تاکید وزارت تعاون بر خانه دار شدن کارمندان

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت در سازمان‌های بین المللی به منظور پیشبرد دیپلماسی اقتصادی را مهم ارزیابی نمود.
وزارت تعاون

به گزارش دلتا مگ به نقل از تجارت‌نیوز، محمد هادی زاهدی‌وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خانه دار شدن همه کارمندان تا پایان دولت سیزدهم خبر داد. برای اخذ گزارشات بیشتر پیرامون خانه‌دار شدن کارمندان تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

این روزها با توجه به افزایش روز افزون نرخ مسکن و برنامه ساخت یک میلیون واحد مسکونی در هر سال، هنوز خانه دار شدن کارمندان از مسائل مهم وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی به شمار می‌‌رود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیرامون فعالیت ظرفیت‌های بخش تعاون بر برنامه‌ریزی برای خانه دار شدن همه کارمندان تا پایان این دولت تاکید نمود.

وزارت تعاون

نقش بخش تعاون در کسب و کار مردم

محمد هادی زاهدی‌وفا در آئین گرامیداشت روز جهانی تعاون، این حوزه را از بخش‌های کلیدی اقتصاد ایران دانست و گفت: «در حوزه اجتماعی نیز همواره بخش تعاون در رویکردهای کسب و کار مردم نقش پر رنگی داشته است. همچنین با وجود فاصله بسیاری که با چشم‌انداز مدنظر برای سهم تعاون در اقتصاد وجود دارد. اما تعاون در کشور در حوزه‌های کاری خود کارنامه قابل قبولی داشته است.»

وی با تبریک عضویت اتاق تعاون ایران در هیات مدیره اتحادیه بین المللی تعاون«ICA»  این انتخاب را ماحصل اقدامات مهمی در حوزه دیپلماسی اقتصادی معرفی نمود. زاهدی‌وفا از گسترش و توسعه بین المللی جهت تامین منافع اقتصادی اتاق‌های تعاون ابراز امیدواری کرد.

مطلب پیشنهادی:  پذیرش نهایی 700 هزار نفر در طرح ملی مسکن

محمد هادی زاهدی‌وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فعالیت در سازمان‌های بین المللی را با هدف تاثیرگذاری در حوزه دیپلماسی اقتصادی جزو دیدگاه‌های اصلی دولت سیزدهم دانست.

در صورتی که علاقه‌مند به دانستن مطالب پیرامون پروژه نهضت ملی مسکن هستید، مطلب«هشدار به متقاضیان وام ودیعه مسکن » را در دلتا مگ بخوانید.

وزارت تعاون

امضای پیمان‌نامه همکاری بین مجلس و اتاق تعاون

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص فعال شدن ظرفیت‌های بخش تعاون از برنامه ریزی برای خانه دار شدن کارمندان دولت در سراسر کشور تا پایان چهارساله دولت سیزدهم اطلاع داد.

لازم به ذکر است که در این سمینار پیمان‌نامه همکاری مشترک مرکز پژوهش‌های مجلس و اتاق تعاون ایران به امضا رسید.

در پایان، زاهدی‌وفا همچنین از بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران به دلیل انتخاب شدن در هیات مدیره اتحادیه بین‌المللی تعاون ICA تقدیر و تشکر به عمل آورد.

مطالعه بیشتر: برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه خرید و فروش ملک، مطلب « کاهش ساخت مسکن در‌پی رشد قیمت مصالح» را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

آیا در سال 1403 خانه ارزان می‌شود؟

دولت با جمع‌آوری اطلاعات از املاکی‌ها و سامانه‌های آنلاین، قصد شناسایی و عرضه خانه‌های خال…