امکان ثبت‌نام مجدد تهرانی‌ها برای مسکن دولتی فراهم شد

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ثبت‌‌‌نام دوباره تهرانی‌‌‌ها برای مسکن دولتی آغاز شد؛ این خبری بود که اخیرا مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران آن را اعلام کرد.
ثبت نام تهرانی ها برای مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از دنیای اقتصاد، خلیل محبت‌‌‌خواه اعلام کرد: در شهر جدید ایوانکی، امکان ثبت‌نام مجدد برای متقاضیان نهضت ملی مسکن فراهم شده و تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد.

خلیل محبت‌‌‌خواه در ادامه مطلب فوق افزود: در تمام شهرهای استان، تامین زمین صورت گرفته، پیمانکار انتخاب شده و به محض کلنگ‌‌‌زنی، متقاضیان به پروژه‌‌‌ها معرفی می‌‌‌شوند.

وی اظهار کرد: از روز چهارشنبه ۱۵ تیرماه برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران، شرایط ثبت‌‌‌نام در شهر جدید ایوانکی یا ویرایش اطلاعات فراهم شد.

محبت‌‌‌خواه با اشاره به اینکه در این مرحله از ثبت‌‌‌نام در شهرهای دارای ظرفیت در برخی استان‌ها نام‌‌‌نویسی می‌شود که در استان تهران شهر جدید ایوانکی دارای ظرفیت خالی است، ابراز داشت: متقاضیان برای نام‌‌‌نویسی به سامانه طرح‌‌‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

ثبت نام تهرانی ها برای مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد که به متقاضیان در قالب گروه‌‌‌های دو نفره زمین واگذار می‌شود که می‌توانند اقدام به ویلاسازی کنند.

او اضافه کرد: در واقع ساخت به عهده خود متقاضیان است که این نوعی مزیت محسوب می‌شود. در ایوانکی نوع واحدهای مسکونی به صورت ویلایی است.

مطلب پیشنهادی:  نکات مهم برای خرید و فروش مسکن مهر پردیس

گفتنی است که هفتمین مرحله از فراخوان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن که در چهار استان آغاز شده بود، با تامین زمین و ظرفیت‌های جدید که از نبود متقاضی موثر ایجاد شده به ۱۷ استان و ۱۶۳ شهر افزایش پیدا کرد.

ثبت نام این مرحله در استانهای ایلام، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مرکزی و هرمزگان انجام می‌شود.

لازم به ذکر است متقاضیان مسکن در شهرهای جدید، می‌بایست سابقه سکونت لازم در شهر محل سکونت ذکر شده در این مرحله را داشته باشند. متقاضیان برای مشاهده لیست شهرهای دارای ظرفیت و ثبت نام به سامانه saman.mrud.ir مراجعه کنند.

مطالعه بیشتر: مطلب «تقاضای خرید خانه توسط قشر متوسط کاهش یافت» را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

خبر خوش برای مالکین واحدهای مسکن مهر

روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه ‌و شهرسازی کشور بیان کرد که بیش از دو میلیون واحد مسکو…