات ملک

با نکات مثبت بر ذهن مشتری تاثیر بگذارید

چناچه هنگام فروش شخص بازدید‌کننده از معماری داخلی خانه رضایت چندانی نداشت، شما می‌توانید با پیشنهاد‌های گوناگون برای تغییر دکوراسیون داخلی بر ذهن مشتری تاثیر مثبت بگذارید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با نکات حقوقی و معاملاتی در زمینه املاک، مطلب «شرایط فسخ قرارداد اجاره با فوت طرفین» را مطالعه کنید.

3 دیدگاه

  1. […] بیشتر با نکات حقوقی و معاملاتی در زمینه املاک، مطلب «5 نکته طلایی برای فروش سریع ملک» را مطالعه […]

    پاسخ

  2. […] به دانستن مطالب حقوقی در حوزه ملک هستید مطلب«5 نکته طلایی برای فروش سریع ملک» را در دلتامگ دنبال […]

    پاسخ

  3. […] به دانستن مطالب حقوقی در حوزه ملک هستید مطلب«5 نکته طلایی برای فروش سریع ملک» را در دلتامگ دنبال […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

آموزش تصویری پخت خورش ریواس به روش کُردی

ریواس یک گیاه خودرو بهاری است که علاوه بر طعم بسیار لذیذ سرشار از ویتامین است و می‌تواند ب…