بررسی زیرساخت‌های مسکن مهر پردیس

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
به دلیل نوساز بودن شهر پردیس، توجه به زیرساخت‌های مسکن ازقبیل ساخت مدرسه و فضای سبز از اهمیت بالایی برخوردار است و به افزایش جذابیت اسکان در این شهر کمک دو چندان می‌کند.
نام نویسی

به گزارش دلتامگ به نقل از ایرنا، حاجی رضاشاکرمی معاون دادگستری کل استان تهران با بیان اینکه دولت برای تکمیل مسکن مهر پردیس تلاش می‌کند تا این پروژه تکمیل شود گفت: سهم دستگاه قضایی در این مورد، پیگیری مشکلات با همکاری مسئولان امر است تا بر سیستم‌هایی که موظف به ایجاد زیرساخت‌ها هستند نظارت کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های کافی برای این شهرستان درحال حاضر ایجاد نشده لازم است دستگاه‌های متولی برای ایجاد زیرساخت‌های مسکن نهایت تلاش خود را داشته باشند. در این خصوص لازم است تا دستگاه قضایی برای آنکه کوتاهی در این زمینه پیش نیاید نظارت سختگیرانه‌ای بر این موضوع داشته باشد.

مسکن مهر

مطابق قانون، وظیفه دادستان مشخص شده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به احیای حقوق مردم و رسیدگی به شکایت آنها اشاره کرد. در همین راستا از دادستان جدید شهر پردیس انتظار می‌رود که رسیدگی به شکایت مردم و حل مشکلات شهرستان‌ را در اولویت دستور کار خود قرار دهد.

در صورتی که علاقه‌مند به دانستن مطالب در حوزه مسکن هستید مطلب«جزئیات بسته جدید دولت برای حمایت از بازار مسکن» را در دلتا مگ بخوانید.

مطلب پیشنهادی:  راهکار رئیس اتحادیه املاک برای افزایش توان خرید مسکن

زیرساخت‌های مسکن

برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز چه باید کرد؟

دادستان جدید شهرستان پردیس گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز و رسیدگی به جرم افرادی که مخل نظم هستند را در دو شعبه ویژه به طور مجزا برای ورود تخصصی  راه اندازی می شود.

شاکرمی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در اینگونه جرائم صدور حکم به تنهایی کافی نیست لازم است برای اجراشدن حکم صادر شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تمام توان و نیرو اقدامات لازم را انجام دهیم.

یکی از دلایلی که منجر می‌شود شهر پردیس دچار مشکلات جدی شود، نوساز بودن این شهرستان است. برای جبران کمبودها و کاستی‌های این شهرستان، انتظار می‌رود دولتمردان تدابیر لازم را انجام دهند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مطالب بروز در حوزه ملک، مطلب «شرایط دریافت وام مسکن یکم» را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …