هشدار به متقاضیان وام ودیعه مسکن

3
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرهنگ مرتضوی از عدم برقراری ارتباط ارگان‌های رسمی به منظور اعطای وام مسکن از طریق شبکه‌های مجازی به متقاضیان اطلاع داد.
پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از تجارت‌نیوز، شهروندان مراقب باشند که هیچ‌یک از ارگان‌های رسمی به واسطه شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام یا واتساپ با آنان تماس نمی‌گیرند. برای اخذ گزارشات بیشتر پیرامون وام ودیعه مسکن تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

رئیس پلیس‌ فتای اصفهان ضمن اشاره به نحوه ثبت‌نام برای تسهیلات مسکن در خصوص احراز هویت شخصی که با جعل از عنوان نهادهای دولتی اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان کرده بود، هشدار داد.

مصطفی مرتضوی پیرامون دریافت وام مسکن از کلاهبرداری مجرمان فضای مجازی همزمان با اعلام طرح‌ها و مصوبه‌های جدید دولت در زمان‌‌های مختلف به بهانه اعطای وام ودیعه مسکن خبر داد.

وام ودیعه

شناسایی کلاهبرداران وام ودیعه مسکن

مرتضوی افزود: “بر اساس اظهارات شاکی، متهم با ارائه فرم‌ها و قرارداد‌های مختلف اقدام خود را قانونی جلوه می‌داد. همچنین با جلب اعتماد فرد قربانی، اطلاعات کارت‌بانکی و رمز یکبار‌مصرف را دریافت کرده و سپس به بهانه کد‌ احراز هویت، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب متقاضیان کرده بود.”

این مقام مسئول در خصوص پیگیری کلاهبرداران تسهیلات مسکن از شناسایی هویت فرد متهم ابراز امیدواری کرد. وی همچنین بر انجام پروسه قانونی و ارائه پرونده مجرم به دستگاه قضائی تاکید کرد.

سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: “هیچ سازمان رسمی از طریق شبکه‌های اجتماعی با شهروندان تماس و ارتباط نمی‌گیرد. بنابراین شهروندان از پاسخگویی و ارائه اطلاعات به افراد ناشناس در شبکه‌های اجتماعی باید خودداری کنند. همینطور شهروندان نسبت به کلیک کردن لینک‌های دریافتی یا نصب‌ اپلیکیشن‌های نامعتبر هوشیار باشند.”

مطلب پیشنهادی:  تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن از ماه‌های آینده

وام ودیعه

 متقاضیان وام ودیعه به کدام سایت مراجعه کنند؟

ثبت‌نام‌کنندگان تسهیلات مسکن حتما نسبت به پرداخت هر گونه مبلغ به سایت‌های ناشناس دقت لازم را داشته باشند.

متقاضیان وام ودیعه مسکن تنها از طریق سامانه  saman.mrud.ir که مستقیما زیر نظر وزارت راه و شهر سازی است، می‌توانند ثبت‌‌‌نام خود را انجام دهند.

چندی‌ پیش محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی درباره دریافت تسهیلات مسکن افزود: “کسانی که سابقه دریافت چنین تسهیلاتی ندارند می‌توانند معادل سقف تعیین شده وام دریافت کنند. اما برای اشخاصی که در سنوات گذشته چنین وامی گرفته‌اند، امکان دریافت مابه‌التفاوت رقم جدید وجود دارد.”

مطالعه بیشتر: برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک، مطلب « مهاجرت جمعیت از تهران به حومه» را در دلتا مگ بخوانید.

3 دیدگاه

  1. […] با مطالب بیشتر و بروز در حوزه خرید و فروش ملک، مطلب «هشدار به متقاضیان وام ودیعه مسکن» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] دانستن مطالب پیرامون پروژه نهضت ملی مسکن هستید، مطلب«هشدار به متقاضیان وام ودیعه مسکن » را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  3. […] با مطالب بیشتر و بروز در حوزه خرید و فروش ملک، مطلب « هشدار به متقاضیان وام ودیعه مسکن» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …